Se päättyy kun filmi menee poikki, niin kuin nukutuksessa
elämä on vain kabaree
8
58
Vastaukset
- automaatille
Mistä tiedät? Oletko kuollut?
- Fassbinder
Ihmisen maallinen kuolema on kiistaton, joten kyllä se oikeaksi todistamisen taakka sen jälkeisistä tapahtumista on kuoleman jälkeiseen elämään uskovilla. Asetelma on aina niin päin, kun kiistellään siitä, tuleeko jotakin tapahtumaan tilanteessa, jossa ei näyttäisi sillä hetkellä mitään tapahtuvan.
Tuosta ihmisen elämästä vielä toteamus aloittajan jatkeeksi, että toisilla ihmisillä on siinä kabareessa enemmän burleskirooleja kuin toisilla. Hullua on myös se, että kaikki ovat näyttämöllä, eikä katsomossa ketään.
- ...
Elämä on jana.
Ei ehkä maailman nerokkainta, tai omaperäisintä filosofiaa, mutta tohon tulokseen meitsikin päätynyt. Elämä alkaa jostain ja päättyy johinkin, siinä välissä se elämä sitten olikin.
Sinällään olen aika samoilla linjoilla tuosta kabareejutusta, kyllä sitä ihmeesti on kaikenlaista kummallista, mitä nyt ei ihan normaaliajattelulla osaisi itse keksimälläkään keksiä. Joskus tullut mieleen Liisan seikkailut ihmemaassa, tai jotain sellaista, kyllä tämä elo tuntuu joskus niin absurdilta.
Ihminen kummallinen elukka. Vaikka ajattelua on ja kaikenlaista opittua tai kehittymässä olevaa viisauttakin, se vaan niinkuin päämärätietoisesti on tuhoamassa rotuaan, kuin sopulit, jotka syöksyvät laumana mereen kuolemaan. Ihmisen meri on maapallo ja sitähän tässä jokainen ihminen koittaa tuhota parhaansa mukaan, Todella kahelia meininkiä, mutta ikävä kyllä totta.
Niettä enpä tässä omaa elämääni pidä kovinkaan arvokkaana, enkä kyllä muittenkaan ihmisten. Täällä aikamma heilumme ja jäljelle jää: ei mitään.
=DW=- peestä elämä
Mauno Koiviston töksäyttelyn mukaan jaat väärää tietoa sopuleista. Paljon muutakin puppua Koivisto esitti totuutena ja sinä ja kaltaisesi uskoitte kuin
luonnonlakeihin tai jumalanne sanaan.
Tosiasiassa sopuli on suuri induvidialisti! Tutkitusti se tekee päätöksensä
yksin ja itsenäisesti lähtiessään kohti kaukarantaa. On vain sattumaa, että jollakin toisellakin sattuu olemaan sama matka. Tämä siis korjauksena.
Elämä on sarja episodeja ja tarkoitus on porkkanan.
Uteliaana odotan loppua joka jokaisen kohdalla on rujo ja kauhistuttava.
On onnemme,että kuolemanhetken jälkeen ei ole mitään Liisa ihmemaassa tunne minullakin. Voi kun sais kloonattua itsensä vielä ennen lopullista lähtöä.
- ...
peestä elämä kirjoitti:
Mauno Koiviston töksäyttelyn mukaan jaat väärää tietoa sopuleista. Paljon muutakin puppua Koivisto esitti totuutena ja sinä ja kaltaisesi uskoitte kuin
luonnonlakeihin tai jumalanne sanaan.
Tosiasiassa sopuli on suuri induvidialisti! Tutkitusti se tekee päätöksensä
yksin ja itsenäisesti lähtiessään kohti kaukarantaa. On vain sattumaa, että jollakin toisellakin sattuu olemaan sama matka. Tämä siis korjauksena.
Elämä on sarja episodeja ja tarkoitus on porkkanan.
Uteliaana odotan loppua joka jokaisen kohdalla on rujo ja kauhistuttava.
On onnemme,että kuolemanhetken jälkeen ei ole mitäänHeh,
Koivistolla otti pattiin media ja pottuili lehtimiehistä, ettå seuraavat toimiaan, kuin sopulilauma. Sopuli on laumaeläin ja niillä on muuttoliikkeensä. Nyt onkin ennustettu lähivuoden olevan kova myyrävuosi. Pitääpi muistaa, myyriin sopulikin kuuluu.
En voi käsittää ihmisiä, jotka sotkevat joka asiaan uskonnon. Ei sopulien vaelluksissa mitään uskontoja ole mukana, kaikki perustuu biologiaan ja tutkimukseen sopulien elämästä. Siis vaellukset perustuvat faktaan, ei fiktioon.Myönnetään, esitin sopulivertauksen huumorilla. Mutta ihmeen kehnosti tuntuvat useat ihmiset huumoria ymmärtävän.
=DW=
Minä pidän elämää seikkailuna. Yllätyksiä ja jännitystä täynnä. Kyllä siinä välillä purkka pysähtyy suussa kun hämmästyy ja suu loksahtaa auki, että näinkö tämä meneekin. Ei ole käsikirjoitettua filmiä minulla. En ainakaan ole saanut harjoitella osiani.
Ja siitä päättymisestä olen sitä mieltä, että shokki tulee ensin, ei niinkään katkea kuin nukutuksessa.- L Autturi
Tulette yllättymään... näette kaiken yläpuolelta. Palasin kuitenkin takaisin.Se oli todella lähellä.. Filmi oikeasti pyöri näin mitä tapahtuisi....Olin silloin lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949