Ulvilan / Bodomjärven murhat

Mahdettiinko Bodomjärven murhatutkimus avata vähän liian myöhään.. Alla olevasta ilmenee että murha oli tunnustettu. Tutkittiinko asia kunnolla koskaan koska tunnustanut teki itsemurhan. Miksi tappoi itsensä? Saattaa olla että omatunto ei kestänyt tekoaan. Onko Ulvilan murhatyöntekijä todellisuudessa vapaalla jalalla. Monet tutkintahaarat ovat loppuun viemättä. Dna-tutkimus klapistakin on kesken, ei kai se koko verinäyte piloilla ole vaan sen saisi erikoismenetelmin vielä tutkittua.


" – Sitä piti semmoinen ärhäkkä tyyppi. Keitti saunanpadassa puuroa, jossa oli suolet repiviä ruumenia joukossa. Kun tultiin kerran sinne, vuonna 1969, oli siellä semmoinen hässäkkä kun yksi Bodomjärven murhan tunnustanut sekopää oli siellä itsensä juuri hirttänyt. "

http://www.satakunnankansa.fi/lehdessatanaan/1194938967574/artikkeli/paha maine pahat miehet kakolan historia on taynna hurjia tarinoita.html

13

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimintaa,ei puhetta

      Keskity nyt siihen ilmastontuhoamiseen ensin siinä on aihetta kylliksi?
      vääryyksiä jos lähdetään oikomaan niin otetaan ensin käsittelyyn asiat joista on selkeät todisteet kuten ilmastonmuutosta aiheuttava ase.

      Onko pokkaa ottaa kansanedustajiin ja vastaaviin yhteyttä ja alkaa vaatia toimia?
      Ei riitä että vain minä tästä asiasta puhun, tarvitaan muitakin jotta väki herää.

    • nerokasta

      Meinaako laakerblum että jukka s lahti olisi tehnyt klapilla itsemurhan annelin rupatellessa hätäkeskustädin kanssa? :D

    • jiiko

      miksi gustafson yhtäkkiä pidätettiin ja vietiin oikeuteen

      • lkdtjuu

        Gustafson oli syyllinen, mutta todisteet olivat jo hävinneet.


      • pakastimeenmahtuu
        lkdtjuu kirjoitti:

        Gustafson oli syyllinen, mutta todisteet olivat jo hävinneet.

        Oliko nekin ahdettu pakastimeen josta ne myöhemmin noudettiin hävitettäväksi?


      • jiiko
        pakastimeenmahtuu kirjoitti:

        Oliko nekin ahdettu pakastimeen josta ne myöhemmin noudettiin hävitettäväksi?

        eihän pakastimesta ensi tutkimuksessa löytynyt mitään ruokien lisäksi.


      • sehakinepois
        jiiko kirjoitti:

        eihän pakastimesta ensi tutkimuksessa löytynyt mitään ruokien lisäksi.

        No ei kai vittu kun "sensuroitu" vei ne pois,tyhmä :D


      • jiiko
        sehakinepois kirjoitti:

        No ei kai vittu kun "sensuroitu" vei ne pois,tyhmä :D

        siis kuka vei?


      • eionnistupelle
        jiiko kirjoitti:

        siis kuka vei?

        Mietippä sitä keskenäsi hetken aikaa.


      • jiiko
        eionnistupelle kirjoitti:

        Mietippä sitä keskenäsi hetken aikaa.

        en millää keksiny vaik kuin mietin. sano sinä jos tiedät.


      • mietihänvielä
        jiiko kirjoitti:

        en millää keksiny vaik kuin mietin. sano sinä jos tiedät.

        no kukapa on talossa käynyt?ei voi tänne mitään kirjoittaa tietenkään koska nimiä ei saa mainita ettei ole itse rosiksessa kunnianloukkauksesta :)
        jos et itse sitä keksi niin ole sitten keksimättä.


      • jiiko

        jää sitte ikuiseksi arvoitukseksi,mut ei haittaa. hyvää kesän alkua sulle!


    • Rikoshutkija

      Asiat näyttävät vuosikymmenten jälkeen kristallinkirkkailta, kun aika on kullannut muistot ja asioista jotain tietävät ovat kuolleet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe