Vaimo sai kukat

Eurosamara

Aamulla ajellessani huomasin ojassa auton. Pysäytin, kaveri pyysi vetoapua, kaveri valitteli tien olevan liukas.
Sanoin etten Minä ole huomannut liukkautta,mutta Mulla onkin Lada. Kaverilla oli semmonen uudempi länsiauto, jossa tietenkin on ajonvakautus,ym muita hiluvitkuttimia. Eipä niistä apua ollut. Onneksi auttavainen Ladakuski sattui paikalle,et kaveri pääsi hakemaan vaimolleen syntymäpäiväkukat,( ja ittelleen kossupullon). Köysi länsräppänän keulaan vetokoukkuun,kovin oli kuluneen näköinen,ei ollut eka kerta kun oli sitä autoa vedetty(eikä varmasti viimeinen).
Helpostihan se räppänä ojasta nousi.Lada on myös hyvä vetoauto. Oli kaveri tyytyväinen,olisi maksanutkin. Suosittelin kyllä Ladan ostamista,et pysyisi liukkaalla kelillä tiellä.

14

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eurosamara

      Sitten heräsin Ladan alta, jonne olin sammunut sitä hitsatessani ja lähdin ostamaan lisää viinaa. Kyllä harmittaa kun muilla oikeat toimivat länsiautot ja minulla vain Lada.

      • Kanto.

        Juo lisää viinaa, niin Ladan aiheuttama häpeä häviää vähäksi aikaa. Niin minäkin teen.


    • latanen

      Kaikkea se kateus turvallisia ja luotettavia oikeita autoja kohtaan saa krapulaisen ladistipummin mielessä syntymään.

    • asentaja Kauranen

      Länsiautoille pitäisi määrätä ylimääräinen vero hiluvitkuttimien vuoksi.
      Kuljettajat luottavat liikaa niihin, ajavat liian kovaa olosuhteisiin nähden.
      Onhan siinä toki hyvääkin. Meillä töitä piisaa.
      Jos kaikilla olisi Lada,työt loppuisi.

      • asentaja Kauranen

        Lisään vielä. Noihin länsiautoihin pitäs määrätä vahvennettu vetokoukku eteen,ja myös katsastuksessa tarkastaa se. Moneen on joutunut hitsaamaan harjateräksestä tukevamman koukun,kun entinen on katkennut.
        Länsiautot painaa nykyään liikaa kestääkseen heppoisen vetokoukun,kun usein joutuu hinaamaan ojasta,tai korjaamolle.


    • Kanto.

      Olen minäkin huomannut Ladan sitkeyden erityisesti vetoautona. Joudun aika paljon vetämään peräkärryä työn puolesta. Ladasta ei ole voima loppunut koskaan. Olipa kauniisti tehty Teiltä kun autoit sen kulkimen ojasta pois. Siitä räppänän omistajasta saamme hyvän Ladan omistajan kuhan löytää vaan itselleen Ladan jonka ostaa. Tulee varmaan kertomaan noille muille tosiasiat Ladastaan. Lada on jokakelin auto siitä ei päästä mihinkään siitä on yksi hyvä esimerkki tuo Teidän kertoma aamuisesta tapauksesta.

    • Kanto.

      Kyllä minuakin nolostuttaa, kun ladani aina leviää joka paikkaa. Länsiautoilijat kuitenkin ymmärtävät meitä yhteiskunnan hylkiöitä ja auttavat.

      Kukaan länsiautoilija ei voi ymmärtää, kuinka paljon me ladistit häpeämme näitä aina rikki olevia Neuvostoliiton Kommunismin kukkasia.

      • Runko.

        Kuka minua auttaisi kun kurvaan ojaan Helkama ( takaveto ). Myönnän toki että monopoliyhtiömme tuotteilla on ollut joka kerta suuri vaikutus tapahtumaan. Sen ei saisi kuitenkaan auttajaa häritä ! Slummin ja alkon välimatka on noin 500m mutta sillä matkalla sattuu ja tapahtuu minulle kaikenlaista. Se auttajan on ymmärrettävä eikä pällistellä kantapäitäni ( ainoa mikä näkyy ) ojan pohjalla. Se miksi näin käy lähes joka reissulla en pysty tai kykene kommentoimaan ... tarvitseeko edes ? En osaa hävetä niinkuin länsiräppänistit tekevät kun joutuvat jättämään länsiraadon joka ikinen kerta maatumaan tienposkeen pimeään.


      • Kanto.
        Runko. kirjoitti:

        Kuka minua auttaisi kun kurvaan ojaan Helkama ( takaveto ). Myönnän toki että monopoliyhtiömme tuotteilla on ollut joka kerta suuri vaikutus tapahtumaan. Sen ei saisi kuitenkaan auttajaa häritä ! Slummin ja alkon välimatka on noin 500m mutta sillä matkalla sattuu ja tapahtuu minulle kaikenlaista. Se auttajan on ymmärrettävä eikä pällistellä kantapäitäni ( ainoa mikä näkyy ) ojan pohjalla. Se miksi näin käy lähes joka reissulla en pysty tai kykene kommentoimaan ... tarvitseeko edes ? En osaa hävetä niinkuin länsiräppänistit tekevät kun joutuvat jättämään länsiraadon joka ikinen kerta maatumaan tienposkeen pimeään.

        Huomasitteko, miten taas varastin Runkon nimimerkin. Tarina on kyllä totta ja kertoo misuta itsestäni ja Ladastani.


      • Ladafever
        Kanto. kirjoitti:

        Huomasitteko, miten taas varastin Runkon nimimerkin. Tarina on kyllä totta ja kertoo misuta itsestäni ja Ladastani.

        Runko. eli sinä joka Kanto. nimimerkin juuri varastit .... tässä ketjussa EI OLE nimimerkkiä Runkon, joten aika vaikeaa varastaa mitään mitä ei ole olemassa. Muuten toivotan Iloista isänpäivää kaikille Ladisteille ! Olemme isänmaan kantava voima ja rehellisyydestä kunnian saanut kansanosa. Jatkamme samalla linjalla ja olemme selkeä vastavoima länsiräppänäpolois sukupolvelle, joka mielestäni edustaa ns. kädetöntä sukupolvea. On siis Meidän Ladistien vastuulla Suomen hyvinvointi ja turvattu tulevaisuus. Otamme haasteen ilolla vastaan niinkuin jo monen monta kertaa vuosien saatossa ja selviydymme haastesta täyden kympin arvoisesti niinkuin aina ennenkin !


      • Kanto.
        Ladafever kirjoitti:

        Runko. eli sinä joka Kanto. nimimerkin juuri varastit .... tässä ketjussa EI OLE nimimerkkiä Runkon, joten aika vaikeaa varastaa mitään mitä ei ole olemassa. Muuten toivotan Iloista isänpäivää kaikille Ladisteille ! Olemme isänmaan kantava voima ja rehellisyydestä kunnian saanut kansanosa. Jatkamme samalla linjalla ja olemme selkeä vastavoima länsiräppänäpolois sukupolvelle, joka mielestäni edustaa ns. kädetöntä sukupolvea. On siis Meidän Ladistien vastuulla Suomen hyvinvointi ja turvattu tulevaisuus. Otamme haasteen ilolla vastaan niinkuin jo monen monta kertaa vuosien saatossa ja selviydymme haastesta täyden kympin arvoisesti niinkuin aina ennenkin !

        Ladafever aivan oikein meitä Ladisteja voitaisiin verrata sotaveteraaneihin, siis verrata heihin, olemme niin paljon tehneet hyvää tälle maalle. Olihan meillä alkuaikoina pienet palkat pitkät työpäivät suuri joukko elätettävänämme. Me teimme sen mukisematta, koska ei ollut muuta mahdollisuutta. Ei tullut yhteiskunta vastaan missään asiassa, eikä sitä osannut sieltä odottaakkaan, kun ei sellaista lakia ollut olemassakaan. Tämän päivän nuoret vaativat yhteiskunnalta korvauksen omista kotitöistäkin. Äidin ja isän me olemme hoitaneet kotona niin kauan kuin heidän terveyden tila salli, omalla kustannuksella. Tämän hetken nuorisoa kun kuuntelee heillä ei ole mitään aikomusta tehdä mitään jos ei joku avusta heitä. Yhteiskunta tulee muistelemaan meitä Ladan omistajia haikeana ja lämmöllä, sillä me olimme antajia valtiolle ja kaupungeille sekä kunnille. Nykyään ei ole sellaisia työntekijöitä kuin me Ladan omistajat olemme. Yhteiskunta tarvitsee kipeästi meitä avuksi tällä hetkellä. Länsi laittoi saarron Venäjälle ja siellä on heti turvauduttu Ladaan sen myynti ja suosio on noussut heti. Näin tulee käymään vielä tääläkin, mutta pohjalla pitää varmaan käydä ennenkuin ihmiset uskaltavat tehdä itse päätöksen ja ostaa kunnon auton joka on Lada.


    • Eurosamara

      Kannolta taas täyttä asiaa. Ajan josta Kanto kirjoittaa olen Itsekkin kokenut. Tiukassa oli leipä,ja toimeentulo. Ei ollut kaikenlaisia tukia niinkuin nykyään. Jos ei tehnyt töitä,näki nälkää. Sen aikaiset Ihmiset nostivat Suomalaisten elintason nykyiselleen,jotta tämänpäivän Ihmiset pääsevät helpommalla,ja voivat nauttia elämästä.
      Lada auttoi osaltaan saavuttamaan tämän nykyisen hyvinvoinnin.
      Lada ei prameile, mutta on luotettava kaveri,joka ei jätä pulaan huonoillakaan teillä,tai ilmalla.
      Toivon vaan että saataisiin alkamaan Ladojen maahantuonti.
      Uudet Lada täyttää nykyihmisenkin tiukat laatuvaatimukset.

      • Kanto.

        Sen ajan kokemukset ja muistot sieltä eivät häviä noin vain muistista. Työtä kun sai olipa se mitä vain niin sitä oli tyytyväinen. Piti elää niin ettei velkaantunut. Siitä johtuu ettei ole nytkään lähtenyt naapureiden kanssa kilpajuoksuun näissä autoasioissa. Annan naapureiden vaihtaa kulkimiaan vaikka kolme kertaa vuodessa, minulla on hyvä auto enkä vaihda sitä. Auton vaihdossa ei voita ostaja koskaan hän häviää aina.


      • Kanto.
        Kanto. kirjoitti:

        Sen ajan kokemukset ja muistot sieltä eivät häviä noin vain muistista. Työtä kun sai olipa se mitä vain niin sitä oli tyytyväinen. Piti elää niin ettei velkaantunut. Siitä johtuu ettei ole nytkään lähtenyt naapureiden kanssa kilpajuoksuun näissä autoasioissa. Annan naapureiden vaihtaa kulkimiaan vaikka kolme kertaa vuodessa, minulla on hyvä auto enkä vaihda sitä. Auton vaihdossa ei voita ostaja koskaan hän häviää aina.

        Autonvaihtointoani laskee lähinnä se, että olen ollut ikäni työtön alkoholisti ja elänyt sosiaalituilla. Kovasti olen ihaillut naapurini 83-mallista Mazdaa, johon hän Ladansa vaihtoi saatuaan pullojen keräämisestä 500 euroa pari vuotta sitten. Jos joskus saan kerättyä 300 euroa, vien Ladani paaliin ja ostan sen häneltä. oikishan se aika hienoa ajaa ladan sijasta aidolla länsiautolla ilman ainaista häpeän tunnetta Ladasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe