Vaimoni ei kuulma ole mun isä eikä meillä tarvi viettää isänpäivää.
Isänpäivälahjaa ei odota kuin lapsiltamme.
Kotona olisin toivonut lahjaksi edes huonoa seksiä, mut ei sitäkään.
näin meillä
5
222
Vastaukset 5
- Anneli96
no voi niiskistä ),: jos haluut isänpäivälahjan nii voin antaa sulle(=
- juhlat
Tuli varmaan sydämmestä.
- 00400
hyvää isänpäivää!
https://soundcloud.com/00400hki/huono-is - Samalla mitalla takaisin
Älä sitten vietä äitienpäivää ensi vuonna ;)
- jokkeripokkerihokkeri
Meillä toisin päin.. minä pidän huolen että lapsieni isällä on ihana ja unohtumaton isäpäivä,onhan se erityinen päivä! Mutta niin vaan äitienpäivä on miehelleni normaalipäivä! Itse joudun pyytämään aamukahvin ja aamupalan.. en saa edes sitäkään. Ensvuonna 3lapsen äitinä... en odota enään mitään. Hoidan aamulla lapset , teen aamupalat ja lähen lasten kanssa vaikka pihalle! Mies saa nukkua ihan tyytyväisenä mun puolesta vaikka kokopäivän! Minä kyllä muistan omaa ja miehen äitiä.. ostin lahjat ja samoin isänpäivänä mieheleni/omalle/isäpuolelle/miehen isälle. Minä olen se joka muistaa muita! Olenhan mä vaan äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561182
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301149Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s47993- 49887
- 65801
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49767Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37666Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?71654- 37619
- 76607