auttakaa

teiniäiti

olen ollut raskaana vasta pari viikkoa ja mulla ei oo aavistustakaan kuka olisi lapsen isä. oon harrastanu vaan yhen illan juttui ja en muista edes kenenkään nimeä niistä :/

mut kuitenkin ku harrastin niitten kanssa seksiä ni jokaisen kanssa sovittii et jos jostain syystä tuunki raskaaks ni ne ei halua olla missään tekemisissä sen lapsen kanssa jos päätän pitää sen. eli tuleeko musta nyt siis yksinhuoltaja vai?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi tsiisus

      No, mitä luulet? Kannattiko sekstailla kakarana?

      • teiniäiti

        kannatti. en ymmärrä mitä pahaa siin on


      • Nuori ehkä tuleva äiti
        teiniäiti kirjoitti:

        kannatti. en ymmärrä mitä pahaa siin on

        Jos harrastaa moista niin kannattaisi nyt vähintään katsoa ehkäisy. Ollaan samassa veneessä sillä minäkin olen raskaana, tosin ensimmäisellä viikolla ja minustakin on tulossa yksinhuoltaja äiti, mikäli aion lapsen pitää.
        Meikäläinen harrasti vain kerran ja silloinkin pakotettuna.


      • teiniäiti
        Nuori ehkä tuleva äiti kirjoitti:

        Jos harrastaa moista niin kannattaisi nyt vähintään katsoa ehkäisy. Ollaan samassa veneessä sillä minäkin olen raskaana, tosin ensimmäisellä viikolla ja minustakin on tulossa yksinhuoltaja äiti, mikäli aion lapsen pitää.
        Meikäläinen harrasti vain kerran ja silloinkin pakotettuna.

        Ehkäisy petti


    • Tietämätön?

      "...jos JOSTAIN syystä tuunki raskaaks..."

      Paljonkohan niitä mahdollisia raskautumissyitä mahtaakaan olla?

    • Isä

      Harrastuksensa kullakin, mut en mä siitä sen enempää viitsi moralisoida.

      Itse kysymykseen: jos tulevan lapsen äiti ja isä eivät asu yhdessä, niin lapsen huoltaja on tietenkin yksinhuoltaja. Jos tätä haluaa ihmetellä, niin voi miettiä mitäköhän tuo sana sananmukaisesti mahtaisi tarkoitaa.

      (Tää nyt ei liity tähän, mutta yhteishuollossa vuoroviikoin asuvan lapsen lähivanhempi on myöskin YKSINhuoltaja. Se on kyllä jo kummallista)

      • korjaus!!

        Kyllä nyt meni metsään ja kovaa.. on yhteishuoltajia ja yksinhuoltajia. Asumismuodolla ja tapaamisilla ei ome mitään tekemistä asian kanssa. Äiti on aina yksinhuoltaja jos ei ole avioliitossa lapsen isän kanssa. Lastenvalvojalla käydään tunnustamassa isyys ja silloin myöskin päätetään huoltomuoto. Lastenvalvojan kautta se muutetaan myös myöhemmin jos vanhemmat haluavat. Jos on erimielisyyksiä niin sitten mennään oikeuteen.

        Jos lapsella ei ole isää tiedossa, niin ainut vaihtoehto on yksinhuoltajuus, koska "olemattoman" kanssa on vaikea yhteishuoltaa.

        Voi siis olla yksinhuoltaja vaikka asuisi lapsen toisen vanhemman kanssa avoliitossa, tyhmäähän se on, mutta jos vanhemmat päättävät tehdä sillä tavalla ja ovat sovussa asian päättäneet niin kukaan ei puutu siihen. Yhteishuolto on kuitenkin se mihin pyritään, oltiin sitten yhdessä tai ei. Jos yksinhuoltaja ei suostu yhteishuoltoon niin sitten sen määrää yleensä oikeus jos ei ole painavaa syytä olla määräämättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe