minulla tämmönne asia että kannattaako käyttää montaa haku ohjelmaa koneesse vai onko se vaarallista koska viruksia tulee paljon,nykypäivänä. kannattaako käyttää winmx ja emulea vai onko se hyvä juttu. on mulla zonealarmi ja antivir käytössä että eikait ne ole mitään huonoja ohjelmia. minulla on tällä hetkellä winmx
kysymys?monta ha.ohjelmaa
2
294
Vastaukset
- ....
eipä kai sille mitään pätevää syytä ole miksi ei voisi pitää koneella useampaa eri p2p-ohjelmaa, eihän niitä kaikkia tarvitse yhtä aikaa pitää päällä, eikä se oikein ole edes kannattavaakaan
itsellä on käytös dc , bitcomet ja emule... kaikkia en yhtäaikaa pidä päällä, vaan käytän aina sitä millä satun oarhaiten/helpoiten/nopeiten tiedoston saamaan Itelläni on WinMX, DC ja eMule. Jos niitä pitää kaikkia päällä yhtäaikaa niin lataukset voit hidastua. WinMX:ää en ole avannut sitten kesäloman.
Ja viruksia ei pitäis kauheasti tulla jos muistaa välillä päivittää palomuurin ja virusskannerin.
Itelläni ei ole koskaan tullut viruksia mistään noista ohjelmista. Eikä niitä varmaan tuu jos lataa pelkkää muusakkia. Mut mitä nyt jotain ohjelmia oon lataillut, en ainakaan oo huomannut mitään viruksia. Niitähän tulee muualtakin kuin p2p-ohjelmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972