Enkelinä taivaasta

Rosalie

Rakastimme toisiamme ja tunsimme, ettei mikään voisi tulla rakkautemme väliin. Vietimme monia ihania hetkiä yhdessä ja luulimme tuntevamme toisemme läpikotaisin.
Kaikki muuttui sinä päivän, kun kerroit ettet enää halua jatkaa kanssani. Luulin ensin, että se olisi vain sairasta huumoria, kunnes sait minut tajuamaan, ettet pelleillyt. Jäin tuijottamaan perääsi lähtiessäsi ja tunsin kuumien kyynelten valuvan pitkin poskiani. En toipunut erostamme ja ainaisena iltarukouksenani oli että palaisimme vielä yhteen.
Löysit kuitenkin uuden tyttöystävän, jonka kanssa kuljit ylpeänä häntä kavereillesi esitellen. Sydämeni itki joka kerran kun näin sinut. Eniten satutti se, että et ollut tuntevinasi minua. Niinkuin meillä ei olisi ikinä ollutkaan mitään yhteistä, ei rakkautta, ei edes ystävyyttä.
Halusin saada puhua kanssasi vielä kerran, ennen kuin koettaisin jatkaa elämääni eteenpäin ilman sinua, minulle tärkeintä ihmistä. Näin sinut kaupungilla ja tartuin hihaasi. Katsoit minua vihaisesti etkä halunnut myöntää tuntevasi. Uusi tyttöystäväsi seisoi vierelläsi ja piteli kädestäsi kiinni, kuin omistaja. Suostuit kuitenkin kuuntelemaan mitä sanottavaa minulla oli.
Kerroin kuinka sinua vieläkin rakastin ja kuinka olin toivonut, että me palaisimme yhteen. Katsoit minua halveksien ja sytytit tupakkaa kuin sanani eivät koskettaisi sinua. Kyyneleet tarhivat poskeni katsoessani kasvojasi, joita rakastin.
Yllättäen hermostuit ja vetäisit minut luoksesi. Huusit haluavasi minut ikuisesti pois elämästäsi ja tumppasit tupakan käsivarteeni, joka oli tullut esiin riuhtaistessasi minut luoksesi. Sanattomana katsoin kättäni, enkä edes tuntenut kipua. Katsoessani sinua näin, kuinka jokin paloi silmissäsi. Katseesi oli täynnä vihaa. Ennen kuin ehdin edes ajatella mitä tekisin seuraavaksi, tunsin lujan iskun leuassani. Olit lyönyt minua ensimmäistä kertaa. Seuraava isku osui poskiluuhini ja kuulin kuinka luu murtui iskun voimasta. En enää ymmärtänyt mitään ja kun iskuja sateli annoin niiden tulla, yrittämättäkään väistellä. Lyödessäsi huusit kirouksia ja toivoit minun joutuvan helvettiin. Viimein potkaisit minua mahaan niin, että kaaduin maahan jääden siihen. Kehoni oli täynnä mustelmia ja kasvoni täynnä haavoja iskujesi jäljeltä. Ennen lähtöäsi potkaisit minua vielä selkään ja uuden tyttöystäväsi kimeä nauru soi korvissani ennen kuin vaivuin pimeyteen.
---
Katselin enkelinä taivaasta surevia läheisiäni, heidän kävellessä pienenä saattueena kohti juuri avattua hautaa.
Näin sinut muiden takana, pieni ruusu kädessäsi. Katsoin kasvojasi ja näin kyynelten virtaavan pitkin poskiasi.
Ajattelin kaikkia hyviä hetkiä, jotka sain viettää kanssasi ja aloin itkeä, pehmeää enkelin itkua. Kyyneleeni valuivat marraskuiseen päivään hopeisina lumihiutaleina.

3

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihailijasi

Tosi koskettava kertomus. Hienoa! 10 LOISTAVAA!

• hönö

Mä heräsin,kuitenkin.--"Sä heräsit kuitenkin"viekas ilmeinen nainen katseli minua silmiin.-"SÄ oot hivenen omituinen"MINÄ OLEN RAKASTUNUT SINUUN."-Kuunteleppa TYYPPI:Tyylis mua kiehtoo".

• Cara

Todella upeaa jälkeä! sai kyyneleet silmiin! Kirjoita lisää vaan. tahdon lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      208
      3242
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      58
      2746
    3. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      17
      2409
    4. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      19
      2386
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      242
      2354
    6. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      260
      2085
    7. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      62
      1845
    8. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      84
      1820
    9. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      40
      1802
    10. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      16
      1769
    Aihe