Finnairin pisteet, puutaheinää?

Kissa-Iita

Vai onko joku keksinyt niille jotain järkevää käyttöä? Jos on, niin mitä?

24

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AY Plus

      Tästäkin on täällä keskusteltu useaan otteeseen aiemmin. Kysytään aluksi kuinka paljon sulla niitä pisteitä on?

    • Hotel Kämp

      1000 pisteellä saa 50-100 euron alennuksen huoneesta aamupalalla hotelli Kämpistä.

      • b-luokka

        Se on aamiainen, ei suinkaan "aamupala".
        Aamupala sanonta on kommunistien keksintö 70-luvulla.
        En hyväksy sanan aamupala käyttöä. Sitä käyttävät sivistymättömät ihmiset jotka eivät aja karvoja intiimialueilta ja he ovat muutenkin B-luokan kansalaisia.


    • 60000 pistettä
    • 100000 pistettä
      • Kissa-Iita

        Kiitokset vastauksista!

        Saatiin pisteillämme yksi ravintola-voucher. Varmaan olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja. No, pisteitä kertyy koko ajan lisää.


    • Kerran tehty

      Minä olisin korottanut Bangkokin paluussa businekseen

      • korotus?

        Minä ostan suoraan meno-paluulipun business-luokkaan. Ei silloin tarvitse korotella matkustusluokkia.


      • öh... harrastuksia?
        korotus? kirjoitti:

        Minä ostan suoraan meno-paluulipun business-luokkaan. Ei silloin tarvitse korotella matkustusluokkia.

        No mitä teet pisteilläsi sitten? Bisneslennosta tulee kohtuullisesti ja johonkin kai käytät ne? Itse korotan ja ostan.

        FYI, korotettu tai ostettu bisnes on käytännössä sama tuote. Mutta sen varmaan tiesit, jostain syystä saat erikoista nautintoa ilmeisesti keksimällä kaiken.

        Eikun hyviä lentoja...


      • ei ole sama tuote
        öh... harrastuksia? kirjoitti:

        No mitä teet pisteilläsi sitten? Bisneslennosta tulee kohtuullisesti ja johonkin kai käytät ne? Itse korotan ja ostan.

        FYI, korotettu tai ostettu bisnes on käytännössä sama tuote. Mutta sen varmaan tiesit, jostain syystä saat erikoista nautintoa ilmeisesti keksimällä kaiken.

        Eikun hyviä lentoja...

        Korotettu bisnes (eli upgrade) ei sisällä ostetun bisneksen maksutonta muutos- ja peruutusoikeutta.


      • nyhverö.
        ei ole sama tuote kirjoitti:

        Korotettu bisnes (eli upgrade) ei sisällä ostetun bisneksen maksutonta muutos- ja peruutusoikeutta.

        Ai sä et osta Pro-lippua XD

        Ei muuten sisällä sun kuvitteellinen bisneslippukaan Saverissa vaan ainoastaan kalliimmassa normilipussa. Ja Basic-turistillakin muutokset mahdolisia, lippu 20-50 euroa kalliimpi kuin halvin peruslippu.

        Hyviä lentoja päiväunissa.


      • Business class
        öh... harrastuksia? kirjoitti:

        No mitä teet pisteilläsi sitten? Bisneslennosta tulee kohtuullisesti ja johonkin kai käytät ne? Itse korotan ja ostan.

        FYI, korotettu tai ostettu bisnes on käytännössä sama tuote. Mutta sen varmaan tiesit, jostain syystä saat erikoista nautintoa ilmeisesti keksimällä kaiken.

        Eikun hyviä lentoja...

        En keksi. Ostan pisteillä lippuja.
        PS. Lennän Business luokassa en Bisnes.


      • kikkeliskokkelis!
        Business class kirjoitti:

        En keksi. Ostan pisteillä lippuja.
        PS. Lennän Business luokassa en Bisnes.

        XD

        Ai tarkoitatko business-luokassa, et bisnesluokassa..? Aika veijari. Kuten varmasti hyvin tiedät, suomeksi voidaan mainiosti kirjoittaa business tai bisnes. Ja kun alat kikkailemaan, niin yritä laittaa väliviivat kohdalleen. Pilkut kans.

        Ja jos olet sanojasi suurempi mies (tai nainen), niin et jaksaisi näsäillä netissä asian vierestä. Mutta pojutyttö on pojutyttö.


      • pojutyttö
        kikkeliskokkelis! kirjoitti:

        XD

        Ai tarkoitatko business-luokassa, et bisnesluokassa..? Aika veijari. Kuten varmasti hyvin tiedät, suomeksi voidaan mainiosti kirjoittaa business tai bisnes. Ja kun alat kikkailemaan, niin yritä laittaa väliviivat kohdalleen. Pilkut kans.

        Ja jos olet sanojasi suurempi mies (tai nainen), niin et jaksaisi näsäillä netissä asian vierestä. Mutta pojutyttö on pojutyttö.

        voi voi sua reppanaa, et sitten muuta keksinyt kirjoittaa.
        kun et haukkunut huoraksi,lesboksi tai homoksi.niinhän se tällä palstalla menee.


      • Pro travel
        ei ole sama tuote kirjoitti:

        Korotettu bisnes (eli upgrade) ei sisällä ostetun bisneksen maksutonta muutos- ja peruutusoikeutta.

        Eikä busines pistekertymää tule upgradessa.


      • MMMiiinää!
        pojutyttö kirjoitti:

        voi voi sua reppanaa, et sitten muuta keksinyt kirjoittaa.
        kun et haukkunut huoraksi,lesboksi tai homoksi.niinhän se tällä palstalla menee.

        Ahaa, otit pojutytön henkilökohtaisesti ja luulit tarkoittavani ladyboyta. Anteeksi, tarkoitin että kun leikit kansainvälistä näsäilijää niin että olet joku pojankloppi eli poju tai jos naispuolinen vastine niin vaikka sitten tyttö.

        Erikoinen tapaus aikuiseksi XD


    • 9+17

      Finnairilla näyttää silloin tällöin olevan euroopanlentojen business-upgradet tarjouksessa 5000 pistettä per suunta. Noissa hinta/laatu -suhde on jo todella hyvä.

      • ei mitään järkeä

        Euroopan lennoilla etu on siinä, että saa istua rivillä 1- 4 ja ehtii ottaa pari olutta ilmaiseksi. Tästä 5000 pistettä, ei kiitos.


    • Tähän menee

      Minä käytän pisteitä matkustusluokan korotukseen. Eli varaan turistiluokan lipun ja korotan sitten businessluokkaan. Lennän Keski-Euroopasta Suomeen ja takaisin neljä kertaa vuodessa eli pisteitä kuluu 80 000.

      Olen tykännyt tosi paljon ja minusta tuo on pisteille todella järkevää käyttöä. Olen iloinen että tuo mahdollisuus on olemassa.

    • +-0

      Kaippa niille käyttöä löytyisi, mutta kun niitä ei kohtuullisesti lentävältä economylipuista paljoa kerry, joten hällä väliä.
      Etenkin kun verottajan ohjeiden mukaan pitää omat ja työlennot kerryttää eri "kortilla".

    • joku roti ääliöt

      Mää annan säännöllisesti kaikki hyväntekeväisyyteen . Ei niillä mitään muuta virkaa ole .

    • leffaan!

      Mä ostin pisteillä viimeksi Finnkinon leffalippuja :)

    • hyvä homma

      Juuri käytin meidän perheen pisteet Bangkokin lentoihin ja sain alennusta lähes 400 euroa 3 lipusta.

    • asian vierestä

      Finnairin lennoista voi kerätä pisteitä myös American Airlinesin tai British Airwaysin kanta-asiakasohjelmiin, ja niissä saa huomattavasti enemmän etuja. Esimerkiksi AA antaa paljon enemmän pisteitä jo Finnairin halvimmista lippuluokista, ja sillä on tarjolla valtavasti kansainvälisiä lentovaihtoehtoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe