mun kirjoitukset on outoja/ "outoja" tällä palstalla, miten kukin ne näkee oikein.
Pitää vain aina huumorilla mennä.......
Huumorini outoa ja aspergerin syndrooman takia
3
90
Vastaukset
- MrJuha82hyvämies
Jokkista aloin seuraamaan vuonna 1988, ku äitini velivainaja ajoi.
Vuonna 1988 kun olin 6 vuotta vanha, niin muistin ulkoa yli 140 jokkiskuskia(tarkalleen 146 kuskia muistin ulkoa jo pelkän auton värin perusteella).
Huomasin jo varhain, että oon outo ja kiinnostuksen kohteet lisääntyi tasan yhdellä jokkiksen lisäksi.
Ei oo muuta mielenkiintoa mihkään.
Hyvin pärjään elämässäni ja voisin pärjätä nykyään ilman lääkkeitäkin.
Jokkis on semmonen mieluisa harrastus katsojan roolissa. - MrJuha82goodman
Äitini veli ajoi, joka myöhemmin menehtyi.
Kirjoitin väärin tuossa, kun vuonna 1988, ku äitini velivainaja ajoi, ku ois pitäny kirjoittaa äitini veli. - MrJuha82goodman
Siis tiiän, ettei tää aihe kuuluisi tälle palstalle, mut halusin kertoa hieman persoonastani, ettei teijän tarvihe ihmetellä, että mikä ihmee ufo siellä kirjoittelee utopistisia juttuja.
Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia!!!
Tässä tositarina 2000-luvun alusta;
Olin tehtaalla töissä, jossa elektroniikan kanssa toimin, ja lähdin kerran omapäisesti pois kesken työpäivän, koska halusin nähdä NHL-pelin.
Valehtelin pomolleni.
Tää ei anna nyt tietenkään kovin luotettavaa ja rehellistä kuvaa minusta, mutta olin niin hullaantunut NHL-lätkään.
Yleensä muuten aina oon yltiörehellinen eli jopa liian rehellinen vai onko siinä mitään vikaa, jos liian rehellinen?????
Mä oon aina pyrkiny elämässäni rehellisyyteen, työntekoon ja huumoriin.
Olkoon jutut miten retuja tahansa, mut mua se ei huoleta.
Kuitenki tässä pääkopassa on paljon tietoa ja älyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865