Reunaviisteet lattiassa- kokemuksia kaivataan

Reunaviisteet

Reunaviisteet lattialankussa, askarruttaa ovatko vaikea pitää puhtaana? Ulkonäöllisesti luovat aitoa lankkutunnelmaa, jota haemme.

Olemme harkitsemassa Disano by Haro-lattialankun laittamista, jos on kokemuksia kyseisestä merkistä kokemuksia saa laittaa ! Kiitos avusta.

4

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunari78

Yhdessä remonttikohteessa tein 28x145 ponttilankkuun höylällä pienen viisteen reunoihin juurikin tuon takia, että lattia muistutti enemmän lankkulattiaa.

Eikä ole kuulemma ollut yhtään hankalampi pitää puhtaana, ura kuitenkin aika pieni.

• uusi talo

Meillä eukko halusi sellaista liimattavaa parkettia jossa oli reilut viisteet ympäriinsä. Vuoden kuluttua lattiat meni uusiksi. Ei kuulema ollutkaan hyvä ajatus. Itse olin alun perin sitä mieltä, mutta kun olen tossun alla, ei minun mielipidettäni otettu huomioon.

• Eukon Rahat...

Eukot haluaa sitä mitä Sisustuslehdissä lukee.
      Sisustuslehdet taas mainostaa sitä mitä Kauppiaat haluaa.
      Niin saadaan Raha kiertämään.

• tympääntyny

Meillä haron vaalea laminaatti viisteillä. Ottaa kyllä päästä ku myyvät edes. Hieno on, mut tummuu käytössä..alkaa olla ruma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72