Miksi joillakin ihmisillä on tarve olla jatkuvasti äänessä?

Kuulo kärsii jo

Onkohan sitä koskaan oikein tutkittu? Miksi jotkut ihmiset suorastaan rakastavat omaa ääntään ja sitä että saavat olla jatkuvasti esillä? Mikä siinä oikein on että jatkuvasti pitää kovaan ääneen tuoda esille omia mielipiteitään tai ylipäätään jatkuvasti olla äänessä kun jotain talossa tapahtuu? Tuollaiset ihmiset ovat kyllä minun mielestä todella raivostuttavia henkilöitä. En oikein siis millään käsitä esim jos taloon tulee jokin ihmeen putkiposti NIIN! miksi pitää alkaa karjumaan että MÄ LUEN MÄ LUEN!! tms?? En koskaan missään tilanteessa toimisi noin vaikka minut teljetään vuodeksi bb taloon niin en tästä rauhallisesta ja asiallisesta luonteeltani muutu idiootiksi ja itsensä nolaajaksi. Tuollaiset ihmiset ovat todella rasittavia koulussa ja työpaikoilla, aina pitää olla äänessä ja aina pitää olla eka joka asiassa tekemässä jotain?? Miksei nuo tuollaiset ihmiset voi olla hetkeäkään rauhassa ja jos ovat niin ovat mököttämässä tai itkemässä jossakin nurkassa parista tupakista tai parista vastoinkäymisestä?

Jos minä olisin ollut talossa niin olisin suoraan sanonut esim Jennalle että nyt kersa pienempää ääntä jo pikkuhiljaa!! Sitä myöskin pohdin että miten porukkaan aina mahtuu yksi tai kaksi huutajaa?? Joka kerta kun koossa on n 10 ihmistä niin porukkaan on aina pesiytynyt vähintään yksi huutava ja aivan kamala ihminen??

10

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inhoanjonathania

Jonathan pahin lakista. Huutaa aina

• minä minä minä

Joonatani haluaa olla aina esillä, ja ensimmäisenä joka paikassa,,, paitsi tehtävissä, niissä se on takarivissä.

• Brita

Odotan kun Jenna tulee ulos ja näytetään joku sen kymmenistä panofilmeistä. Sitä ilmettä kun tajuaa minkä kanssa joutuu elämään ja minkä häpeän aiheuttanut.
      nautin tosissani kun Dani tippu,oikeesti tyhmä. Jonathan kanssa ällö rääkyjä.
      Mun toive että Andte saa 100 donaa.

• Kaapelitarkkailija

BB- talossa on erikoista se, että kukaan ei uskalla huomauttaa suoraan epäkohdista. Eivät edes nämä vanhemmat asukkaat! Pelätään häätöön tai silmätikuksi joutumista ihan älyttömästi.

Ovatko kaikki asukkaat yhtä tyhmiä, kun kukaan ei osaa ajatella sen asioiden puuttumisen ja huomauttelemisen olevan katsojien kannalta parasta?

Katsojat kuitenkin palkitsevat oikeudenmukaisuuden ulkoa päin! Mitä väliä jos asukkaat rankaisevat äänillä toisiaan, kun sillä ei ole loppupelissä mitään virkaa?

Minä antaisin ainakin ääneni sille asukkaalle joka uskaltaisi laittaa itsensä likoon ja noille huutajille ja muille häiriköille pistäisi luun kurkkuun!
      Siitähän sitä draamaa saataisiin ohjelmaan!

Paras asukas ei ole mitäänsanomaton tuppisuu joka nurkassa jöröttää!
      En ole vielä suosikkiani valinnut, kun se vaihtelee koko ajan?

Armi kuitenkin saa plussaa rohkeudestaan puuttua epäkohtiin ja halustaan saada äksöniä taloon!
      Ei siis mikään huono asukas, kun vaikuttaa myös oikeudenmukaiselta ja rehelliseltä!

Pertti on hyvä, mutta nynny joka tuli taloon ilmaiselle kuntolomalle! Ei uskalla ottaa paljoa kantaa asioihin...Ärsyttää välillä tuo aikuisen miehen jatkuva rasvailu ja itsensä buleeraminen!

Anna olisi hyvä jos ei kirkuisi ja kikattaisi koko aikaa sekä myös hiukan osallistuisi talossa muuhun kuin itsensä peilaamiseen

Layla on tehnyt jo varmaan makaamisen ennätyksen...

Jenna on kiljukaula joka menetti pelinsä Danin alla..

Joonas ei osallistu muuta kuin purkin heittelyyn...

Andte jöröttää yksinään ja herää vasta bileisiin! Ei hyvä! Tosikko...

Jonathan on välillä hyvä ja sitten taas huono vaihtoehto! Eniten tuo eloa taloon...

Tuija on alussa ollut suosikkini ja nyt olen taas pikkuisen kääntynyt takaisin sinnepäin. Minua todella säälittää, kun hänet jätetään ulkopuolelle! Jonathan ainoastaan kuuntelee häntä ja juttelee hänen kanssaan. Armilla ja Tuijalla synkkaa myös keskenään ainakin vähän...
      Sunnuntai-iltana muut asukkaat kohtelivat Tuijaa halpamaisesti, kun Danin putoaminen oli merkittävämpää kuin Tuijan jääminen taloon. Eipä moni onnitellut!

Tuulikki on turhista turhin asukas talossa ja saa jokaisena päivänä nousemaan karvat pystyyn häntä kuunnellessa ja katsellessa! Hänen menneisyytensä on vienyt ainakin hänen voitonmahdollisuuden tosin ei hän muutenkaan taida olla sitä kärkijoukkoa! Kieroilija ja jeesustelija, oman etunsa vaalija...tullut taloon ilmaiselle ruualle, jota hän muistaa muistuttaa ja myös nauttii sitä ruokaa ihan varmasti eniten.

Ps. Tupakkakielto on hyvä sillä tupakoitsijat aiheuttavat tuskassaan aitoa draamaa taloon!
      Ei-tupakoitsijoiden pisteet nousevat näiden riehuessa!:)
      Psykologisesti hyvä rankku, joka eroittaa jyvät akanoista!

Tykkään kyllä JussiK: sta hänen siisteydensä sekä käyttäytymisensä vuoksi! Hän on kiltti ja hyvinkasvatettu perhepoika! Tuskin kiroilisi jos ei olisi kieltoakaan...
      Puhuu muista seläntakana senverran kuin muutkin...

• ikuinen häviäjä

Kyllä Jonathani on koko talon onnettomin kisaaja, hävinnyt kaikki kilpailut mihin on osallistunut, joko yksin tai joukkueessa :D

• Kuinka niin.
        ikuinen häviäjä kirjoitti:

Kyllä Jonathani on koko talon onnettomin kisaaja, hävinnyt kaikki kilpailut mihin on osallistunut, joko yksin tai joukkueessa :D

Päihittihän se syysmyrskynkin.

• mutta...
        Kuinka niin. kirjoitti:

Päihittihän se syysmyrskynkin.

Niin tekivät toisetkin.

• komppaan
        mutta... kirjoitti:

Niin tekivät toisetkin.

Luulenpa vaan ettäPertillä ja Anttella käynyt jokusen kerran mielessä oisko kannattanut pela yhteen syysmyrskyssä
        niin olisivat saaneet Jonathanin ulos talosta

• Paitsi..
        mutta... kirjoitti:

Niin tekivät toisetkin.

Teeskentelijä-tuuliki. Eikä siellä kaikki olleet.

• Minun ajatukseni

Olen melko paljon samoilla jäljillä kuin sinä. Tuulikki kuitenkin on sinänsä aika erikoinen mummeli jo pelkän taustansa ansiosta ja ainakin minä olen hänestä jopa hieman pitänyt ja syystä että on välillä nuorisolle sanaillut elämänohjeita yms ja välillä myös onneksi suorastaan ivallisesti piruillut heille ja mikä mielestäni onkin oikein esim Leylalle ja muille laiskoille lahnoille.

Pertistä odotin taloon todellista miestä joka kaiken elämänkokomuksen myötä saa mieletöntä arvostusta ja että hän laittaisi talon nuoret kunnolla kuriin yms, mutta petyin häneen täysin ja pidän häntä todellisena nynnynä ja en oikeana miehenä ollenkaan.

Leyla on ärsyttänyt minua heti alusta alkaen olemalla niin laiska kuin vain ihminen voi olla ja oikeastaan pelkkä epämääräinen ulkonäkönsä kismittää minua suunnattomasti ja se ettei hän arvosta vanhempia ja viisaampia ihmisiä tippaakaan ja lässyttää takaisin.

Jenna....olen sanaton ja huolestunut, kaikki hänen tekonsa talossa Danin kanssa yms todella kamala ja epäonnistunut nuori jonka kasvatus mennyt ilmeisen kuralle....olen sanaton.

Anna on ihan symppis tyttö ja mielestäni kivasti erikoinen persoona, joskus hihitys ja hämmennyt hämmentää minua ja ajattelen tytön mielenterveyttä yms mutta kait tyttö on juuri tuollainen? Annalle soisin jopa voiton.

Tuija hmmm....ei oikein mitään sen ihmeellisempää sanottavaa, hiemen juoruileva nainen johon ei ehkä voisi luottaa, välillä oli ihastunut Andteen mutta jotain tuli ja muuttui kummatkin kylmiksi, en erityisemmin Tuijasta pidä jo ulkonäön vuoksikaan....

Joonas.....erilainen nuori joka säälistä ilmesisesti pysynyt talossa, rasittavaa katsella nuuskapurkin heittelyä 11 viikkoa.....Joonas on salakavalasti päässyt uimaan perätin näin pitkälle jo.....pelkään että hän voisi jopa voittaa?

Jussi K ihan hyvän kasvatuksen saanut nuori joka hieman vielä hakee elämässään omaa paikkaansa, hieman on naisellinen ja silleen, en usko Jussin voittoon kun on näitä uusia tulijoita kuitenkin hän.

Jonathan....erikoinen persoona, erittäin välkky ja älykäs ajattelija, johtaja tyyppiä yms yms.....kova kilpailija jolle kaiken tuon jälkeen voisin toivoa ehkä jopa voittoa, mutta en erityisemmin pidä homoista ja se on syynä etten miestä tavallaan hyväksy ollenkaan......homoja on aivan liikaa joka ohjelmissa ja jotenkin homous tulee jo korvistakin ulos.....

Andte.....terve lapinpoika vailla etelän pahuuksia....pojalle ei vaan viina sovi alkuunkaan ja se tulee olemaan hänen elämässään suurin ongelma....varmasti kova tekemään töitä yms....hieman tylsä ja tosikko, mutta harvinainan nuori joka tosiaan säästynyt kaikelta pahalta, saa elää raikkaassa luonnossa hienoissa maisemissa ilman etelän pahuuksia.....Andte on mies jolle voiton antaisin kaikkein eniten.

Armi....kova mimmi jolla on munaa sanoa ja tehdä....valitettavasti Armi on elämänsä sotkenut niin pahasti ettei siitä kovin helposti selvitä ja voittoraha ei toisi Armille yhtään mitään....kaikki ilmeisesti veisi ulosotto.....Armi on aika karu ja rujo naiseksi.....huh huh ei suosikki.

Tulikohan tässä kaikista jo analysoitua jotakin edes :)

Kaiken kaikkiaan olen pettynyt kauteen 2014 ja odotin enemmän tapahtumia, draamaa, riitoja, poistamisia, ankaria tehtäviä, kieltoja yms yms ja olen todella pettynyt siihen kun tietyt henkilöt saivat talossa hyppiä pöydällä ilman mitään oikeita rangaistuksia tai talosta poistoja? Joskus alkoin tuntua että tuotanto todella suosi Dania, jennaa ja Jonathania......Dani esim rikkoin niin paljon sääntöjä Jennan kanssa ja heitä ei heitetty pihalle siitä huolimatta?

En ostanut 24/7 kanavaa ja suurin syy oli talossa jatkuva paneskelu ja tiettyjen henkilöiden suosiminen, se oli syy miksi jätin paketin hankkimatta.

Toivottavasti kausi 2015 olisi kaikin tavoin tätä parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe