Oon blondi, hoikka ja pitkä, c kuppi
Etsin vanhemmista miehistä seksiseuraa
Ei rahasta vaan halusta
Antakaa yhteystietoja, otan yhteyttä ja huom nopeat elävät ja saavat
17v muija Tampereelta etsii panoseuraa
25
2306
Vastaukset
21v mies Espoon seudulta [email protected]
[email protected] ,vanhempi mies
- naista mä metsästän
Panisin jos olisit 18v
- heti mukana
Ölen 28v ,ota yhteyttä [email protected] tai kik:henkkamos
- Anonyymi
Kiinnostaisiko 3 kimppa
- *_'
Minkäs ikäistä haet/etsit? Onko iällä merkitystä?
- Janskuli17v
Etsin yli 40v miestä ja kullin koko pitää olla vähintään 20cm
- seksiävain
Ikää löytyy 41 vuotta ja täytän kaikki vaatimuksesi. Oisko antas yhteistietoja et kiinni saan sit voitais sopia tapaaminen ?
- *_'
Ikä kyllä riittää mut kullin mitta ei ;)
- ckhjuj
Tosi sairas tarvii olla jos panee alaikästä,minä ainakin panisi 18vuotiaasta ylöspäin.
- täysiikäinen
ckhjuj kirjoitti:
Tosi sairas tarvii olla jos panee alaikästä,minä ainakin panisi 18vuotiaasta ylöspäin.
Eiköhän se oo niin että Aloittaja menee vielä vähän kasvamaan ja sit vasta miettii seksiseuraa täältä. Järkyttävää. Iso hali noille kahdelle kommentoijalle
- *_'
täysiikäinen kirjoitti:
Eiköhän se oo niin että Aloittaja menee vielä vähän kasvamaan ja sit vasta miettii seksiseuraa täältä. Järkyttävää. Iso hali noille kahdelle kommentoijalle
Ketä kahta sä tarkoitat?
- hyi hitto
Helvetin sairasta että 41.v.kääkkä tarjoo sexiä teini penskalle tollaset puuha Petet joutaa saunan taakse kuohittavaks
- Ujo mies 25v
Kelpaako 25-vuotias ja 15cm kulli?
- Ujo mies 25v
ckhjuj kirjoitti:
Kyllä minä panisin 16-vuotiastakin kun se on ihan täysin laillista.
- Drillikka
Moi Janskuli17v!
Laita viesti drilliand6@ gmail.com - m48
Laita viestii Kik: Heksavaan
- häxy
Pistä viestii [email protected] lampaan mukaan.
- painukaa hoitoon aasit!!
Voiko tosiaan 40.v.ukot olla noin sairaita että tarjoo 17.v.penskalle moloonsa jos tää hakee s.seuraa.Hyi hitto että inhottaa tuollaset ällötykset...
- Mitä outoa?
painukaa hoitoon aasit!! kirjoitti:
Voiko tosiaan 40.v.ukot olla noin sairaita että tarjoo 17.v.penskalle moloonsa jos tää hakee s.seuraa.Hyi hitto että inhottaa tuollaset ällötykset...
Tottakai useimmat vanhemmatkin miehet haluaa parhaassa iässä olevan juuri kukkaan puhjenneen naisen.
- 5kybänen
Janskuli 17v laitapa viestiä tuleen [email protected] löytyy patukassani mittaa on 20cm ja 5kybänen niin pidetään hauskaa
Kik:tonza90 ;)
- Anonyymi
Ota yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
Kik arisuomi tai [email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898266
- 926405
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586263Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573052- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492770