Aloitin e-pillerit taas muutaman vuoden tauon jälkeen ja alapään limakalvot ovat nyt aivan kamalassa kunnossa ja jos erehtyy seksiä harrastamaan niin oireet pahenevat potenssiin 100000. Limakalvot on siis todella kuivat ja kutiavat ja sitten kun on pakko raapia alapäätä kokoajan niin tulee haavaumia jotka taas kirvelee kamalasti. Argh, hermot menee. Kyseessä ei siis ole hiiva, tunnistan oireet. Mitähän sitä voisi kokeilla tuohon kuivuuteen? Onko kenelläkään kokemusta Ceridal-ihoöljystä?
E-pillerit ja limakalvojen kuivuus.
......
3868
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kuulostaa tutulta, yleensä tuo helpottaa kun elimistö tottuu taas pillereihin... mulle kävi voin kun lopetin pillerit jäätävä polttelu ja kirvely. Tuota öljyä en ole kokeillut mutta itse huuhtelin seksin jälkeen alapään haalealla vedellä ja sinkkivoidetta ohut kerros yön ajaksi :) liukkaria vaan reilusti!
Aco sarja loistava!! Apteekista löytyy...siihen on pesunestettä,liukkaria ym. Kokeile ihmeessä!
Minulla ei auttanut mikään muu kuin hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen kokonaan.