Näkyykö minulle muuttoa? Etsin työtä ja se ei oikein saa tuulta purjeisiin. Mitä näet
tähän olevan tulossa? En ole enää nuori ja se tässä asiassa on suurin huoli. Mietin miten työantajat siihen asiaan suhtautuu?
Tuntijasi
7
95
Vastaukset
Hei
jos ei enää ole nuori, on sitäkin viisaampi :-)
muuttoon sanoisin, että asuntoja on esillä mutta niitä on vähän kaikenlaisia. älä anna huiputtaa itseäsi. se muutto tulee kyllä, kun sen aika on. näen siis muuton. asunto tulee naisen kautta.
työasiasi järjestyvät myös naisen avun kautta. näen sinulle mielekkään työn, mitä sinä melkein rakastat, koska siinä on useimmat niistä puolista, mitä sinä itsellesi toivot.
jos on ikää, niin on myös kokemusta.
kyllä sinulle näkyy työtä ja se on mieleistä sinulle.
t. Keskiyö- Milloin helpottaa?
Kysyn onko tämä talvi vai meneekö kevääseen tämä työ? Matti on kukkarossa. Muutanko yksin? Koska tässä on toinenkin ihminen lähelläni mutta en hoputa häntä? Hän tekee päätökset itse.
- Milloin helpottaa?
Milloin helpottaa? kirjoitti:
Kysyn onko tämä talvi vai meneekö kevääseen tämä työ? Matti on kukkarossa. Muutanko yksin? Koska tässä on toinenkin ihminen lähelläni mutta en hoputa häntä? Hän tekee päätökset itse.
Kiitos taas...
- Milloin helpottaa?
Kiitos taas...
Hei
voi, kun minä en pysty kertomaan aikoja.
mielessäni on koko illan pyörinyt numero 7, mutta sitä en pysty vielä sanomaan, että mihin se liittyy. on minullekin arvoitus.
yhteisestä asumisjärjestelystä kannattaa jutella, muista että koskaan ei voi lukea kumppanin ajatuksia. ole avoin, kun luot suunnitelmiasi.
t. Keskiyö- Milloin helpottaa?
tuntijasi kirjoitti:
Hei
voi, kun minä en pysty kertomaan aikoja.
mielessäni on koko illan pyörinyt numero 7, mutta sitä en pysty vielä sanomaan, että mihin se liittyy. on minullekin arvoitus.
yhteisestä asumisjärjestelystä kannattaa jutella, muista että koskaan ei voi lukea kumppanin ajatuksia. ole avoin, kun luot suunnitelmiasi.
t. KeskiyöKiitos se työasia on kuitenkin ykkönen minulle nyt. Olen joskus kysynyt sitä asiaa ja se on jostakin syystä "pimennossa"? Siksi kysyin asiaa sinultakin:)
Kiitos se työasia on kuitenkin ykkönen minulle nyt. Olen joskus kysynyt sitä asiaa ja se on jostakin syystä "pimennossa"? Siksi kysyin asiaa sinultakin:)
Hei
kyllä sinä löydät työtä, ala kyselemään myös muita reittejä ja levitä sanaa että etsit.
ehkä ensimmäinen työ ei ole sitä unelmien täyttymystä, mutta sitä kautta avautuu aloitus, mistä sinä jatkat eteenpäin. en usko, että et saisi töitä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020