Näkyykö minulle muuttoa? Etsin työtä ja se ei oikein saa tuulta purjeisiin. Mitä näet
tähän olevan tulossa? En ole enää nuori ja se tässä asiassa on suurin huoli. Mietin miten työantajat siihen asiaan suhtautuu?
Tuntijasi
7
124
Vastaukset
Hei
jos ei enää ole nuori, on sitäkin viisaampi :-)
muuttoon sanoisin, että asuntoja on esillä mutta niitä on vähän kaikenlaisia. älä anna huiputtaa itseäsi. se muutto tulee kyllä, kun sen aika on. näen siis muuton. asunto tulee naisen kautta.
työasiasi järjestyvät myös naisen avun kautta. näen sinulle mielekkään työn, mitä sinä melkein rakastat, koska siinä on useimmat niistä puolista, mitä sinä itsellesi toivot.
jos on ikää, niin on myös kokemusta.
kyllä sinulle näkyy työtä ja se on mieleistä sinulle.
t. Keskiyö- Milloin helpottaa?
Kysyn onko tämä talvi vai meneekö kevääseen tämä työ? Matti on kukkarossa. Muutanko yksin? Koska tässä on toinenkin ihminen lähelläni mutta en hoputa häntä? Hän tekee päätökset itse.
- Milloin helpottaa?
Milloin helpottaa? kirjoitti:
Kysyn onko tämä talvi vai meneekö kevääseen tämä työ? Matti on kukkarossa. Muutanko yksin? Koska tässä on toinenkin ihminen lähelläni mutta en hoputa häntä? Hän tekee päätökset itse.
Kiitos taas...
- Milloin helpottaa?
Milloin helpottaa? kirjoitti:
Kiitos taas...
Milloin helpottaa? kirjoitti:
Kysyn onko tämä talvi vai meneekö kevääseen tämä työ? Matti on kukkarossa. Muutanko yksin? Koska tässä on toinenkin ihminen lähelläni mutta en hoputa häntä? Hän tekee päätökset itse.
Hei
voi, kun minä en pysty kertomaan aikoja.
mielessäni on koko illan pyörinyt numero 7, mutta sitä en pysty vielä sanomaan, että mihin se liittyy. on minullekin arvoitus.
yhteisestä asumisjärjestelystä kannattaa jutella, muista että koskaan ei voi lukea kumppanin ajatuksia. ole avoin, kun luot suunnitelmiasi.
t. Keskiyö- Milloin helpottaa?
tuntijasi kirjoitti:
Hei
voi, kun minä en pysty kertomaan aikoja.
mielessäni on koko illan pyörinyt numero 7, mutta sitä en pysty vielä sanomaan, että mihin se liittyy. on minullekin arvoitus.
yhteisestä asumisjärjestelystä kannattaa jutella, muista että koskaan ei voi lukea kumppanin ajatuksia. ole avoin, kun luot suunnitelmiasi.
t. KeskiyöKiitos se työasia on kuitenkin ykkönen minulle nyt. Olen joskus kysynyt sitä asiaa ja se on jostakin syystä "pimennossa"? Siksi kysyin asiaa sinultakin:)
Milloin helpottaa? kirjoitti:
Kiitos se työasia on kuitenkin ykkönen minulle nyt. Olen joskus kysynyt sitä asiaa ja se on jostakin syystä "pimennossa"? Siksi kysyin asiaa sinultakin:)
Hei
kyllä sinä löydät työtä, ala kyselemään myös muita reittejä ja levitä sanaa että etsit.
ehkä ensimmäinen työ ei ole sitä unelmien täyttymystä, mutta sitä kautta avautuu aloitus, mistä sinä jatkat eteenpäin. en usko, että et saisi töitä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1851467- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96884- 77875
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18558