Eli siis joulu- tai tammikuun mahdollista kaupunkilomaa silmälläpitäen olen tarkkaillut lentotarjouksia. Koska ajoituksella ei ole niin väliä eikä lomalle lähdöllä kiirettä, haluaisin katsella tarjouksia kaikessa rauhassa ja kilpailuttaa niitä keskenään. Haluaisinkin kysyä, että millä hinnoilla te olette lentäneet Helsinki-Lontoo-väliä? Osaisi sitten vähän arvioida, kun sattuu tarjous kohdalla, että miten edullinen on :)
Vastaukset 9
- Oxford
Riippuu kuukaudesta: joulukuun lennot ylipäätään ovat joulun ja uuden vuoden ympärillä kalliita, menipä minne tahansa. Venäläisillähän talviloma jatkuu tammikuulle - en tiedä kuinka paljon he matkaavat Helsingin kautta vai menevätkö omien kenttiensä (Moskova?Pietari?) kautta, eli kaikki tämä vaikuttaa...
Ei liity kuukausihaarukkaasi, mutta kerronpa kuitenkin: Tämän vuoden kesäkuussa yksi maanantailähtö Norwegianilla from Gatwick to Helsinki (yksi suunta) olisi ollut 35 (!!) euroa... harmikseni jouduin töiden takia palaamaan jo sunnuntaina, jolloin menopaluuni hinta oli n. 260 euroa - silloin otti kyllä päähän!! - flyer
Norwegianilla just nyt myynnissä 29€ lennot lontooseen ja juurikin tammi/helmi/maaliskuussa. Itse kävin lontoossa pari viikkoa sitten ja otin finnairin lennot (199€/henkilö) joten ero on iso laatuun nähden. British Airwaysilläkin on joskus suht. edullisia tarjouksia, esim. 280€ menopaluu kahdelta hengeltä.
- London is waiting
Me saatiin joulukuun alkuun lennot Helsingistä Lontooseen 59€/henkilö Norwegianilla. Jos oltais ostettu viikkoa aiemmin oltais saatu 49€/henkilö.
- GOVENTG
Katselin juuri Norwegianin lentoja lähtö 28.2 paluu 5.3 perushinta oli 131,20€. Jos haluaa matkalaukun ruumaan ja valita istumapaikan tulee hinnaksi 165,20€.
Finnairilla samat päivät maksaa 196,74 halvimmillaan. - matkailujaa
Kun muistat vielä kulut Gatwickiltä keskustaan/takaisin, huomaat että Finnair on jo kannattavampi. Norskilla pääsee halvemmallakin, tossa tilanteessa ite ottasin finnairin. Muuten suosin kaikke muuta kuin suomalaista.
- ei Finnairia
British Airways myy lentoja samalle kentälle, paljon halvemmalla kun Finski (koska niillä on erikseen pelkkä käsipakaasihinta). Leivänkäntty ja viinat kuuluu hintaan. Olisiko halvin meno-paluu ollut 110€ tms.
- Skannaaja
Paras tapa verrata on
Skyscanner.com - baap
19 - 100e, huonoimmat kentät Gatwick ja Stansted, paras Heatrow. Vertailussa kannattaa tosiaan huomioida tarviiko ruumaan laukkuja (ainakaan molempiin suuntiin ja haluaako koneessa syödä. Myös esim norwegianilla portti kaukana ja loppumatka bussilla koneelle eli jos arvostaa mukavuutta niin vaikka finski tai british airways.
- Sinivalkoisinsiivin
Ensi viikolla Finnairilla meno-paluu busineksessa 179€ :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa651376Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921037- 164947
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30873Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as27849Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks47767Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717- 27714
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.171653- 63624
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187521sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497