Olen yli viiskymppinen ja hävennyt alapäätäni niin kauan kuin voin muistaa...noi 12 v lähtien. Se on niin ruma! Eikä se ole normaali, kuten naisilla yleensä. Mun sisähäpyhuuulet näkyy uloimpien välistä, seistessäkin. Ne ovat keskikokoiset, sanoi gyne, eivätkä ne roiku, ei hankaa tms. Niitä ei kuulemma leikata koska eivät ole niin isot. Siis ongelma on se, että' ne näkyy ulkoisten välistä. Niitenhän kuuluis olla piilossa! Olen toki nähnyt kuvia missä joillakin on todella isot häppärit ja näyttelevät niitä ylpeinä. Mulla ei ole sellaisia. Siis mistä johtuu, että voin hävetä alapäätäni näin paljon?? Jokin trauma lapsuudesta vai mistä?????
ikuinen häpeäkö??
6
221
Vastaukset
- Aikuinen nainen
Kuulosta vähän yksinkertaiselta. Minkä sille voi, pitäiskö siirtyä häpeä palstalle.
Haluatko sääliä vai mitä ikävää tuntevat ihmiset sua täällä voi auttaa. - frank123
noin pitkä ja turha häpeä kierre vaatii paljon mielen hoitoa ja kehuja.
joten laitappas kuva johonkin niin voimme aloittaa kehumaan kaunista mirriäsi
ihmiskehon rumin osa on muuten mieli, jos ette tiennyt - Uspad
Kuuleppas leidi! Tuo on täysin normaali asia ja johtuu geeneistä. :)
- Anonyymi
Mielestäni paljon sexymmän näköistä kuin pelkkä reikä/valo. Ja imutellassa on jotain, josta saa kunnolla otteen.
- Anonyymi
Siis: vako
- Anonyymi
Possepilke silmäkulmassa on lisäaihe. Pysykää talibanhuvittuneina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712