Kannattaako sotkumaan muuttaa onko hyviä tontteja tarjolla koulun läheltä.
Vastaukset 9
Kyllä kannattaa ja tonttejakin pitäisi löytyä
http://www.polvijarvi.fi/pdf/SOTKUMANTONTIT.pdf- seotoi
Entä muita
- paskomaisterit
eivät myö muut.......................
- Tietopääh
Myö ne kun maksat tarpeeksi hilloa tiskiin.
- Reuhkankantaja
Sotkumaan kannattaa muuttaa koska kyläkoulu. Muita plussia luonto ja Joensuun läheisyys. Miinuksena alkuperäisväestön sisäänpäinlämpiävyys, mikä tosin lienee kaikkien pienten kylien ongelma..... Lohdutuksena täytyy todeta että ei kummoisilla älynlahjoilla ole varustettu ne pahimmat paskanjauhajat, mukamas suvaitsevaiset ja hyväntahtoiset äiti-teresat. Pidät huolta omista asioistasi ja suhtaudut varauksella näihin originaaleihin, niin mahtava kylä.
- Ilonaleena
Joo oon huomanu samna asian että juoruilijoita on ja pahimmat taitaa olla miehiä....
- Missäeiolisi
Eiköhän nuita juoruilijoita ole joka kylällä.
- Mikäpäs
Ainakin kauppa asioille on suunnilleen sama matka (n. 20 km) joensuuhun kuin niveljärven kylälle.
- hilloaeiole
Saharilankin saivat myytyä olisin ostanut jos olisi ollut hilloa tarpeeksi...................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492165Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60850
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49804Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat53753- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670