Tiffanyn tilanne ?

Mitähä paikalle nyt kuuluu. Se ollu aikoinaan mukava intiimi ja suosittu illanviettopaikka. Toivottavasti toiminta jatkuu. .

19

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blues_brother.

      Ei se jatku toiminta. Jorma-Kalevi oli liikaa pienessä huppelissa ja asiakkaat ei siitä pitäneet. Asiaskato oli seurauksena ja konkurssi. Harmi, sillä hyvää oli musiikki mutta jos omistaja on kännissä työaikana, ei se kovin mairittelevaa bisnestä ole

      • Ainaha vois bisneksen myydä. Hyvin toimintaan motivoitunut yrittäjä saattas nostaa Tiffanyn entiseen kukoistukseen.

        ...jään odottaa...


    • iäkkinen

      Aika jännä juttu ,mutta olen käynyt Kanarialla jo yli kaksikymmentä vuotta ja aina myös Tiffanyssa sen auki ollessa enkä koskaan tavannut Jorma Kalevia kännissä.. Poikkesin saarilla kaksi,jopa kolme kertaa vuodessa. Tiffany ei myöskään tehnyt konkurssia kuin ei myöskään Amigo.. Iloista päivää kaikille ,myöskin noille jotka osaavat loistavasti puhua palturia.

      • in memorian

        Olisiko aika kuopata tämän Tiffanyn jauhaminen. Lepää rauhassa.


      • Hauskat muistot Tiff

        Sama täällä, olen käynyt yli 20 reissulla ja varman päälle oli Jorma Kalevi aina selvänä. Hiipui vaan vuosien varrella suosio. Oli erillään muista kuppiloista. Koskaan en ole puhunut sanaakaan hänen kanssaan, mutta en hyväksy valheita.


    • kävelyllä

      Eilen kävelin Tiffanyn ohi, siellä oli joku rempparyhmä paikalla, olisiko tulossa uusi omistaja ja uusi baari ???

      • Toivo hiipuu

        Eletään toivossa , mutta on se ollut kiinni jo aika kauan
        aloittaakseen uudelleen.


    • eisovitämäkään

      Tiffany on lopettanut ja tilalla on aivan toinen yritys, ollut jo muutaman kuukauden.

    • Sssssssss

      Homobaari siellä on nyt. Dolce Bananna. Www.dolcebananna.com Otin kuvan ohikulkiessa ja nämä oli kyltissä. Katsoin sitten netistä, eli ei asiaa enää.

      • Menetys

        Vahinko , että niin kiva paikka on valunut sairaisiin käsiin .
        Ei siellä ennen homoja ollut , vaan fiksuja suomalaisia tanssitaitoisia tyttöjä.


    • Olen myös sitä mieltä ,että JK:lle ei viina maistunut (vaimo oli eri juttu)joten loppu ei ainakaan siitä johtunut.Amigo lienee jotenkin voimissaan?

    • hyvänäinkin

      Molemmat baarit on kiinni,amigossa jotain remppaa ja vuokrauslappu ovessa viime vuonna. Ei siitä kalevista ollut enää minkään pitäjäksi,luulen että ihmiset kyllästyi tifanin huonoon pitoon. Tappiota varmaan tuotti ja oli pakko lopettaa toiminta.

    • dyskis

      Tifanyn sermissä lukee jotain*Banana Club* mutta ihan autio oli keväällä,ei mitään toimintaa.Roskia vaan täynnä sisäänmeno käytävä.

    • Anonyymi

      Onko Amigo toiminnassa..tietääkö joku.

      • Anonyymi

        Siellä ei juuri nyt ole toiminnassa yksikään suomalaispaikka. Amigo ei ole toiminut useampanakaan talvikautena kuin joskus satunnaisesti.
        JK:n ravintoloiden tarina on lopussa ja Amifon ikkunassa myytävänä lappu.
        Tiffany ollut kiinni vuosikaudet.
        JK ei vaan myy pikkurahalla kun ei ole akuuttia rahantarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ei juuri nyt ole toiminnassa yksikään suomalaispaikka. Amigo ei ole toiminut useampanakaan talvikautena kuin joskus satunnaisesti.
        JK:n ravintoloiden tarina on lopussa ja Amifon ikkunassa myytävänä lappu.
        Tiffany ollut kiinni vuosikaudet.
        JK ei vaan myy pikkurahalla kun ei ole akuuttia rahantarvetta.

        Onko se Amifo uusi paikka .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ei juuri nyt ole toiminnassa yksikään suomalaispaikka. Amigo ei ole toiminut useampanakaan talvikautena kuin joskus satunnaisesti.
        JK:n ravintoloiden tarina on lopussa ja Amifon ikkunassa myytävänä lappu.
        Tiffany ollut kiinni vuosikaudet.
        JK ei vaan myy pikkurahalla kun ei ole akuuttia rahantarvetta.

        Onko se Amifo uusi paikka .


    • Anonyymi

      Onkohan Amigo vielä toiminnassa. Ainakin kaikki kyltit on paikoillaan ja jotain siellä sisällä touhuttiin.

      • Anonyymi

        Ei ole ollut toiminnassa oikeastaan kuin satunnaisesti. Tiffany ja Amigohan mätänivät käsiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe