Apua!!!Penis turposi!!!

auttakaa!!!! 14v poikaa

Eli mul turpos muna itsetyydytyksen jälkee enkä kehtaa sanoa vanhemmille, olen 14v. Ei oo ennen tapahtunut. Kaipaan apua nopeesti!!!!!

16

3146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+11

      Miten nii turpos? Kyllä se turpoo kun se seisoo vai tarkotatko että epätavallisen mallisesti turpos? Kulli voi kasvaa jopa pituutta 3 kertaseksi seisokissa esim levos 5cm seisoo 15cm jne.

    • Rauhotu vaa :)

      Jos tarkotat et itsetyydytyksen jälkee jäi muna sillee normaalii paksummaks vaik palas normi pituutee, nii sun pitää vaa oottaa ja olla sörkkimättä sitä. Jos toi on se mitä sulle käy nii oota 24h(-48h) ja kato sit onko turvotus lievittänyt. ainaki itel ekan kerran ku turpos nii piti oottaa 24h ja olin varmaa yht paniikis ku säkin :D

      • Eipaniikkia

        Minä olen saman ikäinen ja kävi sama juttu verisuoni on katki mutta parantuu itsestään kunhan et masturboi 2 viikkoon


      • Nikkeboe

        Minun munani turposi kun tyttöystäväni otti poskeen ja runkkasi se turposi sen aikana vhän ja nyt tunti siitä eteenpäin niin munani on turvonnut aivan helvetisti mikä tehoaa


    • .... -_-

      normaalia. Oletko kuullut "puoli seisokista"?

    • auttakaa!!! 14v poikaa

      Kiitti Rauhotu Vaa, ja tää turpos sillai keskiosissa sellanen paksu kohta, ei oo erektio. Mut oottelen sit

    • aasisvengaa

      Jos tarkotat sellasta pullistumaa peniksen keskikohas nii mulleki tuli kesäl :D pariki kertaa. Lähtee 1-3pv sisäl poijes.

    • <3<3<3

      kyl pipsa auttaa.

    • dfretyhd

      Voi hyvä jumala, elamankoulu69, nyt se turpa kiinni. Kommenttiesi perusteella kuvittelen sut omahyväisenä, omasta mielestä nokkelana pitävänä 13-15 vuoyiaana poikana. On kyllä noiden solvaustenkin taso sellasta et huhhuh.

    • Pheeenishz

      Tuohan on selvästikkin penissyövän oire. Sinulla on arviolta 6 päivää elää.

    • Älä kuuntele trollei

      Pheenishzen suus on tota menoo syöpä ku jauhaa tollast ulos suustaan.

    • Älä_hätäile

      Oletettavati teloit penistäsi liian lujaa joka aiheutti pienen mustelman joka paranee 1-3p aikana. Käy aamuin ja illoin kuumassa suihkussa ja vältä peniksesi sörkkimistä. Itselläkin kokemusta.

      • Onnea olette juuri kommentoineet vuoden vanhaan viestiin.


      • HihihHasua

        Lolol se on kyl puol vuot vanha, turha sun onnitella ku et tiiä kui vanha se viesti on


    • Anonyymi

      Mulki Turposi Tänää Olin Heti vaa Googleen Pippeli Turvonnut :D
      Pää

    • Anonyymi

      onko onko onko live?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe