Mitä voi tarjota syömishäiriöiselle jolle ei oikein kelpaa mikään tarjottu ruoka, kaikessa on aina vikaa ja ivaamisen aihetta? Itse kuitenkin kutsui itsensä illalliselle.
Pitääkö olla vähäkalorista, helposti oksennettavaa, liemiruokaa, mitä???
Syömishäiriöinen ruokavieraana
1
171
Vastaukset
- allerginen elämälle?
Et kertonut, onko syömishäiriöisellä jotain ruoka-aiheallergioita tai keliakia, laktoosi-intoleranssi yms., vai muuten vain kettuilee?
Tarjoile ihan tavallista ruokaa, mitä muutenkin tekisit.
Lisäksi salaattitarjotin: paljon erilaisia kasviksia sievästi omissa osastoissaan/ pikkukulhoissa, voi olla myös juustoja, kalaa, kanaa, keitettyä kananmunaa. Suola, mustapippuri sekä sitruunamenua, viinietikka ja öljyä pöytään (älä lisää valmiiksi salaattiin!). Sieltä voi valita itselleen sopivaa.
Ruokajuomana vesi, sille ei ainakaan kukaan ole allerginen.
Älä tressaa, hyvin se menee! Ongelma ei ole sinun, vain syöjän. Mikäli ei mikään kelpaa, pyydä seuraavalla kerralla ottamaan omat eväät mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218