Suolistotalon kaava?

Pitäisikö tehdä tarina, jossa vakkarit seikkailevat Suolistotalossa ja tutustuvat Suolistotaloon. Entäs Suolistotalon kaava? Suolistotalossa on ikkunoita, parveke, keittiö, olohuone, vakkareilla on omia huoneita, takapiha, ovia muille palstoille,kellari, salainen paikka, VeHin salainen agenttipaikka, asevarasto,käytävä. Nämä kaikki paikat ovat käyneet ilmi Suolistotarinoissa. Kaiken selventämäksi pyydän teitä kuiteskin kertomaan lisää paikkoja, joita on mainittu Suolistotarinoissa ja vaikka linkata ne tarinat. Vähän samanlainen tarina, kun Don Rosan rahasailiö tarina. Mitäköhän tästäkin tarinasta tulisi? Saa myös ehdottaa paikkoja!

Mitä mieltä olette tälläisestä ideasta?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ullakko

• Sitten olen ajatellut, että toisessa päässä Pulinoita olisi ovi, josta pääsisi Koulu-palstalle ja toiselta puolelta pääsisi Rakkaus-palstalle.

Tarinan nimi oli "Pulinat on kiva paikka". En jaksa hakea.

• Voitaisiin myös pohtia, millaiseen ympäristöön Suolistotalo sijoittuu. Onko se jossain lähiössä vai vähän syrjässä vai kaupungissa?

• Luonnontutkijoiden määrästä ja kaikista linnunruokintapaikoista päättelisin sen olevan jossain metsässä. Metsää oli myös ihan ensimmäisissä tarinoissa, joten kaupunki tuskin on kyseessä...

• Varmaan jossain syrjässä. Suurin osa kuitenkin asperger-piirteisiä.. Eivät voisi sietää vilkasta kaupunkia... XD

• kurpizza kirjoitti:

Luonnontutkijoiden määrästä ja kaikista linnunruokintapaikoista päättelisin sen olevan jossain metsässä. Metsää oli myös ihan ensimmäisissä tarinoissa, joten kaupunki tuskin on kyseessä...

Olen aina kuvitellut Suolistotalon metsän reunalle. Metsä voisi kyllä olla hyvä paikka, mutta tuskin kovin syvällä metsässä.

• Minäkin olen kuvitellut Suolistotalon metsän laitaan. Kuvittelen, että lähellä kuitenkin on maaseututaajaman keskusta, josta löytyy esim. ruokakauppa.

• Siwa ainakin on lähellä!

• Suolistotalo on käsittääkseni aika elävä rakennus, joka sopeutuu uusiin vakkareihin ja tapahtumiin...

• Esim. vanhojen vakkarien huoneet ja seinille liimatut aloitukset "vajoavat" arkistoihin. Itse olen ajatellut suolistotalon käsittämättömänä, kuin toisesta ulottuvuudesta tulleena, absurdina ja surrealistisena paikkana.

• Kunhan minun limskaliiterini on pihassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      315
      1594
    2. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1551
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1529
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      244
      1112
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      973
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      944
    7. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      725
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      716
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      669
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      644
    Aihe