valehteleva nainen

ei enää kiitos

Seurustelin lähes 3 v naisen kanssa. Hän oli äärimmäisen taitava valehtelemaan ja piti jutuistaan kiinni viimeiseen asti. Myönsi vasta kun ei muuta voi nyt, mutta todisteiden piti olla täydelliset. Hänen äitinsä otti osaa naisen valheisiin, antoi hänelle alibeja ja vakuutteli juttuja todeksi. Yhdessä he sitten leimasivat turhaan epäilijäksi jne.. Jälkikäteen ajatellen minusta tuntuu, että hän sai nautintoa siitä, kun,oli saanut minut jälleen kerran oikein pauloihin niin sitten teki jotain joka sai epäluuloiseksi. Uskon hänen nauttineen siitä. Hän ei ollut myöskään avoin eikä kertonut mitään ellei kysytty! Ei puhunut tunteistaan vaan oli ennemmin kylmä. Osasi kyllä olla myös oikein hurmaava, jonka takia tota siedin 3,vuotta. Hänellä oli myös lääkitys johonkin mielialahäiriöön ja ilmeisesti suhteet isään olivat menneet täysin poikki jo teini-iässä. Ei koskaan kertonut syytä siihen vaikka kysyinkin. Lopulta sanoin, etten halua jatkaa, koska en hän ei ole rehellinen enkä luota häneen. Sen hän käänsi syykseni sanomalla, että kuinka hän on kärsinyt turhista epäilyistä, vittuiluista jne., hän totesi,että ne on mun ajatuksia ja teet sitten päätöksesi niiden pohjalta (kuin olisin ollut täysin väärässä, vaikka jäi useista valheista kiinni ja muutama hänen kaveri käski olla luottamatta häneen). Lopetin,homman ja saa nähdä ottaako vielä yhteyttä....lopetettu ennenkin, mutta nyt mun mitä täynnä! Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Mitä ajattelette? Neuvoja ja olikohan nainen patologinen valehteleva narsisti?

12

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies turust

      Äitithän ovat aina tyttäriensä puolella, vaikka minkälaisia valheita tyttö tekisi:) selvä narsisti eli eroon vaan....ei tunne mitään vaikket ole enää yhteydessä, mutta sinun oma elämänlaatusi paranee! Varmaan ajattelee syynkin olevan sinun, muttei silläkään sulle merkitystä! Voi joskus havahtua elämänsä viime hetkillä miten,elämä olisi voinut kanssasi mennä....ratkaisut hänen eli nyt vain etsimään rehellinen normaali nainen.....

    • elämänhalu

      Kolme vuotta on pitkä aika seurustella lääkkeillä olevan kaksisuuntaisen mielialahäiriöisen naisen/miehen kanssa. Tunnen muutamia ja normaali elämä on yhtä arpapeliä.
      Onhan paljon mahdollista että naisen äiti potee samaa "sairautta", on siis pitkälti perinnöllisyyden muokkaamaa.

      Tsemppiä elämääsi ja etsimään paremmalla onnella !

      • yök

        Tapavalehtelu


    • miks näin mira

      Itselläni kävi niin että sain tyttöystäväni kiinni teosta muutama viikko sitten. En olisi hänestä ikinä uskonut sillä kun aloitimme suhteen niin sovimme että olisimme rehellisiä ja jos joskus jotain tulisi niin eroaisimme ennen kun menisimme toisen matkaan, tätä eteenkin hän painotti koko suhteen ajan usein ja paljon. Hänelle moraali ja eteenkin uskonnon noudattaminen oli myös todella tärkeää. Lisäksi hän oli todella mustasuknainen. Surullisinta on että hän ei katunut tekoaan ollenkaan, kyllä sanoi jälkikäteen anteeks, mutta ei tätä tarkoittanut, sen näki hänen silmistään. Hän petti naimisissa ja perheellisen miehen kanssa, en usko et sen vaimo vieläkään tietää. Jälkeenpäin ajateltuna niin luulen että hän petti myös suhteen aikana, eli ei varmasti ollut ensimmäinen kerta, merkkejä oli siitä, esim. hänen puhelimeen ei saanut koskea sillä muuten oli piru irti. Luotin häneen liikaa, mutta missä menee raja milloin pitäisi epäillä? Surullista on myös se, että kaikki vaikuttaa siltä että hän on pettänyt myös yhden hyvän ystäväni kanssa, tätä en tuu koskaan saamaan selville mutta pitää noudattaa äärimmäistä varovaisuutta jatkossa tämän "ystäväni" kanssa. Olivat ainankin soitelleet selkäni takana. Miten voi olla näin sinisilmäinen ja toiseen luottava 5 vuoden ajan? Itse olen hyvin rauhallinen ja minun kanssa on helppo puhua niin en käsitä miksi näin. Pitäisikö suhteessa tehdä yllätyskäyntejä niin et selviää mitä kotona mahdollisesti tehdään kun siellä ei olla? Elämässä on asioita joita on vaikeaa käsittää ja tämä tulee olemaan aina mysteeri miksi hän teki näin. En itse kuitenkaan ajo koskaan tehdä niin, miten toista pystyy satuttamaan näin paljon ja näin välinpitämättömästi? Hänetkin oltiin petetty aikoinaan ja hän kertoi miten paljon se silloin sattui, miten sen jälkeen pystyy tekemään saman toiselle? Tämän jälkeen tulee olemaan äärimmäisen vaikeaa jatkaa niin että toiseen luottaisi ja voiko edes ystäviin luottaa, vai onko ainoa keneen voi luottaa oma itsensä?

