Nyt kun lunta satoi,

Kiitos ymmärryksestä

havaitsin kissan jäljet terassillani. Sinä Heitonkankaan kissanomistaja: En halua kissasi vierailuja terassilleni, voitko huolehtia siitä, ettei tämä toistu?!!

Läheppä itse ulkoileen kissasi kanssa ja huolehdi siitä, ettei kissasi mene kenenkään muun pihalla/terassille. Se on yksityisaluetta ja sitä yksityisyyttä tulee kunnioittaa.

30

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi hyvää päivää:)

      Kuka omistaa harakat ja varikset, en halua niitä pihalleni? Tämä on yksityisaluetta!!!!

    • zit

      No niinpä taas. Aivan eri asia. Kissan on joku ottanut vartavastan huolehtiakseen. Huolehdi siis älkä vänkytä.

      • Yhteistyössä voimaa

        Sitten, kuten tietänet, on olemassa hiiriä ja rottia, ne eivät kysy: saanko tulla kellariisi tai nurkkiisi tai lastenvaunuihisi. Kissani huolehtii myös sinun pihassasi näistä asioista luonnonmukaisesti, jotta voit rauhassa pitää avokompostia, linnunruokintapaikkaa jne.


    • strgsth

      Minäkin huolehdin tosiaan kännissä autolla ajaessani monesta hyvin tärkestä asiasta luonnonmukaisesti, eikä minuakaan muutenkaan koske mitkään lait ja säännöt koska pystyn keksimään helvetin typeriä oikeutuksia teoilleni.

    • Pakkaset tulossa !!

      Katso että onko kissala kellokaulassa,ja muutenkin onko se hoidettu, ettei se vain ole viillikissa? Jos vaikuttaa hoidetulta niin olisi parasta että palauttaiset sen omistajalle jos tiedät kenen se on, tai ota mukaan ja etsi oikea omistaja. Saattaa olla ettei omistaja edes tiedä että kissa vierailee luonasi. Jos omistaja ei edelleenkään puutu asiaan niin vie kissa eläinkotiin, mustaakseni Asemakyläälä päi sellaine on johon voisi viedä karanneita koiria & kissoja, omistaja joutuu lunastamaan lemmikkinsä rahakorvausta vastaan hoidosta.Jos siitä huolimatta jatkuu niin eläinsuojeluyhdistys loukuttaa kissan ja hoitokodista saa joku kissarakas lunastaa sen parempaan kotiin.

    • Mahakas Sappa

      En sitten ymmärrä yhtään ihmisiä jota tuollainen haittaa. Kuinka erkaantuneita reaalimaailmasta ja luonnosta he oikein ovat? Ei tuulikaan katso kenen pihalle se puhaltaa...

    • koita tajuta

      En silti halua kissaasi terassilleni pissaileen.

    • Uhuhuhuhuhuhhuhu

      Heitonkankaalla riittää näitä kissa- ja koiravihaajia. Sairasta porukkaa, mutta niinhän se on, että kun itsellä menee huonosti niin etsitään omaan pahaan oloon syy vaikka siitä naapurin syyttömästä kissasta. Muuta asumaan maalle niin saat olla rauhassa!!,

      • Ihmisten asumus

        Täällä niitä elukoita onki liikaa.


    • Kjhgttyujhyuujjhgggf

      Löysääppä sitä pipon nyöriä ja huomaat että elämä onkin ihan mukavaa ja helpompaa kun ei tarvitse joka asiaan olla heti takertumassa. Elämässä on paljon vakavampiakin asioita, joihin voi käyttää energian kuin ne pienet kissan tassun jäljet siellä vuokratontilla.

    • Pöllyytys

      Se kun oisiki vaan niin että kissan tassut vuokratontilla,mutta kun ne on auton konepellillä.Jos vaan vielä siinä nään kissan ,niin lähtö kissalle tulee varmasti sillä meiningillä että muistaa iänsä ettei tämän auton pelleille kannata enää nousta.

      • Gonebelli

        Elämässä on paljon vakavampiakin asioita, joihin voi käyttää energian kuin ne pienet kissan tassun jäljet sinä auton konepellillä.


    • Iloisen kissan omist

      Kissän kynnet eivät pysty konepeltiin, ei ne pysty edes maalattuun laakaoveen. Eikö ihan oikeasti ole mitään tärkeämpää asiaa, josta voisitte olla huolestuneita???!!!!

    • kisuksiu

      Se kun oisiki vaan niin että kissan tassut vuokratontilla,mutta kun ne on auton konepellillä.Jos vaan vielä siinä nään kissan ,niin lähtö kissalle tulee varmasti sillä meiningillä että muistaa iänsä ettei tämän auton pelleille kannata enää nousta.

