Tuntijasi

Jousimies hän on

Mies jonka tapasin viikko sitten? Mitä hän miettii nyt meistä?

9

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      tämä on vähän vaikea katsottava, koska matkallasi on paljon ihmisiä. näen niin paljon hiuksia, etten pysty valitsemaan kuka se voisi olla. valitan.

      t. Keskiyö

      • Jousimies hän on

        Hän on vaalea mies. En tapaile muita miehiä. Olemme tunteneet jo kauan aikaa.
        Kysyn siksi koska hän teki jotakin outoa?


      • Jousimies hän on
        Jousimies hän on kirjoitti:

        Hän on vaalea mies. En tapaile muita miehiä. Olemme tunteneet jo kauan aikaa.
        Kysyn siksi koska hän teki jotakin outoa?

        Loukkasinko häntä? Eli ottaako hän yhteyttä pian? Kiitos


      • Jousimies hän on kirjoitti:

        Loukkasinko häntä? Eli ottaako hän yhteyttä pian? Kiitos

        Hei

        minulle ei ole olemassa sellaista käsitettä, kuin aika. tiedän, että sitä ei voi käsittää.
        siksi sana "pian" on vaikea.

        et loukannut häntä avoimuudellasi, mutta sait hänet erittäin hämilleen. hän ei ole tottunut sellaiseen. se oli uusi kokemus.
        hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti tuota on vaikea tulkita sen paremmin. hän odottaa elämältään enemmän ja parempaa.
        kyllä sinä hänestä kuulet, tietenkin, mutta voit myös itse olla aloitteen tekijä jos hänen empimisensä vie aikaa. kyllä kuulette toisistanne ihan selvästi.

        t. Keskiyö

        ps. näen miehen, joka on hyvin hoikka ja jolla on hiukset epäjärjestyksessä. hänellä on terävät piirteet ja suora nenä. hän on "villi". voi olla että en tarkoita samaa miestä. mutta tällä miehellä on asiaa.


      • Jousimies hän on
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        minulle ei ole olemassa sellaista käsitettä, kuin aika. tiedän, että sitä ei voi käsittää.
        siksi sana "pian" on vaikea.

        et loukannut häntä avoimuudellasi, mutta sait hänet erittäin hämilleen. hän ei ole tottunut sellaiseen. se oli uusi kokemus.
        hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti tuota on vaikea tulkita sen paremmin. hän odottaa elämältään enemmän ja parempaa.
        kyllä sinä hänestä kuulet, tietenkin, mutta voit myös itse olla aloitteen tekijä jos hänen empimisensä vie aikaa. kyllä kuulette toisistanne ihan selvästi.

        t. Keskiyö

        ps. näen miehen, joka on hyvin hoikka ja jolla on hiukset epäjärjestyksessä. hänellä on terävät piirteet ja suora nenä. hän on "villi". voi olla että en tarkoita samaa miestä. mutta tällä miehellä on asiaa.

        Kiitos juuri sellainen hän on "villi" mutta pienessä sievässä. Olen itse samanlainen:)
        hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". Siksi hän teki mitä teki. Ymmärrän nyt. Kiitos:)


      • Jousimies hän on
        Jousimies hän on kirjoitti:

        Kiitos juuri sellainen hän on "villi" mutta pienessä sievässä. Olen itse samanlainen:)
        hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". Siksi hän teki mitä teki. Ymmärrän nyt. Kiitos:)

        Ps. kyllä hän jo otti yhteyttä. Hyvää viikonloppua sinulle ja Onnea elämääsi


      • Jousimies hän on
        Jousimies hän on kirjoitti:

        Ps. kyllä hän jo otti yhteyttä. Hyvää viikonloppua sinulle ja Onnea elämääsi

        Tämä asia on mietityttänyt minua ja sinä sen sanoit:...hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti
        Miten minä kuulun hänen suunnitelmiin? Tännepäin missä minä vaikutan(asun) vielä? Vai vaihtuuko minulla sitä ennen asunto ym.? Ja hän noutaa minut sieltä matkaansa?
        Hän siis empii! Ja odottaa elämältään sitä mitä näitkin. Hyvin näit


      • Jousimies hän on kirjoitti:

        Tämä asia on mietityttänyt minua ja sinä sen sanoit:...hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti
        Miten minä kuulun hänen suunnitelmiin? Tännepäin missä minä vaikutan(asun) vielä? Vai vaihtuuko minulla sitä ennen asunto ym.? Ja hän noutaa minut sieltä matkaansa?
        Hän siis empii! Ja odottaa elämältään sitä mitä näitkin. Hyvin näit

        Hei

        en koskaan ehdota tai kannusta ketään eroamaan, sillä ihmisellä on oma tahtonsa, mikä menee kaiken ylitse.
        sinulla on monta polkua mistä valita, et ole yksinkertainen, etkä vaatimaton. sinä olet vahva ihminen jolla on paljon tunteita. hieno asia!

        sinä olet eritttttäin eroottinen ihminen ja saat toisen hämilleen omalla olemuksellasi. se on sinun lahjasi ja sinä tunnet itsesi hienosti. siitä ei ole epäilyksiäkään.
        kyllä tässä tulee vaihtelua ja muutoksia, osoitteet vaihtuvat pariinkin otteeseen.
        näin lyhyesti voin sanoa, että olet rohkea ja että se on hyvä asia. kuka ei uskalla, ei myöskään toteuta.

        t. Keskiyö


      • Jousimies hän on
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        en koskaan ehdota tai kannusta ketään eroamaan, sillä ihmisellä on oma tahtonsa, mikä menee kaiken ylitse.
        sinulla on monta polkua mistä valita, et ole yksinkertainen, etkä vaatimaton. sinä olet vahva ihminen jolla on paljon tunteita. hieno asia!

        sinä olet eritttttäin eroottinen ihminen ja saat toisen hämilleen omalla olemuksellasi. se on sinun lahjasi ja sinä tunnet itsesi hienosti. siitä ei ole epäilyksiäkään.
        kyllä tässä tulee vaihtelua ja muutoksia, osoitteet vaihtuvat pariinkin otteeseen.
        näin lyhyesti voin sanoa, että olet rohkea ja että se on hyvä asia. kuka ei uskalla, ei myöskään toteuta.

        t. Keskiyö

        Ninpä jokainen seurustelee ja löytää uuden ja se vanha jää (jossakin vaiheessa). Joku on koko elämän saman kanssa 15v. lähtien. Elämä on tätä. Ei kukaan tiedä paikkaa eikä aikaa jolloin sen oikean tapaa. Naisella oli jo toinen mies ennenkuin tapasimme. Se meni meillä näinpäin. Mies katsoi kengänkärkiin aina kun käveli (kun tapasimm). Mutta ei enää:) Kiitos ajastasi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      185
      1467
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      884
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      875
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      558
    Aihe