Tuntijasi

Sydämet yhteen

Menneisyyteni jo tiedän! Olen yksin maksanut laskuni ja talouteni huolehtinut yli 20-v. ajan. Lapseni lähti maailmalle n.6v. sitten. Minkälaisen elämän näet minulle tästä eteenpäin? Työasiat? Rakkausasiat? Mitä näet tuleeko muutoksia kotiin- rakkauteen tai työasioihin? Saanko asiani oikeille urille lähiaikoina?

Ps.Muutin vuosi sitten kaupunkia ja en ole tällä hetkellä tyytyväinen asioihin ja yleensä elämääni:(. Liian monta ihmistä sotkee täällä asioitani jotka ei heille kuulu. Ne työasiat liittyy juuri tähän!? Kateus vie kalatkin järvestä.

3

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sinussa on paljon potkua ja sitä on vieläkin, vaikket aina niin enää uskoisikaan.
      saat myös rohkaisuja ja kunnioitusta osallesi, näin myös perheesi kautta.

      lapsesi on onnistuva ja hänellä on vielä uutta oppia tiedossa. hän ei jää tähän työhön ja tähän tilanteeseen, missä nyt on. kun ajattelen häntä näen palloja, värikkäitä ja ilmaan nousevia palloja. kaunis näky.

      sinusta minulle nousee mieleen lukemista, liikkumista ja uskollista seuraa. sinä olet aina uskollinen ystävä. sinulla on jonkin asteen kumppani, mutta te ette puhu samaa kieltä. te olette jotenkin pakotetusti yhdessä, ehkä se on kokeilua tai ylpeyttä sille, mitä elämältään toivoo. mutta en näe tähän oikeaa rakkautta ja huolehtimista. olen pahoillani tästä.

      työssä olet oma itsesi ja niin on hyvä. teet tehtäväsi ja lähdet sitten kotiin. et ole muille tilivelvollinen, kuin firmalle. älä missään nimessä muuta tyyliäsi, sillä silloin sinä jo antautuisit. anna heidän nokkia, jos luulevat saavansa sinusta ylimääräisiä jyviä. olet hyvin itsenäinen ihminen, sinussa on sellaista mikä monesta ihmisestä puuttuu. olet itsellesi rehellinen ja olet iloinen pienestäkin, sellainen ei kaikille sovi. mutta miksi välittää siitä ja muuttua muiden kurpitsoiden kaltaiseksi??

      kyllä sinä tähän kotitilanteeseen olet jo kyllästynyt, et sinä tähän jää ja vanhene. sinä etsit ja löydät uuden ratkaisun asumiselle, älä hätäile liiaksi, vaan ota asiat harkiten käsittelyyn. sinä muutat omillesi.

      työstä sinä et vielä lähde, vaikka sitä toivotkin. sieltä lähtee joku muu ennen sinua. asiasi ovat jo sen verran syvillä urilla, niin kuin tapasi on toimia, että harkitset rauhassa ja sitten sinä katselet asuntoja.

      laita itsesi edelleen hyvään kuntoon ja nätiksi, pientä kiiltävää kaiken lisäksi. anna heidän katsella ja arvuutella, heikkoudelle sinun ei enää tarvitse kumartaa. olet paljon vahvempi ihminen, et ole kanalan huippumunija, vaan itsenäinen rotukana. jos suot minun näin sepitellä....

      t. Keskiyö

    • Sydämet yhteen

      Kiitos sanoistasi mutta....minulla ei ole ollut työtö kohta vuoteen? Mies on ollut minulle elämäni ilo ja hän on huolehtinut minusta? Mitä näet tuleeko muutoksia kotiin- rakkauteen tai työasioihin?

      • Hei

        minä en näe sinua työttömänä, en millään usko että voisit olla pitkään työttömänä.
        toisesta huolehtiminen on kaunis asia, mutta se ei ole sitä, mitä oikeasti haluat. näin minä tämän ymmärrän.
        haluat olla oma vahva itsesi.

        vastasin jo muutoksiin ja se on vastaukseni, kun samasta kysyt.

        t. Keskiyö


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe