Varmaan talven ensimmäiset pienet pakkaset ovat tehneet tepposet Ladoille. Ei niitä muuten kuorma-autolla vietäs paalaamoa kohti. Kukaan ei enää viitsi Ladojaan korjailla, koska ne ei ne kuitenkaan toimi kahta päivää peräkkäin.
Omalle Ladalleni tilasin myös paalaamoon kuljetuksen kun se kolmannen kerran tällä viikolla hajosi tien poskeen. Onpa elämässä 100% vähemmän huolia, kun ei ole enää Ladaa riesana.
Ladat paalaammon kuorma-auton lavalla.
8
111
Vastaukset
- lörssen
Niin totta taas. Ladan kanssa räplätessä pitää bussikortti olla aina takataskussa kun laatu on niin kuraa nykyään. Tuttu näky Suomen teillä on kun ladakuskit ovat häpeissään moottorteiden rampilla odottamassa hinausta Kuusakoskelle lopulliseen paalaukseen jo noin parin vuoden ikäisinä.
- Runko.
Ladat on niin perusteellisesti jo paalattu, ettei niitä enää näy teiden varsillakaan joka päivä. Ne harvat, mitä vielä näkyy, ovat tosi huonokuntoisilla vanhuksilla.
- oikein hyvä
Ladat olivatkin takavuosina melkein jokainen kolarissa.
- Eurosamara
Valtio voisi järjestää keräyksen, jolla hengenvaaralliset Ladat kerättäisiin pois suomalaisilta. Sen parempaa liikennetirvallisuustyötä ei voi ollakaan. Meidän Samaran voisi viedä ensimmäisenä. Eihän se koskaan ole edes toiminut.
- ladailijamiekkonen
Olen myös autoton kuski. Kuljetan Helkama ( takaveto ) nimistä kaksipyöräistä kesät talvet mukanani. Kuskiksi en tohdi ryhtyä ( kumit puhki, satula päin persettä ja ketjuissa lukemattomia reikiä ). Unelmoin sosiaalihuollon myöntämästä Ladasta mutta Helkama ( takaveto ) taitaa olla kuitenkin se mun juttu.
- Kanto.
Jaaha vangit päässeet lomalle vankilasta viikonlopuksi, kun ovat täälä heti varastamassa nimimerkkejä oikeilta Ladanomistajilta. Häiritsevä asiallista keskustelua länsikulkimien vaarallisuudesta ja epäluotettavuudesta.
- Kanto.
Pääsin itsekin kahden päivän lomalle Riihimäeltä. Tämän ajan käytänkin Ladan korjaamiseen ja nestetasapainon hallintaan.
- Corollakuski.
Ellei paalaamokuljetusta järjesty heti, minäkin voin länsiautollani hinailla Ladoja paalaamoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465751Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553035- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102341- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151756- 1461337
- 141289
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153