Terveys & Kauneus -tuotteiden esittelijä.
Tässä hyvä mahdollisuus uudistaa työnkuvaa.
Aloitat ilman riskejä tai investointeja. Itse valitset aloitatko yksityishenkilönä tai y-tunnuksella. Yrittäjille tämä soveltuu erinomaisesti ydinliiketoiminnan rinnalle tai päätoimialaksikin. Esittelijällä ei ole toiminnassaan alueellisia rajoituksia, joten paikkakuntasi sijainti ei ole ratkaiseva.
Ansiosi kasvavat suhteessa omaan panostukseesi.
Sivutoimisesti saat lisätuloja ja päätoimisena kasvavat tulot kuukausittain.
Markkinoit ja suosittelet laadukkaita Euroopan suurimman suoramarkkinointiyrityksen Saksassa valmistamia tuotteita. Voit järjestää esittelytilaisuuksia ja -iltoja. On mahdollista olla tuotteiden kanssa esillä erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Voit rakentaa myös oman myyntitiimin, joka mahdollistaa yhä kasvavan kuukausittaisen tulon. Yrittäjänä voit myydä tuotteita myös omassa kiinteässä toimitilassasi ja myymäläsi hyllystä.
Tuotteet ovat korkealaatuisia, tutkittuja, testattuja, sertifioituja sekä patentoituja. Eläinkokeita ei ole tehty tuotteiden elinkaaren missään vaiheessa. Tuotteet ovat myynnissä vain itsenäisillä esittelijöillä ja yrittäjillä. Autokonseptin kautta on mahdollisuus saada uusi auto käyttöön.
Koulutukset ovat maksuttomia ja pääsääntöisesti nykyaikaisia webinar -koulutuksia omalla kotikoneellasi, pääsääntöisesti iltaisin. Koulutuksista on myös mahdollisuus saada tutkintodiplomi.
SUORAT LINKIT TUOTTEIDEN PÄÄKUVASTOIHIN:
Health / Terveys: https://osturt.lr-partner.com/#lr-health
Beauty / Kauneus: https://osturt.lr-partner.com/#lr-beauty
Pienyrittäjät, palveluyrittäjät
Kampaaja
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043