      Pankin omistaman talon terassilla jäljet
      Rahoitusyhtiön auton konepellillä tassun jäljet.
      Ei tassun jäljet näy konepellillä kun harjaat lumet pois niinkuin kuuluukin
      jos ajat autolla.
      Kissan tassut ei auton konepellille tee mitään vahinkoa.
      Kissan kusi ei haise
      kissan paska ei haise
      Kissa on hyvä pyytäjä
      Kissa on ihana nukkumakamu
      Nukkuu rinnan päällä yöt kehräten aamulla herättää
      Voi kun olis vielä kissa mutta kun vuokraisäntä kieltänyt eläimen pidot.
      Köyhän pitää vuokralla asua kun on eläkkeellä
      eläke 3890€kk justiin toimeen tulee.
      palkka oli viimeiset vuodet 5000-8000€
      voi voi kun oon köyhä ja kissankipeä

      • Vai ei kissan kusi haise. Kyllä kuule omasta kokemuksesta tiiän ! Jäi sen verran hyvin mieleen omasta lapsuudesta kun jätin vanhempien luona (ei muuten ollut pankin) kuistille monot ja laskettelusukset kuljetus/säilytys kasseissa. Olipahan yön aikana lähistön mummelin toistakymmentä katin perk.. käynyt merkkaan kassit. Kyllä haisi ja näky ! Tuli lähettyä luokkaretkelle ilman kasseja. Kesällä kusivat ja paskovat hiekkalaatikolle. Siihen aikaan oli sallittua ja toki isä kaivo esille rinnakkais piippusen ja syöttejä. Tuli iso mottu kaivettua :)
        Ps. Hiiret voi tappaa myrkyillä tosin kissat voi kuolla kans 'vahingossa'. Eiköhän kissoja koske sama kuin lapsiakin kun kerran on hankkinut on aikaisen pidettävä huoli etteine toisten pihoilla juokse niin kissat kun tenavat.


    • nää on mun maita

      Ukonkaivoksella on myös kissoja irti riesaksi asti. Kun ei taajama-alueella saa ampuakaan niin mikä avuksi.

      • Työttömän elämää

        Lopeta se kissojen kyttääminen. Kerran työttömänä seurailin kun takapihalle sateli hiljalleen lunta. Sitten pihalle lehahti pullea harakka joka tepasteli siinä pöyhkeästi. Yhtäkkiä pienen tuuhean kuusen alta singahti kissa sitä kohti! Matkaa oli vain metri, mutta harakka ehti pakoon. Olin yllättynyt että kissa oli siellä piileksinyt :3


      • kissoista rukkaset
        Työttömän elämää kirjoitti:

        Lopeta se kissojen kyttääminen. Kerran työttömänä seurailin kun takapihalle sateli hiljalleen lunta. Sitten pihalle lehahti pullea harakka joka tepasteli siinä pöyhkeästi. Yhtäkkiä pienen tuuhean kuusen alta singahti kissa sitä kohti! Matkaa oli vain metri, mutta harakka ehti pakoon. Olin yllättynyt että kissa oli siellä piileksinyt :3

        Lopetetaan ennemmin ne kissat, hävittäneet jo pihalta oravat ja pikkulinnut.


    • Näin on

      En silti halua sun kissaas mun pihalle/terassille/siellä olevalle tuolille pissaileen.
      Parempi lopettaa se vierailu, ennenkuin kevätkusi alkaa löyhkään.

      Laita sille oma puuhamaa omalle pihallesi ja sinne pissalaatikko.

    • Ymmärrän

      Niin jäi jäljet akankin tossuista kun ens lumilla laitoin taipaleelle,-- palluujäläkiä ei oo näkyny

      • ei kannata leuhkia

        Huonolla pidolla ollut, näämmä.


    • ändöständätä

      Nim-merkki; ei kannata leuhkia,-- on näköjään runkkari

    • Kymmenen kissaa ok.

      Kiitos ymmärryksestä

      En halua kissasi vierailuja terassilleni, voitko huolehtia siitä, ettei tämä toistu?!!
      Läheppä itse ulkoileen kissasi kanssa ja huolehdi siitä, ettei kissasi mene kenenkään muun pihalla/terassille. Se on yksityisaluetta ja sitä yksityisyyttä tulee kunnioittaa.


      Ei voi oikein ymmärtää henkilöä joka ei tiedä että terasit ovat "joka-kissan" oikeuksia käydä merkkaamassa alueensa.

      • Älyäkkö?

        Ihminen on luomakunnan pää ja mun terassia ei merkkaa kenenkään kissa.
        Pidä se vaan kiltisti omalla pihallas ja ulkoiluta narun nokassa.


    • nappi ohtaan

      Ei muuta ku loukku pyyntiin! Minä pidän koko ajan täällä martissa ! Ei kuseskele minun pihalla.

      • Vaikuttava ketju

        Tosi hyvä että tämä tärkeä kissantassunjälkiasia on nostettu yleiseen keskusteluun, ja saanut merkittävästi kannanottoja. Toimiva yhteisö tarvitsee näitä rohkeita avauksia!


      • kissat naruun

        Loukutettiin ja soitettiin löytöeläinkotiin niin käskivät vapauttaa eivätkä ota kun kissat on "luvallisilla teillä", kuulemma paljon Haukiputaalla näitä kissoja jotka saa kulkea vapaina. Seuraavan taidan viedä Ouluun jos eivät siellä saisi kulkea.


    • Heitonkangas

      Eilenkin musta kissa hiippaili meidän pihalla. Älä tule enään, olet epätoivottu vieras.

      • Yhteistyössä voimaa

        Toivottavasti tämä musta kissa osaa lukea, ja käy täällä Haukipudas-palstallakin.:-)

        Tänään uutisoitiin, että rotat ja hiiret on huolestuttavassa määrin lisääntyneet. Noin 100 ok-taloa pilaantuu vuosittain niiden tuhotöiden takia. Niin että alkakaapa hieman muuttaa suhtautumista kissoihin, saattaa olla se että pelastaa omaisuuttanne.


    • Hus hiiteen

      Rotat myrkytetään.Meidän pihalle jos vaan kissa eksyy kerrankin niin se lentää niinkuin huiskapimun vempain...että silleen täälläpäin tulee kateille käymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe