http://keskustelu.suomi24.fi/node/12824283
Vähänkin kun on uudempi tubutin kyseessä, ongemavyyhti tulee päälle kuin tsunami 2004!
Mutta eipä ne siitä mihinkään katoa, vaikka olisikin ns. LTS-versio. Tubuttimen ultra-toimimattomuudet pysyy!
Tubuttimelle heti ongelmia!
16
275
Vastaukset
- P. Rovo
ei ne ongelmavyyhdit mitään hetkauta jos on rampo puukko
- Öngelmä tybytin †
Ei niin. Myttä kyllä öngelmiä sää, jös hälyää! Tybytin niitä äiheyttää.
- TestDevice
Tullut testattua sekä W10 että Ubuntu 15.04. Molemmat ovat lähinnä kehittäjille tarkoitettuja versioita ja siten vielä pahasti keskeneräisiä mutta esim. kirjoitin ja mokkula toimivat Ubuntussa suoraan asennuksen jälkeen päinvastoin kuin W10:ssä.
Ei siis kannata käyttää Windowsia. Parempi käyttää toimivaa Ubuntua.
johtuu siitä sun putkinäytöstä...
- windows imee
Linuks rajoittunut † kirjoitti:
http://aijaa.com/IjgBgE
Johtuuko tuokin "putkinäytöstä?"Tietysti windowsin rajoittuneisuudesta. Siinähän ne ei näy, kaikilla muilla näkyy.
- Oletko sokea?
windows imee kirjoitti:
Tietysti windowsin rajoittuneisuudesta. Siinähän ne ei näy, kaikilla muilla näkyy.
SIINÄ ON TUBUTIN, HÖLMÖ!
- 16ja7
Silloin tällöin tätä palstaa selaillessani olen, lukutaitoinen kun olen, joutunut tekemään johtopäätöksiäkin.
Jo aiemmin olen usean kerran sanonut sen itsestäänselvyyden, että tämä nimim. fede xxzx mikähän nyt onkin, on Suomen MS:n konttorin virallinen firmansa puolestapuhuja. Olen käyttänyt ilmaisua M$:n konttorin kahviryhmä, tai jotakin vastaavaa. Ja tuotoksen laadun kautta olen arvuutellut sitä, milloin on asialla ollut joku pelkkä juoksilas, vai kenties joku suuremman joukon kesken sorvattu ja hiottu 'mielipide'.
Totta kai tuon kokoinen firma yrittää pitää puoliaan näilläkin areenoilla. Ei siinä mittää. Olen näillä muilla palstoilla nähnyt muitakin rakutaattoreita. Esim. Venäjän virallinen Putinin kannatusporukka kirjoittelee, ei ehkä niinkään tänne, mutta muualle, vähintäänkin silloin tällöin.Ja senku, ainakin minun puolestani.
Tämä M$:n tiimi näyttää kehittäneen myös toisenkin roolihahmon 'feden' lisäksi. Siis tämän ristiä käyttävän höpöjä kirjoittelevan. Nyt en perusteluja anna, mutta ajatteluun taipuvat kyllä löytävät niitä itse.
Tsemppiä!- Venäjä on hieno
Minä kuulun siihen Venäjän kannattajakuntaan. Putin on poliittisesti ihan oikeassa asiassaan ja toimii johdonmukaisesti USA:ta vastaan, kuten pitääkin. Tulen sodan syttyessä taistelemaan joko Venäjä armeijassa tai Venäläismielisissä suomalaisten joukoissa ja teen joka tapauksessa kaikkeni Venäläisten auttamiseksi Suomea vastaan.
Olen ihan avoimesti Venäläismielinen, eikä se ole mikään suuri salaisuus.
https://www.youtube.com/watch?v=kMZfXN1UOpw
Mitä te muka olette tehneet ansaitaksenne osuuteni Suomen puolustamiseksi? Pakotitte paskiaiset olemaan kirkon jäsen 18 vuoden ikään asti ja yrititte pakottaa asevelvolliseksi Suomea kohtaan, mutta sluipin itseni vapaaksi. Sen jälkeen olette yrittäneet paskapäät pakottaa minut maksamaan veroja valtiolle jota halveksin niin helvetisti, eli Suomelle. - 6ja9
Venäjä on hieno kirjoitti:
Minä kuulun siihen Venäjän kannattajakuntaan. Putin on poliittisesti ihan oikeassa asiassaan ja toimii johdonmukaisesti USA:ta vastaan, kuten pitääkin. Tulen sodan syttyessä taistelemaan joko Venäjä armeijassa tai Venäläismielisissä suomalaisten joukoissa ja teen joka tapauksessa kaikkeni Venäläisten auttamiseksi Suomea vastaan.
Mitä te muka olette tehneet ansaitaksenne osuuteni Suomen puolustamiseksi? Pakotitte paskiaiset olemaan kirkon jäsen 18 vuoden ikään asti ja yrititte pakottaa asevelvolliseksi Suomea kohtaan, mutta sluipin itseni vapaaksi. Sen jälkeen olette yrittäneet paskapäät pakottaa minut maksamaan veroja valtiolle jota halveksin niin helvetisti, eli Suomelle.Kirjoitat kielellisesti lähes ymmärrettävää suomea. Asiasisältösi on jostakin Niuvanniemestä. Kuinka on kieliopintojesi laita.
Jos olet vielä Suomessa, lähde äkkiä johonkin, vaikka sinne Venäjälle, kuten muutamat 30-luvun kommunistit tekivät. Älä täällä enää suutasi soita.
Vai pitääkö sossu tai äidin peräkämari vielä jotenkin täällä kiinni. - Tubutin tuhoo...†
Venäjä on hieno kirjoitti:
Mitä te muka olette tehneet ansaitaksenne osuuteni Suomen puolustamiseksi? Pakotitte paskiaiset olemaan kirkon jäsen 18 vuoden ikään asti ja yrititte pakottaa asevelvolliseksi Suomea kohtaan, mutta sluipin itseni vapaaksi. Sen jälkeen olette yrittäneet paskapäät pakottaa minut maksamaan veroja valtiolle jota halveksin niin helvetisti, eli Suomelle.Israelin vuorille sinä ja sinun asetoverit tulette kaatumaan - jo profeetta Hesekiel ennusti näin tuhansia vuosia sitten.
Että kuulu toki siihen kuolemaan tuomittuun Venäjän armeijaan - harmageddonissa ne sinunkin luusi kolutaan puhtaiksi lintujen toimesta!
- meitä et hämää
Sinä Kari tulet uimahallissa saippuan tippuessa päälle kuin tsunami 2004!
- selkä seinää vasten
Kyllä uimahallissa pitää saippuaa käsitellä huolella, jotta ei win-hihhuli käy käsiksi :)
- Tubutin tuhoo....†
selkä seinää vasten kirjoitti:
Kyllä uimahallissa pitää saippuaa käsitellä huolella, jotta ei win-hihhuli käy käsiksi :)
Edellä olevat viestit kuuluvat "linukshihhulin fantasiat" sarjaan!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870