Niin että voiko, ku ei viittis kokeilla ettei mee rikki?
Voiko mehua käytää e-nesteenä sähkötupakassa
9
3943
Vastaukset
- romarom
Miks mehua? No ainakin erilaiset alkoholiesanssit sopivat hyvin, ja niitä saa ihan ruokakaupan mausteosastolta. Eikä oo menneet välineet rikki. Rommimauste ja arrakkimauste antavat höyrylle hienon vivahteen. Tuskin vehkeet hajoaa mehustakaan...
- Sähkötupakka
Voiko mehua käyttää nesteenä ja onks se terveellistä
- Anonyymi
Sähkötupakka kirjoitti:
Voiko mehua käyttää nesteenä ja onks se terveellistä
Ei voi ja mehu ei ole terveellistä yleensä.
- Joovitamiini
Monet mehut ovat terveellisiä. Esim. Mustaherukkamehussa on C-vitamiinia ja mustikkamehussa antioksidantteja.
Tosin ne haihtuvat kuumennettaessa. - Anonyymi
Entä seka mehu
- Anonyymi
Tai mummon seko mehu, toimii mehu kuin mehu.
- Anonyymi
Huutista mikä idioottimainen kysymys
- Anonyymi
Itse kokeilin sokerittomalla mehukatti sekajuomalla EI LANTRATULLA Toimii hyvin poskisauhuissa mutta ei voi vetää keuhkoihin asti ja ei mielellään yki 40w tehoa
- Anonyymi
Eikö mehun voi juoda helpommin suoraan lasista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974