mun kirjoitukset on outoja/ "outoja" tällä palstalla, miten kukin ne näkee oikein.
Pitää vain aina huumorilla mennä.......
Huumorini outoa ja aspergerin syndrooman takia
3
103
Vastaukset
- MrJuha82hyvämies
Jokkista aloin seuraamaan vuonna 1988, ku äitini velivainaja ajoi.
Vuonna 1988 kun olin 6 vuotta vanha, niin muistin ulkoa yli 140 jokkiskuskia(tarkalleen 146 kuskia muistin ulkoa jo pelkän auton värin perusteella).
Huomasin jo varhain, että oon outo ja kiinnostuksen kohteet lisääntyi tasan yhdellä jokkiksen lisäksi.
Ei oo muuta mielenkiintoa mihkään.
Hyvin pärjään elämässäni ja voisin pärjätä nykyään ilman lääkkeitäkin.
Jokkis on semmonen mieluisa harrastus katsojan roolissa. - MrJuha82goodman
Äitini veli ajoi, joka myöhemmin menehtyi.
Kirjoitin väärin tuossa, kun vuonna 1988, ku äitini velivainaja ajoi, ku ois pitäny kirjoittaa äitini veli. - MrJuha82goodman
Siis tiiän, ettei tää aihe kuuluisi tälle palstalle, mut halusin kertoa hieman persoonastani, ettei teijän tarvihe ihmetellä, että mikä ihmee ufo siellä kirjoittelee utopistisia juttuja.
Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia!!!
Tässä tositarina 2000-luvun alusta;
Olin tehtaalla töissä, jossa elektroniikan kanssa toimin, ja lähdin kerran omapäisesti pois kesken työpäivän, koska halusin nähdä NHL-pelin.
Valehtelin pomolleni.
Tää ei anna nyt tietenkään kovin luotettavaa ja rehellistä kuvaa minusta, mutta olin niin hullaantunut NHL-lätkään.
Yleensä muuten aina oon yltiörehellinen eli jopa liian rehellinen vai onko siinä mitään vikaa, jos liian rehellinen?????
Mä oon aina pyrkiny elämässäni rehellisyyteen, työntekoon ja huumoriin.
Olkoon jutut miten retuja tahansa, mut mua se ei huoleta.
Kuitenki tässä pääkopassa on paljon tietoa ja älyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798