paniikkihäiriö vaiko jokin muu?

paniikkihäiriö/jokin muu

Elikkäs joo. Olen tuntenut jo jonkin aikaa, etten ole enää niin skarppina, kuin ennen. Työt sujuu kyllä niinkun aina, mutta jotenkin välillä tuntuu, että tajunnun taso ei ole normaali ja olo on jotenkin outo/sumuinen. Usein löydän itseni tilanteesta, jossa rupean miettimään kaikenlaisia vaarallisia sairauksia josta nämä oireet saattaisivat johtua. Tällöin minulle aiheutuu kuoleman ja kivun pelkoa. Tämä alkoi siitä, kun sain paniikkikohtauksen kuukausi sitten ja silloin luulin, että umpilisäkkeeni oli puhjennut, koska alavatsan oikealle puolelle koski vähäsen. Sain todella pahan paniikkikohtauksen ja meinäsin jo sairaalaan lähteä keskellä yötä, vaikka järkevää järjellä selitettävää syytä ei ollut sairaalaan lähteä. Myös ennen äsken mainitsemaani kuukauden takaista kohtausta olen myös kokenut 2 paniikkikohtausta, jotka johtuivat nuuskan ja alkoholin sekakäytöstä tunkkaisesta sisäilmassa. Niistä toinen tuli baarissa ja toinen bussissa. Kuukauden takaisen kohtauksen jälkeen olen lähes kokoajan sairastavani jotain. Pitkittynyt kurkkukipu aiheutti pelon kurkkusyövästä ja nyt mietin, että saattaisiko tajunnun sumuisuuden aiheuttaa aivokasvain tai aivoverenvuoto. Kannattaisiko nyt sitten hakeutua psykiatrille vaiko lääkärille? Onko nyt mitään syytä epäillä aivoverenvuotoa tai kasvainta aivoissa?

0

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        74
        3440
      2. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        201
        2912
      3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        25
        2790
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2688
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        22
        2594
      6. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2395
      7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        233
        1962
      8. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        24
        1827
      9. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        42
        1733
      10. Kela valvoo lasten tilejä.

        Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
        Yhteiskunta
        154
        1596
      Aihe