Käytön aloittaminen

PePeP

Aloin miettimään, kun on niin tylsä elämä, että jos hankkisi jostain jotain päihteitä, joilla voisi itseään piristää. Tähän mennessä on kokeiltu: alkoholi, bentsot ja kannabis. Mielestäni jokainen noista jotenkin passivoittaa. Amfetamiini olisi erilainen, mutta en oikein tiedä, kun sillä on jo kovan huumeen maine.

Ei oikein huvita tehdä mitään ja kohta loppuu työtkin kuulemma, niin sitten pitää kuluttaa koko päivä jotenkin nykyisen pelkän illan kuluttamisen sijasta. Jostain syystä ihmistenkin seura on alkanut kypsyttämään.

Jotain kevyitä psykedeelejä voisi ehkä harkita, jos sellaisia edes on. Tai sit jotain euforisoivia aineita...

4

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höp

      Tylsä elämä tuskin käyttämällä paranee, tulee tylsä riippuvuus. Psykedeelit voi tietty satunnaiskäytössä tuoda uutta perspektiiviä elämään, sienet tai happo vaikka. Kannattaa silti jotain muutakin asian eteen tehdä, uusi harrastus, uusi työ, selvitä oletko masentunut..

    • Siitä sitten vaan :)

      Noh amfetamiini, metamfetamiini olisi ihan hyvia, mutta tosiaan maine ei ole mikään paras mahdollinen. Itse suosittelisin sinulla MDMA eli mämmiä, koska siitä tulee pelkää hyvänolon tunnetta ja seon mahtavaa. En toki itse ole ottanut useammin kuin 5krtaa ja nyttenkin ollut 3kk erossa ilman minkään näkösiä ongelmia bilehuumeena käyttänyt:) ! SUOSITTELEN KOKEILEMAAN EDES KERRAN ELÄMÄSSÄ! =) ja jos kaverin kanssa otat lupaan että koko yön rupattelette pirteästi ja välit paranevat/syvenevät :)

    • tosiasia3

      viina on niille joille maailma on liikaa, huumeet niille joille se on liian vähän

    • TT. stadi 1

      Hyvä pointi. mut jos vaikka vaimon kanssa menee niin lujaa että haluaa lisää potkua ja kaikki asiat on ok. eikä ole teini iässä niin piriä. muttei joka viikonloppu vaan harvemmin. itse en halua enään juoda kaatokännejä. mutta te ns. kunnon ihmiset naurattaa kun meidän valtio antaa luvan juhlapyhinä kuten nyt uutenavuotena dokata kunnolla ja saa sikailla kuseskella ympärikyliä niin lähes kaikkien on silloin myös dokattava eli valtio päättää milloin teillä on hauskaa. me juhlitaan kun on aihetta vitut virallisista dokupäivistä. mutta paljon kokeneena olen todennut jos otat päihteitä melkein mitä vaan niin alloittaessasi oleva fiilis korostuu hyvä paranee ja huono pahenee päihteet ei poista ongelmia. siks on tyhmää juhlia väkisin juhlapäivinä jos esim. on huono fiilis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe