Olen 17vuotias erittäin sosiaalinen tyttö ja olisin kovin kiinnostunut lähtemään ulkomaille tekemään jonkinlaista vapaaehtoistyötä! Onko tällaista mahdollisuutta olemassa? Minne kannattaisi olla yhteydessä?
alaikäisenä ulkomaille?
apusof
3
152
Vastaukset
- ressukka
17 muuttet 18veetä.Teet kotiläksysi ja meet kympiltä nukkumaan, siinä sulle ajo-ohjeet matkailuun ja ulkoiluul.
- oppeliini1
Yleensä taytyy olla vähintävn 18 ennenkuin tyonantajat hyväksyvät porukoihinsa, oli maa kuin maa.
MUTTA täytettyäsi 18, voi aina mennä leireille isoiseksi. Noita kesähommia on paljon ympäri maailmaa, vain valitset minne haluat mennä. Niistä jopa maksetaan ja saat fantastisen kokemuksen! - 40 v reissannu
Kuule ei siel ulkomailla asiat sen ihmeellisemmin oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974