Tuntijasi

Sydämet yhteen

Menneisyyteni jo tiedän! Olen yksin maksanut laskuni ja talouteni huolehtinut yli 20-v. ajan. Lapseni lähti maailmalle n.6v. sitten. Minkälaisen elämän näet minulle tästä eteenpäin? Työasiat? Rakkausasiat? Mitä näet tuleeko muutoksia kotiin- rakkauteen tai työasioihin? Saanko asiani oikeille urille lähiaikoina?

Ps.Muutin vuosi sitten kaupunkia ja en ole tällä hetkellä tyytyväinen asioihin ja yleensä elämääni:(. Liian monta ihmistä sotkee täällä asioitani jotka ei heille kuulu. Ne työasiat liittyy juuri tähän!? Kateus vie kalatkin järvestä.

3

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinussa on paljon potkua ja sitä on vieläkin, vaikket aina niin enää uskoisikaan.
      saat myös rohkaisuja ja kunnioitusta osallesi, näin myös perheesi kautta.

lapsesi on onnistuva ja hänellä on vielä uutta oppia tiedossa. hän ei jää tähän työhön ja tähän tilanteeseen, missä nyt on. kun ajattelen häntä näen palloja, värikkäitä ja ilmaan nousevia palloja. kaunis näky.

sinusta minulle nousee mieleen lukemista, liikkumista ja uskollista seuraa. sinä olet aina uskollinen ystävä. sinulla on jonkin asteen kumppani, mutta te ette puhu samaa kieltä. te olette jotenkin pakotetusti yhdessä, ehkä se on kokeilua tai ylpeyttä sille, mitä elämältään toivoo. mutta en näe tähän oikeaa rakkautta ja huolehtimista. olen pahoillani tästä.

työssä olet oma itsesi ja niin on hyvä. teet tehtäväsi ja lähdet sitten kotiin. et ole muille tilivelvollinen, kuin firmalle. älä missään nimessä muuta tyyliäsi, sillä silloin sinä jo antautuisit. anna heidän nokkia, jos luulevat saavansa sinusta ylimääräisiä jyviä. olet hyvin itsenäinen ihminen, sinussa on sellaista mikä monesta ihmisestä puuttuu. olet itsellesi rehellinen ja olet iloinen pienestäkin, sellainen ei kaikille sovi. mutta miksi välittää siitä ja muuttua muiden kurpitsoiden kaltaiseksi??

kyllä sinä tähän kotitilanteeseen olet jo kyllästynyt, et sinä tähän jää ja vanhene. sinä etsit ja löydät uuden ratkaisun asumiselle, älä hätäile liiaksi, vaan ota asiat harkiten käsittelyyn. sinä muutat omillesi.

työstä sinä et vielä lähde, vaikka sitä toivotkin. sieltä lähtee joku muu ennen sinua. asiasi ovat jo sen verran syvillä urilla, niin kuin tapasi on toimia, että harkitset rauhassa ja sitten sinä katselet asuntoja.

laita itsesi edelleen hyvään kuntoon ja nätiksi, pientä kiiltävää kaiken lisäksi. anna heidän katsella ja arvuutella, heikkoudelle sinun ei enää tarvitse kumartaa. olet paljon vahvempi ihminen, et ole kanalan huippumunija, vaan itsenäinen rotukana. jos suot minun näin sepitellä....

t. Keskiyö

• Sydämet yhteen

Kiitos sanoistasi mutta....minulla ei ole ollut työtö kohta vuoteen? Mies on ollut minulle elämäni ilo ja hän on huolehtinut minusta? Mitä näet tuleeko muutoksia kotiin- rakkauteen tai työasioihin?

• Hei

minä en näe sinua työttömänä, en millään usko että voisit olla pitkään työttömänä.
        toisesta huolehtiminen on kaunis asia, mutta se ei ole sitä, mitä oikeasti haluat. näin minä tämän ymmärrän.
        haluat olla oma vahva itsesi.

vastasin jo muutoksiin ja se on vastaukseni, kun samasta kysyt.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe