Minulla 2-vuotias narttu kissa.
Tullut sellaisia oireita että nuolee itseensä todella paljon ja tulee sellaisia pyöreitä "haavoja" josta lähtee ensin karvat ja sitten tulee rahka päälle. Mistä vois johtua?
Kissojen iho ongelmat
3
212
Vastaukset
- snö
Pyöreät kuulostaa sieneltä. Ellei ole sientä niin allergiaa voi olla. Sieni muutne tarttuu myös kissasta ihmiseen. Toivottavasti selviää. SIeniviljely siis olis tarpeen.
- perskis
Ikävä kyllä sieneltä kuulostaa...mutta mistä olisi saanut tartunnan..onko kyseessä pitkäkarvainen kissa? heillä sieni-infektio yleisempää. Itsellä kokemusta sienestä ja se tosiaan tarttui meillä myös perheenjäseniin... vartalosilsaksi sitä ihmisellä kutsutaan. meille sieni tuli kasvattajalta,kyseessä persialainen. Voihan teillä toki olla jokin allerginenkin reaktio,mutta tuo "rahka" kuulostaa sieneen viittaavalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986