Mitä teen? Mun tyttöystävä komentelee mua koko ajan. Se päättää mun nukkumaanmenoajat ja muut. Ja hän määrää mua käyttää hihatonta paitaa ku on kuulemma söpö. Mut ku en haluis ku se näyttää nii tyttömäiselt mut mun mielipide ei täs asias vaikuta. Sit se vamuu mulle viel sikspackin ni se vaatii et mun pitää joka vitun päivä punnertaa ja tehä vatsalihaksia. Ja joka kuukausi lisätään viidellä. Ääähhh nyt pitäs tehä 15 kumpaaki. Mitä teen tän kaa. Mä en jaksa ja ku sit muut yrittää viel kiristää mua eroomaan. Rakastan häntä mut en tykkää tost "orjuudest".
Sit se haluu mun facesaliksen et hän voi kattoo etten flirttaile kellekkään. Plus et hän haluu kans et ajan kainalokarvat. Oon siis poika. Saan tästäki varmaan piiskaa ku se näkee tän. Piiskaa tulee tottelemattomuudest...
tyttöystäväni on domina
orja1
6
351
Vastaukset
- meneeyli
Ei helvetti, kun on pinnalinen tyttö sulla..Minä jättäisin, jos olisi oikeasti noin vaativaja pomottava... Mut älä sä jätä sitä ellet oikeesti haluu
- näinpäniinpä
Jätä se.
Vaikka rakastatki sitä, ei rakkauden takia kannata tehä mitää, mistä ei tykkää - Vitunfemakot
Saatana tollasen jätät samantien!
- "femakko"-poika
ei kaikki feministit tollasia oo, mutta tosijaan jättäsin ton tytön.
Laita kiertoon, ni vapautuu dominakin sellaisille jotka siitä tykkää. ;)
- Esme1995
Eiks oo kiva saaja piiskaa sano.sille et vaihtaa piiskan pimppiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211