Mitä teen? Mun tyttöystävä komentelee mua koko ajan. Se päättää mun nukkumaanmenoajat ja muut. Ja hän määrää mua käyttää hihatonta paitaa ku on kuulemma söpö. Mut ku en haluis ku se näyttää nii tyttömäiselt mut mun mielipide ei täs asias vaikuta. Sit se vamuu mulle viel sikspackin ni se vaatii et mun pitää joka vitun päivä punnertaa ja tehä vatsalihaksia. Ja joka kuukausi lisätään viidellä. Ääähhh nyt pitäs tehä 15 kumpaaki. Mitä teen tän kaa. Mä en jaksa ja ku sit muut yrittää viel kiristää mua eroomaan. Rakastan häntä mut en tykkää tost "orjuudest".
Sit se haluu mun facesaliksen et hän voi kattoo etten flirttaile kellekkään. Plus et hän haluu kans et ajan kainalokarvat. Oon siis poika. Saan tästäki varmaan piiskaa ku se näkee tän. Piiskaa tulee tottelemattomuudest...
tyttöystäväni on domina
orja1
6
372
Vastaukset
- meneeyli
Ei helvetti, kun on pinnalinen tyttö sulla..Minä jättäisin, jos olisi oikeasti noin vaativaja pomottava... Mut älä sä jätä sitä ellet oikeesti haluu
- näinpäniinpä
Jätä se.
Vaikka rakastatki sitä, ei rakkauden takia kannata tehä mitää, mistä ei tykkää - Vitunfemakot
Saatana tollasen jätät samantien!
- "femakko"-poika
ei kaikki feministit tollasia oo, mutta tosijaan jättäsin ton tytön.
Laita kiertoon, ni vapautuu dominakin sellaisille jotka siitä tykkää. ;)
- Esme1995
Eiks oo kiva saaja piiskaa sano.sille et vaihtaa piiskan pimppiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003