Trimax fenno road h50 vm-2010

Onkos kuinka monella kokemuksia moisesta skootterista??
En löydä mistään kuristuksia, joten pakko udella miten moisen laitteen saanee kulkemaan?? painan noin 80kg ja mopo kulkee hiekkatiellä 25-30km/h ja asfaltilla 35-40km/h... vääntö tuntuu jotenkin uupuvan myös... Uusin rullat ja hihnan juuri.. ei auttanut..
HELP

7

1987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apimuja

tossa kiinan vehkeessä ei tietääkseni ole prikkaa tai minkäälaista kuristuksia.
      rajoitettu cdi-boksi saattaa olla tossa vehkeessä joten sen vaihtaminen rajoittamattomaan boksiin voi auttaa että trimax fenno road huiput nousee n.50-55km.

• missäs moinen boxi sijaitsee??? ja mites jos nostais suutinta koolla isompaan??

• KAallemopo

Moi. ite en tiedä kauheesti mopoista, mutta eikse oo se musta pieni laatikko joka sijaitsee jossain siellä penkin alla kun irrottaa? voin olla pahasti väärässäkin.

• miksi ?

penkin alla se on.

ite ku otin siitä sen johon pois niin ei edes käynistynyt sen jälkee sf3 on skode piti laittaa se johto takaisin nii sit taas käynisty

kysymys kuuluu miksi se ei enään käynistynyt ?

• apimuja

väärän johdon otit todennäköisesti pois ja siksi se ei käynisty koska sytytysjännite on olematon,näin arvelisin. Helpommalla pääse kun ostaa vaan rajoittamattoman boksin ja vaihtaa sen vanhan tilalle.

• jurpotsi

Kyseistä mallia ei ole rajoitettu myöskään sytytysboksista, eli turha moisia viritelmiä tehdä. Kevyemmät rullat niin kulkee 60-65, alamäessä 75, eli varaa on.

• VaihtoEhtoisiaVermeitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe