Mitä teen? Mun tyttöystävä komentelee mua koko ajan. Se päättää mun nukkumaanmenoajat ja muut. Ja hän määrää mua käyttää hihatonta paitaa ku on kuulemma söpö. Mut ku en haluis ku se näyttää nii tyttömäiselt mut mun mielipide ei täs asias vaikuta. Sit se vamuu mulle viel sikspackin ni se vaatii et mun pitää joka vitun päivä punnertaa ja tehä vatsalihaksia. Ja joka kuukausi lisätään viidellä. Ääähhh nyt pitäs tehä 15 kumpaaki. Mitä teen tän kaa. Mä en jaksa ja ku sit muut yrittää viel kiristää mua eroomaan. Rakastan häntä mut en tykkää tost "orjuudest".
Sit se haluu mun facesaliksen et hän voi kattoo etten flirttaile kellekkään. Plus et hän haluu kans et ajan kainalokarvat. Oon siis poika. Saan tästäki varmaan piiskaa ku se näkee tän. Piiskaa tulee tottelemattomuudest...
tyttöystäväni on domina
orja1
6
381
Vastaukset
- meneeyli
Ei helvetti, kun on pinnalinen tyttö sulla..Minä jättäisin, jos olisi oikeasti noin vaativaja pomottava... Mut älä sä jätä sitä ellet oikeesti haluu
- näinpäniinpä
Jätä se.
Vaikka rakastatki sitä, ei rakkauden takia kannata tehä mitää, mistä ei tykkää - Vitunfemakot
Saatana tollasen jätät samantien!
- "femakko"-poika
ei kaikki feministit tollasia oo, mutta tosijaan jättäsin ton tytön.
Laita kiertoon, ni vapautuu dominakin sellaisille jotka siitä tykkää. ;)
- Esme1995
Eiks oo kiva saaja piiskaa sano.sille et vaihtaa piiskan pimppiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828