      Tämä ei varmaan sukupuolesta ole kiinni, surullista vaan että tällaisia huonoja ja petollisia ihmisiä tulee elämässä vastaan. Ainoa mikä lohduttaa on se että voi itse jatkaa puhtaalla omatunnolla kun on itse toiminut oikein ja rehellisesti sekä aina pyytänyt anteeksi tarkoituksella ja hyvittänyt jos on joskus loukannut.

      • saman kokenyt

        Miksi näin mitä voimia suruun! Vaihda,nainen sillä pettänyt varmaan sua monen muunkin kanssa....


    • Tuttuja tarinoita

      Mulla meni melkein neljä vuotta ennenkuin tajusin että mun ystäväni ei ole vakavissaan mun kanssa ekaks se yritti ex ukkoaan saada takaisin sit lähipiiristään toista miestä tapaili mulle vain selvitti että ystävähän tämä vain on kyllähän sitä tykkäs aikansa uskoa . Aikaisenpiakin kokemuksia oli kyseisen naisen kanssa luulin vain että kun oli ikää kertynyt että olisi oppinut joitakin asioita elämässa vaan ei kuitenkaan itesekeen se nykyisin kulkee ja mun perään vielä haikailee jokinen aika sit ehkä nyt on mennyt jotain hänelle jakeluun mutta niin on mennyt mullekin ei enää missään tapauksessa . Kaipa sillä oli muitakin säätöjä joista en välitäkkään mitään tietää

      • menkööt exän luo

        Naiset osaa olla petollisia ja valehtelevat hyvin! Ystäviä vain.....ompas muakin,ikävöinyt nainen,joka jäi exän kanssa viestistelystä ja yhteydenpidosta:) ois aatellut aiemmin......


      • miksi pitikään taas
        menkööt exän luo kirjoitti:

        Naiset osaa olla petollisia ja valehtelevat hyvin! Ystäviä vain.....ompas muakin,ikävöinyt nainen,joka jäi exän kanssa viestistelystä ja yhteydenpidosta:) ois aatellut aiemmin......

        V.ttu kun haksahdin taas viestimään yhden narsu naisen kanssa huomatakseni taas viikon jälkeen mikä kusipää Se onkaan,....vit.ttaa ihan! Sanoin, että nyt mennään hänen tavallaan eli saa mitä tilaa!


    • Aitoa rakkautta

      Sinulle nimimerkki " Ei enää kiitos". Itselläni ollut samantyyppinen mies jo vuosia. On muita naisia ja valehtelee aina eikä kerro itsestään mitään eikä tunteistaankaan. On osannut kietoa minut pauloihinsa todella tiukasti. On todella raskasta mutta koska minulla ei ole muitakaan niin koetan jaksaa ymmärtää. Välillä hän kiittelee ja hyvittelee ja lepyttelyseksi taivaallista. Rakastan häntä vaikka hänellä onkin luonnevika ja kai hän tarvitsee useita naisia että voi hyvin. Minä taas en tarvitse kuin hänet ja kerta viikkoon hyvä. Koetin joskus saada useammin mutta en enää jaksa koska kun oikein innostan niin hänpä saattaakin mennä toisen luo:( Se ei kivalta tunnu mutta jollei minulle kelpaa hänen tyylinsä niin voin lopettaa jutun. En kuitenkaan halua menettää häntä. Tarvitsen rakkautta. On kai vaikea uskoa että hän kykenisi rakastamaan mutta kyllä hänelläkin tunteet on. Hän ei vaan mahda itselleen mitään. On tapojensa orja. Rakastan häntä yhä tulisesti. Toki olen itkenyt ja järjestänyt kohtauksia ja uhkaillut mutta koska mikään ei auta niin minun pakko vain tyytyä kohtalooni. En tule milloinkaan löytämään yhtä upeaa tyyppiä. Sehän se juuri jutun ydin onkin. Muutkin haluavat häntä. Olen sanonut hänelle että on upeaa olla haluttu ja rakastettu mutta vielä upeampaa on rakastaa itse. Hän rakastaa kai vuorollaan kaikkia :) Harva siihen pystyy. Ennenkaikkea hän rakastaa naisia :) Eläköön hänelle. En tiedä oliko tästä mitään apua mutta jos rakastat niin rakasta eläkä mieti muuta tai jos koetat löytää uuden niin ehkä ei ole yhtä ihanaa. Koeta hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on, kokeile ainakin. Saatat yllättyä koska hänhän voi muuttua. Uskon että hän kaipaa ihmistä joka ottaa hänet selllaisena kuin hän on, vikoineen päivineen. Se aitoa rakkautta, sitä raamatullista johon harva ihminen enää kykenee. Nää vain minun mielipiteitä. En halua että joku alkaa riipimään...

      • ei kiitos

        Valehteleva narsisti ei muutu koskaan e,kä sellaisen kanssa haluu muuta kuin seksiä!


      • kiltti mies
        ei kiitos kirjoitti:

        Valehteleva narsisti ei muutu koskaan e,kä sellaisen kanssa haluu muuta kuin seksiä!

        Miksi nainen valehtelee kaikesta?


      • Good bai
        kiltti mies kirjoitti:

        Miksi nainen valehtelee kaikesta?

        Naiselle,valehteliaallekkaan ei viitsi suoraan danoa pahasti,vaikka valheet ei me läpitte?Valehteleville,itserakkaille naisille pitää sanoo vaan hyvästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe