Pyydetään hyödyntämään paikallisia yrittäjiä ko.tapahtuman aikana eli lauantaina.No,kaupat ja ärrä ainoat jotka auki juhlapäivänä.Oisko ollu sekä lukion että ns.ravintoloiden aihetta huomioida tämäkin tapahtuma.Nolottaa mutta tämä arkipäivää..Lukion juhlien vetäjä ei näköjään tiedä että ns.ravintolat pitävät mieluummin ovensa kiinni kun palvelevat maksavia asiakkaita.
lukion juhlat
lyyti
2
161
Vastaukset
- kopä
Niinpä, se on ihan älytöntä. Toinen hyvä esimerkki Elorieha ainakin viime vuonna: kylän ainut leipomo-kahvila ei ollut auki/sulki ovensa liian aikaisin, vaikka kylällä enemmän porukkaa kuin syksyllä ja talvella yhteensä. Oli siis iltapäivä, päiväkahviaika parhaimmillaan. Kyllä mie ajattelin, että joku ei nyt ymmärrä omaa parastaan.
- topsu4
Olihan pizza posti sentään auki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895