OON NIIN ONNELLINEN JUSSIN PUOLESTA

Jussi on ykkönen

Jussi on niiiin onnellinen aivan ihanasta fanipostista.

Jussilla on ollut vähän vaikeeta kun Jenna on dissaillut sitä, ja Jussin Jenna-arvostelut näytettiin. mutta nyt Jussi on onnellinen ja Jenna :DDDD

Meniköhän Jennalle viimein totuudet perille kun murjottaa yksinäisyydessä. Tuskinpa. Kai se haukkuu Jussia entistä pahemmin mutta siinä sai kuulla mitä mieltä Jussista oikeesti ollaan.

Epäilen että Jennan Jussi-arvostelut oli suoraan Danin ja Jonathanin suusta. Haukkui Jussia ylimieliseksi mutta itse käyttäytyy enemmänkin kuin ylimielisesti.

4

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiskohan kakkonen

      Voi herran ihmeet.Ymmärrän ettei jussi voi tietää,mutta että hyvä täti ihminen ei osaa lukea tai luetun ymmätäminen on vaikiaa.Aellainen on ojelma kuin on katsojatkin.

    • Jussi on ykkönen

      No joo, myönnän. En ymmärtänyt sanaakaan mitä kirjoitit.
      Valitettavasti me kaikki emme voi olla niin valopäitä kuin sinä olet.
      Otan osaa ja olen pahoillani että joudut elämään kaltaisieni parissa. Tosi pahoillaan

    • lue ja ymmärrä

      Kaiketi et ole valopää kuten myönsit.Leylan kiirje sai sinut nähtävästi ihan hekumoihin.Mielestäni ei tuo ole BB:tä viksu tapa huijata kun vielä ne kotoa tulleet kirjeet on lukematta.

    • Jussi on ykkönen

      Lue ja ymmärrä itse. Niin ja opettele itse kirjoittamaan oikeinkirjoitusta ennen kuin tulet arvostelemaan muiden ymmärrystaitoja.

      a.: Minä en tiennyt että fanipostit oli Leylan kirjoittamia ja olin siksi onnellinen Jussin puolesta, koska sitä oli ihan riittävästi dissailtu talossa.

      b.: Minun mielestäni Jussi on talon fiksuin asukas.

      c.: Minusta tuotanto on tosi törkeä ja harrastaa ala-arvoista huumoria tuolla tempauksella. Minua ei naurata yhtään.

      d.: En jatka pidempää kirjeenvaihtoa kanssasi, koska minulla on tapana seurustella vain fiksujen ihmisten kanssa.

      e.: Ymmärrä tai ole ymmärtämättä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1857
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1737
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1343
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1151
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      869
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      805
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      737
    Aihe