Siis ei jumalauta mua ärsyttää nää kaikki kotkoklubit ja kurpizzat ja korppikotkat ym. Hankkikaa oikeesti elämä! Ootte varmaa jotai syrjäytyneitä 20 vuotiaita gootteja jotka ei tiedä mitä sana "sosiaalisuus" tarkottaa . Keskustelette vaa jollai suomi24:llä ei jumalauta. Oikeesti ootte nii vitun noloja
Joo nyt ei jaksa enää
92
130
Vastaukset
Minustakin on hauska tutustua sinuun.
Minulla on kyllä elämä, mutten jaksa sitä 24/7, joten pyörin loppu ajan täällä netissä, tai nukun tai maleksin ulkona. Kahtakymmentä en ole, enkä goottikaan (äläs hei loukkaa gootteja!).
Mutta niih, minä loikin ympäriinsä, kiusaan puluja ja sekoilen joka paikassa aivan helevetisti, ja kuitenkin, kuitenkin se noloin tekemäni asia on tällä palstalla pyöriminen.... Joskus seiskalla pelkäsin tehdä mitään massasta poikkeavaa tai omistaa erilaisia mielipiteitä. Nykyään ei enää kiinnosta niin paljoa, ja vaikka olenkin paljon nolompi, omistan silti enemmän kavereita....
Kuitenkin, miksi sinä lueskelet tätä palstaa?herra--x kirjoitti:
Ei saa kiusata puluja!
Ei muuten saakaan. Nolouden kanssa kannattaa opetella elämään, muuten saa vain istua ja miettiä, että kun kehtais.
herra--x kirjoitti:
Ei saa kiusata puluja!
No kun se oli niin paksu ja käveli hassusti eikä lähtenyt lentoon....
kurpizza kirjoitti:
....eli pakkohan sen perässä oli juosta....
kurpizza kirjoitti:
"Mutku se oli niin paksu..." XD
icepicked kirjoitti:
Läskit pulut ovat hupaisia.
Minun lintutunnistukseni (ne Biologin jutut) menivät ihan päin persettä osin siksi, että kuvien linnut olivat mielestäni tosi paksuja. En sitten osannut arvioida, että minkä kokoista livelintua tuo esittää.
nasse_seta kirjoitti:
Minun lintutunnistukseni (ne Biologin jutut) menivät ihan päin persettä osin siksi, että kuvien linnut olivat mielestäni tosi paksuja. En sitten osannut arvioida, että minkä kokoista livelintua tuo esittää.
Noita en nyt kiusannut, mutta paksuja olivat:
http://aijaa.com/dRQC0z
Päästivät tosi lähelle, outoa....
Pata kattilaa soimaa ja niin edelleen. Se, että sinä olet kuvauksesi mukainen, ei tarkoita, että me muut olisimme. Huomaa myös, että täällä on tänä aamuna ollut äärimmäisen hiljaita. Ai että miksikö? Koska kaikki ovat viettämässä isänpäivää ja oletettavasti ihan sosiaalisissa merkeissä.
Itse en ainakaan ole, enkä ole koskaan ollut gootti ja ravaan kaikissa niissä opiskelijatapahtumissa, joiden ainoa pointti ei ole ryyppääminen, eli niissä, joissa pääsee sitä sosiaalisuuttakin harjoittamaan. Kaikki eivät ole ylisosiaalisia, tällä palstalla pyörii lähinnä introvertteja, joille sosiaalinen kanssakäyminen on kuluttavaa, ei piristävää, jolloin aikaa jää esimerkiksi netissä surffailuun kun ei olla ostareilla vetämässä energiajuomia ja polttamassa tupakkaa ja olemassa niin helevetin sosiaalisia.
Se, että joku on erilainen kuin sinä, eti tarkoita että hän olisi nolo tai huonompi kuin sinä. Monet palstalaiset ovat erittäin älykkäitä ja uskon monen myös pärjäävän elämässään ihan hyvin. Muutama opiskeleekin tällä hetkellä yliopistossa, joten emme me täysiä reikäpäitäkään voi olla. Anna siis kaikkien kukkien kukkia.siilio kirjoitti:
"Koska kaikki ovat viettämässä isänpäivää"
Niin. Äitini luona.Äitini luona minäkin olin koko päivän. Justiin laitoin "Hyvää isänpäivää" tekstiviestin....
kurpizza kirjoitti:
Äitini luona minäkin olin koko päivän. Justiin laitoin "Hyvää isänpäivää" tekstiviestin....
Minä jätin perjantaina lähtiessäni keittiön pöydälle isänpäiväkortin, jonka isäni todennäköisesti löytää/löysi siitä tänään.
siilio kirjoitti:
Minä jätin perjantaina lähtiessäni keittiön pöydälle isänpäiväkortin, jonka isäni todennäköisesti löytää/löysi siitä tänään.
No minä puhuin noin pari viikkoa sitten hänen (siis minun isän, ei sinun!) kanssa ja hän syytti minua siitä, että kaikki menee vähän niin kuin pieleen. Hänet taas olen nähnyt viimeksi... 5.10. Siskoni kilahti ja rupesi teurastamaan porukkaa kynäpurkilla. Metallisella sellaisella. Hän heitti sen niin lujaa yhden tyypin päähän niin lujaa, että siihen tuli lommo.
Miksi edes kirjoitin tämän? Noh, minua ei jaksa kiinnostaa nyt mikään.kurpizza kirjoitti:
No minä puhuin noin pari viikkoa sitten hänen (siis minun isän, ei sinun!) kanssa ja hän syytti minua siitä, että kaikki menee vähän niin kuin pieleen. Hänet taas olen nähnyt viimeksi... 5.10. Siskoni kilahti ja rupesi teurastamaan porukkaa kynäpurkilla. Metallisella sellaisella. Hän heitti sen niin lujaa yhden tyypin päähän niin lujaa, että siihen tuli lommo.
Miksi edes kirjoitin tämän? Noh, minua ei jaksa kiinnostaa nyt mikään.Siis toinen "niin lujaa" pois ja lommo tuli siis purkkiin, ei päähän!
Tämä aloitus kertoo paljon lähinnä sinusta itsestäsi - jaksoithan lukea palstaamme niinkin pitkälle, että osasit nimetä Kurpizzan ja Kotkon!
Tämä tai habbo ihan sama.
Kyllä me saadaan viettää tasan niin säälittävää ja paskaa elämää kuin halutaan. Se, että tiedätkö sinä meistä oikeasti juuri mitään, on sitten toinen kysymys.
Pääasiallisin kysymys lienee kuitenkin se, että mikset ole jo siellä Oikeassa Elämässä Oikeiden Kavereiden seurassa. Niin mikset?- ooce
Mitä vittua, on mulla elämä. Sen takia mun äiti o vihane mulle ja oon joutu valehtelee sille aika vitusti.
ocetherunq ooce kirjoitti:
Mitä vittua, on mulla elämä. Sen takia mun äiti o vihane mulle ja oon joutu valehtelee sille aika vitusti.
ocetherunqEli sekin myytti on murrettu. Siinäs kuulit, aloittaja! Toi vetää aineitakin!
- ooce
nasse_seta kirjoitti:
Eli sekin myytti on murrettu. Siinäs kuulit, aloittaja! Toi vetää aineitakin!
Oon iha vitun kuses jos joku tunnistaa mut...
Oon iha vitun kuses jos joku tunnistaa mut...
ocetherunqJoo siinäs kuulit senkin aloittaja, toi on ihan kuses. Et on sillä elämä ja sen mutsi ragee sille siitä. Ja me molemmat käytetään alkoholia et silleen. Ja meillä on suhde.
Mee sä aloittaja vaan ostarille imeskelemään tikkareita, jos se on sosiaalista sun mielestä. Voitte vaikka näpistää Ärrältä Ikean esitteen.- ooce
nasse_seta kirjoitti:
Joo siinäs kuulit senkin aloittaja, toi on ihan kuses. Et on sillä elämä ja sen mutsi ragee sille siitä. Ja me molemmat käytetään alkoholia et silleen. Ja meillä on suhde.
Mee sä aloittaja vaan ostarille imeskelemään tikkareita, jos se on sosiaalista sun mielestä. Voitte vaikka näpistää Ärrältä Ikean esitteen.Mitä vittua Nasse? :D
Mitä vittua Nasse? :D
ocetherunqMeillä on parempi elämä kuin sillä, ja lällätän siitä.
- ooce
nasse_seta kirjoitti:
Meillä on parempi elämä kuin sillä, ja lällätän siitä.
Uhh joo :3
Oikeesti....oon sotkenu elämäni paris päiväs...joa porukat saa tietää kaikest nii vittu mulla oo asiaa yhtäö minnekää koko talosta.
ocetherunq nasse_seta kirjoitti:
Joo siinäs kuulit senkin aloittaja, toi on ihan kuses. Et on sillä elämä ja sen mutsi ragee sille siitä. Ja me molemmat käytetään alkoholia et silleen. Ja meillä on suhde.
Mee sä aloittaja vaan ostarille imeskelemään tikkareita, jos se on sosiaalista sun mielestä. Voitte vaikka näpistää Ärrältä Ikean esitteen."Ja meillä on suhde."
Olenko ainoa, joka ajatteli tämän väärin?jokutyyppi19 kirjoitti:
"Ja meillä on suhde."
Olenko ainoa, joka ajatteli tämän väärin?Ajattelit sen kyllä ihan oikein, me nimittäin sovittiin että meillä on suhde ja mennään naimisiin.
nasse_seta kirjoitti:
Ajattelit sen kyllä ihan oikein, me nimittäin sovittiin että meillä on suhde ja mennään naimisiin.
Kuulostatte ihan minulta, IT:ltä ja Kurpizzalta.
icepicked kirjoitti:
Kuulostatte ihan minulta, IT:ltä ja Kurpizzalta.
No ei me noin hauskoja olla! XD
kurpizza kirjoitti:
No ei me noin hauskoja olla! XD
Ehkemme ulkopuoliselle ole, mutta minä kyllä räkätän täällä.
Ja aloittaja voisi kyllä mainita itsensä useamminkin... ಠ_ಠ
ಠ_ಠ...- ?ärsyttääkä häh?
Ärsyttääkö kotko???
- Aloittaja1212
Just tätä ... Kaikki vitun nasse sedät ja icepickedit vaa innostuu lisää... Eivitttttu
Sitähän sä provosit. Ja nyt tulit vielä oikein paskakasaa tikulla penkomaan, vaikka yhtään ei kiinnosta. Mitäs aiot huomenna meidän kanssamme tehdä, kun emme näköjään pääse toisistamme eroon? Tiiätkö muuten mikä on ehkä huonoin ominaisuus sinussa palstakirjoittajana: olet tosi tylsä.
- ooce
nasse_seta kirjoitti:
Sitähän sä provosit. Ja nyt tulit vielä oikein paskakasaa tikulla penkomaan, vaikka yhtään ei kiinnosta. Mitäs aiot huomenna meidän kanssamme tehdä, kun emme näköjään pääse toisistamme eroon? Tiiätkö muuten mikä on ehkä huonoin ominaisuus sinussa palstakirjoittajana: olet tosi tylsä.
ihanaa.et joku provosoituuii..... Oho vissii lirjotus.virheitä joo. Ööö tota e mie muista enää mitä piti sanoo :D
ocetherunq - ooce
ooce kirjoitti:
ihanaa.et joku provosoituuii..... Oho vissii lirjotus.virheitä joo. Ööö tota e mie muista enää mitä piti sanoo :D
ocetherunqVittu mulla ei oo muistikuvaa et oisin kirjottanu ton...... Ei enää ikinä raakaa tyhjää vattaa....hyi vittu mikä olo ..
ocetherunq rappiolla on hyvä olla jne ooce kirjoitti:
ocetherunqTykkään provosoitua ja provosoidun lisää, jos tuo vielä tulee tähän länkyttämään.
Nyt mä kärkyn, että vieläkö nimimerkki Kyllästynyt tulee valittamaan, että me (ei suinkaan hän) käytämme aikaa tämän palstan selailuun.
Provosoidun joka tapauksessa, tuli tai ei. Mitäs säälittävää te muut aiotte tänään tehdä? Itse tein tossa safkaa ja nyt menen lääkäriin ottamaan puudutuspistoksen. Sit hengaan kaverin kanssa ja tulen tekemään gradua, ja ohessa räyhään täällä palstalla.
Tosin se safka jonka loihdin, oli vähän säälittävä.Tulin asuntolaan, valvoin koko vitun yön..... jossai vaihees olin hiprakas.... vittu emt nukun varmaa loppu pv tai istun koneel
Ei enää ikinä raakaa viinaa tyhjään mahaa aika vitun nopiaa.Itehän väänsin tunnin yhtä matriisin tehtävää. Ilmeisesti 18326/675 ei ole oikea vastaus... Mun piti ohjelmoida ja kaikkee mut en ainakaan kaikkia tehtäviä tänään kerkiä tekemään. Ruotsiakin oli tarkoitus tehdä. Sitten kruunaan säälittävyyden katsomalla Top Gearia, jos se tänään tulee. Niin juu enkä myöskään jaksanut mennä koululle ollenkaan kun olisi ollut vain yksi luento.
santiny kirjoitti:
Itehän väänsin tunnin yhtä matriisin tehtävää. Ilmeisesti 18326/675 ei ole oikea vastaus... Mun piti ohjelmoida ja kaikkee mut en ainakaan kaikkia tehtäviä tänään kerkiä tekemään. Ruotsiakin oli tarkoitus tehdä. Sitten kruunaan säälittävyyden katsomalla Top Gearia, jos se tänään tulee. Niin juu enkä myöskään jaksanut mennä koululle ollenkaan kun olisi ollut vain yksi luento.
Joo, no mä vietin päivän jotenkin siihen tapaan kuin olin kaavaillutkin. Ja pesin eteisen lattian. Sit mietin vähän validiteettia, reliabiliteettia ja operationalisointia.
- Aloittaja1212
Joku nasse-setä varmaa kirjottanu varmaa jokasee ketjuun suoli24:llä, noh sitä se pelleily teettää.
Ja sit joku nimimerkki jokasen viestin alle ei vittu:D
KyllästynytYhä vain palaat tänne.
Lohi palaa kutemaan synnyinjokeensa, eikä siinä ole mitään hassua, ellei sitten lohi muista mainita joka kerta, että ihan paska joki, vitun luuserit uitte täällä. :DMikäs mussukka se täältä löytyy! No kerropa miten oman päiväsi vietit ja mikä siinä oli niin saatanan erinomaista.
Sinulla on surkea itsehillintä: pakko käydä katsomassa, että onko kuittailtu takaisin ja jos on, niin sitten on nälvittävä jotain mukanäppärää. Mut ei toi onnistu, olet surkea palstavittuilussa. Eihän sulla ole kerrasaan mitään sanottavaa.
Huomenna varmaan palataan asiaan.
- Aloittaja1212
Palasin, olit oikeassa. Periaatteessa en vittuile teille. Mua vaa ärsyttää se että kaikki "oikeat" kysymykset hautautuu näitten teiän turhien paskojen alle. Esim. Kaikki nasse-sedän matikantunnit vois jättää pois... Se mua tässä vituttaa
Kiitos kysymästä, päiväni sujui erinomaisesti. En kerro tässä mitään yksityiskohtiaTämän palstan ainoat "oikeat" kysymykset ovat olleet kik-nimimerkkien jako-juttuja, eivätkä ne ole sallittuja säännöissä. Ja sitten on näitä "Kertokaa siitä ja siitä asiasta, koska en jaksa tehdä läksyjäni"
Ns. "ulkopuolistenkin" aloituksiin kyllä vastaillaan ihan yhtä aktiivisesti, mutta niissä ei oikein voi keskustella, koska ovat yleensä sellaisia, joihin voi vastata vain kerran.- Aloittaja1212
kurpizza kirjoitti:
Tämän palstan ainoat "oikeat" kysymykset ovat olleet kik-nimimerkkien jako-juttuja, eivätkä ne ole sallittuja säännöissä. Ja sitten on näitä "Kertokaa siitä ja siitä asiasta, koska en jaksa tehdä läksyjäni"
Ns. "ulkopuolistenkin" aloituksiin kyllä vastaillaan ihan yhtä aktiivisesti, mutta niissä ei oikein voi keskustella, koska ovat yleensä sellaisia, joihin voi vastata vain kerran.Niin, mutta nämä "Nasse-sedän matikantunnit" ja "Israelin tukija" jutut vois jättää suosiolla pois koska kukaan "ulkopuolinen"'ei ymmärrä noita teiän juttuja. Ajattelin nyt vain kertoa mielipiteeni, jos ylläpitäjät ottais jotain kantaa tähän. (?)
Aloittaja1212 kirjoitti:
Niin, mutta nämä "Nasse-sedän matikantunnit" ja "Israelin tukija" jutut vois jättää suosiolla pois koska kukaan "ulkopuolinen"'ei ymmärrä noita teiän juttuja. Ajattelin nyt vain kertoa mielipiteeni, jos ylläpitäjät ottais jotain kantaa tähän. (?)
Ylläpitäjiä ei kiinnosta paskaakaan, ja vastasit äskenkin luotsille.
Jos me emme sekoilisi täällä, täällä ei olisi niin ketään.Hienoa, olet valmis sanomaan suoraan mistä tykkäät ja mistä et tykkää. Jos et tykkää minun tai Israelin tukijoiden jutuista, niin ne on helppo ohittaa, koska kirjoitamme molemmat nimimerkeillä.
Mitä siis ovat nämä oikeat kysymykset, jotka hautautuvat turhan paskan alle?Aloittaja1212 kirjoitti:
Niin, mutta nämä "Nasse-sedän matikantunnit" ja "Israelin tukija" jutut vois jättää suosiolla pois koska kukaan "ulkopuolinen"'ei ymmärrä noita teiän juttuja. Ajattelin nyt vain kertoa mielipiteeni, jos ylläpitäjät ottais jotain kantaa tähän. (?)
Kerro mitä ihmettä täällä sitten pitäisi olla. Ja laita vielä paremmaksi: Anna kymmenen hyvää otsikkoa tai aihetta tälle palstalle, niin pannaan saman tien oikeita keskusteluita käyntiin. Mikään ei piristä minua niin kuin kehitys reipas suhtautuminen parannuksiin.
Minä siis odotan niitä aiheita. Nyt. Tähän.
IT ja Nasse ovat nyt aloittaneet keskusteluista matematiikasta ja politiikasta. Niitä ymmärtääkseen ei tarvitse olla sisäpiiriläinen. Jos suolistotarinoita tarkoitit, niin niitä en haluaisi edes poistaa, koska piristävät päivää. Kyllä niitä ovat ulkopuolisetkin lukeneet ja naureskelleet (ainakin kommenteista päätellen). Ja aina kannattaa kysyä.
Täällä tosiaan olisi aika hiljaista... Mistä sinä sitten haluaisit keskustella? Tai mistä täällä kuuluisi keskustella? Viimeisin palstan kritisoija vaati sivistyneitä puheenaiheita, joten matikka ja politiikka kai kävisivät...Tällä hetkellä ei-sisäpiirijuttuja etusivulla 12 ensimmäisen keskustelun joukossa.
Wikipedian luotettavuus
Julkiset liikennevälineet
Mopoautosta asiaa
Itkin piirretyn takia
Nasse-setän matikantunti
Kyllähän noissa on satunnaisellekin kävijälle keskustelemista, vaikka niitä on alle puolet keskusteluista. Mutta kukapa ei osaisi selata keskusteluja ja klikata kiinnostavilta vaikuttavia otsikoita?Odottelen tässä hän ehdotuksiaan aiheiksi. Mitähän sieltä mahtaa tulla?
- Kouluratsastus
- Onko kellään omaa hoitoponia?
- Mitä telkkarista tulee tänään?
- Onx kellään marsua ja eikö ookkin söpö?
- Mulla on masenus ja viiltelen itteeni, mutten haluu hoitoo
- Vihaan meidän äitiä
- Uusiutuvat luonnonvarat
- Venäjän tilanne
- Seurakuntavaalit
- Voiko joku ostaa mulla nuuskaa (Järvenpää)
- Voiko joku hakee mulle olutta (Vantaa)
Mieti ihan rauhassa.
Mitkä "Israelin tukija" -jutut, joita ulkopuoliset eivät käsitä? Tarkoitatko suolistotarinoita? Ne eivät ole yksistään minun juttujani, eikä Kotkoklubitkaan. Vai tarkoitatteko olevanne imbesilli joka ei ymmärrä enemmistöä näkemistään keskuseluista vaan haluaa mieluummin keskustella KiK-nimimerkeistä ja penisten pituuksista, sekä "kelpaanx"-huoraukset; niitä kaikkia löytyy Keho- ja Rakkaus-palstoilta
Mitä ymmärtämistä vaativaa "Nasse setän matikantunnissa" on? Oletteko Sivistynyt lukiolainen ja/tai Keskustelijapoitsu eri nimimerkillä?Ah, löysin aloittajalle juuri oikean tuotteen: http://lahjoita.worldvision.fi/lahjaksilehma/1_50/Elama/
Yksi kappale elämä, kiitos!
Tai jos ei elämä kiinnosta niin myös tasa-arvoa on kaupan neljänkymmenen euron pilkkahintaan. Herää muuten kysymys, että mitä noi syöttävät kaloilleen kun tuotteen nimi on "Kala" ja hinta 30€. Anteeks nyt vaan, mutta syökö ne kaviaaria vai mikä tää juttu on?- Nauroin
Tätä keskusteluapa oli rattoisa lukea :D Palstan nimi on Pulinat, joten eikö täältä kuuluisikin löytyä kaikenlaisia keskusteluja? Itseä ainakin nämä keskustelut ovat huvittaneet silloin kun niitä olen lukenut.
- Aloittaja1212
Tarkotit varmaa ittees tolla elämän hankkimisella (:
Aloittaja1212 kirjoitti:
Yhä palaat tänne! Ha!
Aloittaja1212 kirjoitti:
Enpä oikeastaan, tosielämää on niin paljon, että virtuaalielämää joudun viettämään yöaikaan.
santiny kirjoitti:
Enpä oikeastaan, tosielämää on niin paljon, että virtuaalielämää joudun viettämään yöaikaan.
Nassen säälittävä päivä: kävin tänään töissä, nyt tulin kaupan kautta kotiin ja pesen pyykkiä samalla kun juon kahvia ja nörään koneella.
Ai jukra, jäikö eilinen päivä selostamatta? No silloinkin kävin töissä ja sitten puuhasin paperihommia aika pitkään kotona. Se on säälittävää, etten voi harrastaa liikuntaa. Koiran kanssa olemme tietysti ulkoilleet, mutta en pääse uimahalliin enkä joogatunnille.
Että semmosta sälittävää. Kohta menen tekemään säälittävän keiton, ja sitten säälittävästi syön sen. Yks säälittävä idea on se, että laitankin tuo pesukoneen pyörimään tyhjänä 90 asteessa, ja hulautan Kloritea mukaan. Kuolevat siinä sitten säälittävät bakteerit.
Juu ei mulla ei ole mitään estoja tässä, voin kertoa säälittävästä elämästäni ihan niin kauan kuin lukijoita riittää. voin perustaa vaikka Nassen säälittävän bloginkinkin ihan vaikka aloittajan kiusaksi - kuitenkin tulet sitten lukemaan sitä, ja minäpä vittuilen sinulle sitten joka päivä.
Ja sinä tulet aina vaan lukemaan sitä uudestaan - kuule se on jo säälittävää.nasse_seta kirjoitti:
Nassen säälittävä päivä: kävin tänään töissä, nyt tulin kaupan kautta kotiin ja pesen pyykkiä samalla kun juon kahvia ja nörään koneella.
Ai jukra, jäikö eilinen päivä selostamatta? No silloinkin kävin töissä ja sitten puuhasin paperihommia aika pitkään kotona. Se on säälittävää, etten voi harrastaa liikuntaa. Koiran kanssa olemme tietysti ulkoilleet, mutta en pääse uimahalliin enkä joogatunnille.
Että semmosta sälittävää. Kohta menen tekemään säälittävän keiton, ja sitten säälittävästi syön sen. Yks säälittävä idea on se, että laitankin tuo pesukoneen pyörimään tyhjänä 90 asteessa, ja hulautan Kloritea mukaan. Kuolevat siinä sitten säälittävät bakteerit.
Juu ei mulla ei ole mitään estoja tässä, voin kertoa säälittävästä elämästäni ihan niin kauan kuin lukijoita riittää. voin perustaa vaikka Nassen säälittävän bloginkinkin ihan vaikka aloittajan kiusaksi - kuitenkin tulet sitten lukemaan sitä, ja minäpä vittuilen sinulle sitten joka päivä.
Ja sinä tulet aina vaan lukemaan sitä uudestaan - kuule se on jo säälittävää.Ai hurja: mun pesukoneesta löytyi lämpötila 95 astetta! Laitoin sen sitten. Pesukonehan pitää aina välillä pestä tyhjänä. Tällainen säälittävä riemunaihe vielä tähän loppupläjäykseksi.
nasse_seta kirjoitti:
Ai hurja: mun pesukoneesta löytyi lämpötila 95 astetta! Laitoin sen sitten. Pesukonehan pitää aina välillä pestä tyhjänä. Tällainen säälittävä riemunaihe vielä tähän loppupläjäykseksi.
Minä kävin säälittävästi koulussa, jota oli vain säälittävät neljä tuntia. En säälittävästi voinut olla aloittamatta uutta säälittävää kieltä - unkaria. Nyt katson säälittäviä televisiosarjoja netistä, joka sekin on säälittävä. Kohta syön säälittävän aterian ja raahustan säälittävästi säälittävälle soittotunnilleni.
-Sanotaanko Virossa enää "ma minen?" Opettajamme piti säälittävän yksinpuhelun aiheesta eilen.icepicked kirjoitti:
Minä kävin säälittävästi koulussa, jota oli vain säälittävät neljä tuntia. En säälittävästi voinut olla aloittamatta uutta säälittävää kieltä - unkaria. Nyt katson säälittäviä televisiosarjoja netistä, joka sekin on säälittävä. Kohta syön säälittävän aterian ja raahustan säälittävästi säälittävälle soittotunnilleni.
-Sanotaanko Virossa enää "ma minen?" Opettajamme piti säälittävän yksinpuhelun aiheesta eilen.Nyt sattui säälittävä - ja myös yllättävä - moka! Sinulla on väärä relatiivipronomini.
Netti ei ole säälittävä, vaan se että katsot sarjoja on säälittävää. Mikä, ei joka.
Näinhän sen tarkoitit?
Ma lähen.nasse_seta kirjoitti:
Nyt sattui säälittävä - ja myös yllättävä - moka! Sinulla on väärä relatiivipronomini.
Netti ei ole säälittävä, vaan se että katsot sarjoja on säälittävää. Mikä, ei joka.
Näinhän sen tarkoitit?
Ma lähen.Säälittävää tässä on se, että virke oli oikein; netti nimenomaan on säälittävä.
Selvisi sekin. Unkariksi sanotaan megyek.
Kyllä kaikilla täällä olijoilla on elämä. Itsekään en ole päiviin käynyt täällä kun on ollut muuta tekemistä.
Itsestäni voin kyllä sanoa, että joo, olen syrjäytynyt, koska minua on kiusattu siitä että uskallan olla erilainen, ja nykyään minuu ei hyväksytä juuri minnekkään, koska olen hyvin nurinkurinen ihminen. Mutta elämää minulta ei puutu. Vaikka olen käynyt täällä elokuusta asti lähes päivittäin, niin elämäni on aidossa maailmassa hyvin rikasta.Aloittaja varmaan ajatteli olevansa "hauskalla tavalla" provosoida ja kutsua meitä säälittäviksi, jotta selostaisimme, että millaista elämää oikein vietämme.
Itse hän ei halua kertoa omasta elämästään, ja me muut täällä tilitämme, että tein sitä ja tätä. Ja tämä nyt ilmeisesti on se, mihin aloittaja pyrkikin.
Minusta tuo on julmaa. Monilla täällä on myös vaikeita juttuja elämässään, ja niin kuin kuuka_kasvikin tuossa kertoo, häntä on kiusattu. Se on oikeasti paha juttu - kehtaatkin aloittaja tulla siihen lällättämään tuntemattomille.
Asia jota arvostan palstalaisissa on se, että vaikka muiden arat paikat tiedetään, niihin ei isketä. Täällä taistellaan ja vittuillaan hyvinkin herrasmiesmäisesti. Mitään ylimalkaista "oot säälittävä"-juttua täällä ei ole.- Aloittaja1212
Okei, tajusin mitä te tarkotatte, varsinkin ton ylemmän viestin jälkeen... Muakin on kiusattu koulussa. Tuskin yhtä paljon kuin sua mutta silti. Joo tiedän oon ollu "säälittävä" :D kun tällee tulin teille vittuilee, ja pyydän nyt anteeks teiltä, oikeesti !
En häiritte teitä enää tän viestin jälkeen täällä pulinat ketjussa.
Ja olen oikeasti tämän ketjun aloittaja, ja oon pahoillani ku tällee vaa vittuilin teille, ja nyt tajuun et oon ollu ite aika säälittävä. Aloittaja1212 kirjoitti:
Okei, tajusin mitä te tarkotatte, varsinkin ton ylemmän viestin jälkeen... Muakin on kiusattu koulussa. Tuskin yhtä paljon kuin sua mutta silti. Joo tiedän oon ollu "säälittävä" :D kun tällee tulin teille vittuilee, ja pyydän nyt anteeks teiltä, oikeesti !
Ja olen oikeasti tämän ketjun aloittaja, ja oon pahoillani ku tällee vaa vittuilin teille, ja nyt tajuun et oon ollu ite aika säälittävä.Minua ei haitannut mikään muu kuin ilmaisusi "Israelin tukija" -jutut, jota et perustellut.
Aloittaja1212 kirjoitti:
Ja olen oikeasti tämän ketjun aloittaja, ja oon pahoillani ku tällee vaa vittuilin teille, ja nyt tajuun et oon ollu ite aika säälittävä.(Tuollainen IT on; häi jumittaa, jos hänelle ei kerrota, miksi hänet mainittiin.)
Saat anteeksi. :)
Menen nukkumaan säälittäviä uniani säälittävään sänkyyni. Säälittävät hyvästit.icepicked kirjoitti:
(Tuollainen IT on; häi jumittaa, jos hänelle ei kerrota, miksi hänet mainittiin.)
Saat anteeksi. :)
Menen nukkumaan säälittäviä uniani säälittävään sänkyyni. Säälittävät hyvästit.Eipäs, nieriä, vaan haluan kuulla mitä hitøn "Israelin tukija" -juttuja te ette käsitä? Mielestäni en ole kirjoittanut mitään käsittämätöntä.
israelin-tukija kirjoitti:
Eipäs, nieriä, vaan haluan kuulla mitä hitøn "Israelin tukija" -juttuja te ette käsitä? Mielestäni en ole kirjoittanut mitään käsittämätöntä.
Herre, Herre, häi on narsistipelle! :)))
Hyvää yötä, herraseni.icepicked kirjoitti:
Herre, Herre, häi on narsistipelle! :)))
Hyvää yötä, herraseni.Mielestäni on perusteltua vaatia vastausta kysymykseen ja narsistien sortaminen antaa sinusta yhtä paskaisen kuvan kuin Stalinin ihailu. Narsut ansaitsee oikeuksia!
Olen Jumala.israelin-tukija kirjoitti:
Mielestäni on perusteltua vaatia vastausta kysymykseen ja narsistien sortaminen antaa sinusta yhtä paskaisen kuvan kuin Stalinin ihailu. Narsut ansaitsee oikeuksia!
Olen Jumala.Nyt olen kyllä Trotskin kanssa samalla linjalla.
Eikä narsisteja syrjitä, vaan heidät äänestetään hallitukseen/eduskuntaan.
Jumala? Vähennä SIMS:n pelaamista, mieheni. XDkurpizza kirjoitti:
Nyt olen kyllä Trotskin kanssa samalla linjalla.
Eikä narsisteja syrjitä, vaan heidät äänestetään hallitukseen/eduskuntaan.
Jumala? Vähennä SIMS:n pelaamista, mieheni. XDTeidän liittonnehan muistuttaa jo liittoa Venuksen syntymässä!
icepicked kirjoitti:
Teidän liittonnehan muistuttaa jo liittoa Venuksen syntymässä!
No ei oikeastaan.
kurpizza kirjoitti:
No ei oikeastaan.
Kylläpä. Sinäkin kutsut häntä mieheksesi, ja hänkin "pitää perseen hajusta."
Se oli toinen asia, joka tuli mieleen vääremmän kuuloisen jälkeen.
Unissas ainakin. XDEi siitä sen enempää. :)
Kuulostat ihan Pravdan päätoimittajalta...Miksi kertoisin?
Ja pelkkää propakandaa.Miksi haluat tietää?
Selevä.kurpizza kirjoitti:
Niihän sinä, mutta miksi minun pitäisi kertoa?
Jotta minä lopettaisin jankkaamisen.
icepicked kirjoitti:
Jotta minä lopettaisin jankkaamisen.
Kyllä minä kestän. Lopetan tähän ketjuun kommaamisen, koska aiheessa pysyminen.
kurpizza kirjoitti:
Kyllä minä kestän. Lopetan tähän ketjuun kommaamisen, koska aiheessa pysyminen.
Älä väärinkäytä konjunktioita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3471677Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361571Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281549Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2471128- 73983
- 58964
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60735- 47726
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25689- 118644