Vartti ja puolikkaat

piimänaama

Onko vartti mustalainen mustalaisen mielestä .... jos äiti on puolimustalainen ja saa lapsen valkolais miehen kanssa ? Nämä vartti kaaleet ja puolikkaat on juuri pahimpia rasisteja , räyhääjiä ja turvansoittajia muitakin mustalaisia kohtaan ja vetävät mustalaisuutta huippuunsa , mitä ei täysi mustalainen tee ... sekö tekee mustalaisen kun laittaa suorat vaatteet hevospää sormuksen ja lukee koiviston kirjoittamaa mustalaisten kielen kirjaa että oppii joitain sanoja mustalais kieltä näihän nää onnettomat luulee välillä oikein oksettaa nää teko romanot
ite oon ollut mustalais elämässä kymmeniä vuosia ja on 3 eri täysimustalais naisen kanssa lapsia siis puolikkaita jotka kaikki 6 tekee muuta kuin elää mustalais varjolla ja leikkii mustalaista ymmärrän jonkin verran mustalais kieltä mutta ei saatana tulis mieleenkään alkaa esiintymään jonain muuna mitä olen ... vastatkaahan oikeat kaaleet ei mitkään vartti turvan soittajat

26

2674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko varaa?

      Onko tosiaan varaa lähteä arvostelemaan toisen mustalaisuutta? En itekkää ymmärrä huutelua ja muuta isottelua, mutta jos esimerkiksi puolikas on periny mustalais vanhimmalta juuri täyden sydämen niin onko kellään varaa morkata? Vartit on harvoin sydänmeltään oikeita kaaloja, mutta mustalaisverta kantavat kuitenkin. itsellä toinen vanhin kaaleita ja olen elänyt niin mustalais kuin kaajeen elämää eli varaa on ollut valita mitä sydän sanoo ja se on sanonut että mustalainen olen, en ainakaan kaajeita. Puolikas on mustalainen niinkui muutki jos sydämessään sitä kantaa. Sanokaapa muut mielipide

      Jeeno 53v.

      • 7%j kaalo

        Itse olen 7% kaaleita ja sydämmeltänintäysi mustalainen. osaan puhua puhtaampaa mustalais kieltä (romano zimbako) kuin moni täyskaalee.
        vanhemmat mustalaiset kiitellyt kovasti että ilman meitä vartteja yms. ei kulttuuria olisi sillä pidetään sitä yllä just lukemal romano kieltä ja pukeutumalla, tätähän ei moni äyw kaalo tee. ja toinen juttu mitä en ymmärrä on et miks ei oteta kaajeira enemmän mukaan porukoihin. niissä on paljon hyvää tummahiuksista porukkaa jotka menee suorissa housuissa ihan mustlaisesta ja osaa myös ouhua matalalta.


      • 46 tullu täyteen
        7%j kaalo kirjoitti:

        Itse olen 7% kaaleita ja sydämmeltänintäysi mustalainen. osaan puhua puhtaampaa mustalais kieltä (romano zimbako) kuin moni täyskaalee.
        vanhemmat mustalaiset kiitellyt kovasti että ilman meitä vartteja yms. ei kulttuuria olisi sillä pidetään sitä yllä just lukemal romano kieltä ja pukeutumalla, tätähän ei moni äyw kaalo tee. ja toinen juttu mitä en ymmärrä on et miks ei oteta kaajeira enemmän mukaan porukoihin. niissä on paljon hyvää tummahiuksista porukkaa jotka menee suorissa housuissa ihan mustlaisesta ja osaa myös ouhua matalalta.

        7% prosenttia on aika vähän... ja jos on vartti niin pitäisi olla 25%, 7 ei oikein ole edes mahdollinen. itse 50% kaalo ja pukeudun suoriinvaatteisiin, olen niin kaaleen kuin kaajeen elämässä, tietenkin tavat pitäen eli silloin periaatteessa kaaleen elämässä, mutta olen tekemisissä myös paljon kaajeiden kanssa. sydän on kaalon ja väri myös, kaajeilta olen perinyt sitten ruumiin muodon ja niin edelleen. Nykyään suurin osa on 75% tai 50% kaaleita, meistä kaaleista. Jos joku "täysi" ei pidä yhtä suuressa arvossa niin sille ei voi mitään, vähiin ovat käyneet. kyllä puolikas on mustalainen koska hänen vanhimpansakin on. luonnostaan ovat tavat itellekkin tullu, ei oo tarvinu opetella. vartti on hyvin harvoin kaaleiden kanssa missään tekemisisää, ellei sitte hänen vanhimpansa kaaleen puolelta pukeudu suoriinvaatteisiin tai ole muuten tekemisissä.


    • vartti miekiin

      kylähän myökiin vartit päästään mersuula vermoo.ei tarvii kenekää neuvoo.mersu takkii ja kulma housuu. jatsari saapaat ja ajuri hattuu. siitä muodostuu kaalee eikä mistää onko täysi puolikaas vai varttii.asu tekee jeenon.näin se menee.

      • Anonyymi

        Taidat olla oikein hirtti kaalo.


    • piimänaama

      olihan taas viisauksia , voi taivahan jumala kyse oli enemminkin kun varttit esiintyy enemmin mustalaisena mitä kahen täys mustalaisen lapset , no kait niitten on pakko kun kukaan heitä ei muuten ota todesta

      • KAAJE ITE

        OLETKO PIIMÄNAAMA KANSSANI SAMAA MIELTÄ ASIASTA ETTÄ MUSTALAISUUS TULEE SUORAAN SYDÄMMESTÄ JA SIELUSTA?VAATTEET JA TIETYT KÄYTTÄYTYMIS MALLIT EI MUSTALAISTA TEE. TUNNEN KAAJEITA JOILLA ON "MUSTALAISEN SIELU" JA ENEMMÄN TAPOJA KUIN KAALEILLA,TUNNEN MYÖS KAAJEITA JOIDEN TAVAT JA TYYLI ON KUIN TINALOILLA KAAJEEN HAMPUUSEILLA.


      • 7% prossaa

        pakko kait se on esiintyä kun ei täys kaalot tee sitä tarpeeksi. kuten sanoin mitään prosenttilaskuja tekemällä ei mustalaiseksi tule. 7% kaal ja ylpeä siitä ja ei se ole sulta pois jos huoltoasemalla minusta helposti huomaa että oon kaaleita. sinusta ei huomaa, et uskalla värjätä hiuksiasi mustaks.


        HAVA HOPLAA LOUVOT EI LOPU KOSKAAN!

        MIE OON MINÄ JA MMUT ON MEIDÄN MAIDENVIERESTÄ

        ANNAN TULITIKUN JA SAVUKKEEN YHTÄ AIKAA


        MISTÄ SEISOOLTANI KUULEN NIIN ISTUALTANI VASTAAN

        t:

        Original fintiko kaalengo mafioso


      • KAAJE ITE
        KAAJE ITE kirjoitti:

        OLETKO PIIMÄNAAMA KANSSANI SAMAA MIELTÄ ASIASTA ETTÄ MUSTALAISUUS TULEE SUORAAN SYDÄMMESTÄ JA SIELUSTA?VAATTEET JA TIETYT KÄYTTÄYTYMIS MALLIT EI MUSTALAISTA TEE. TUNNEN KAAJEITA JOILLA ON "MUSTALAISEN SIELU" JA ENEMMÄN TAPOJA KUIN KAALEILLA,TUNNEN MYÖS KAAJEITA JOIDEN TAVAT JA TYYLI ON KUIN TINALOILLA KAAJEEN HAMPUUSEILLA.

        SIIS KAALOJA


      • KAAJE ITE
        7% prossaa kirjoitti:

        pakko kait se on esiintyä kun ei täys kaalot tee sitä tarpeeksi. kuten sanoin mitään prosenttilaskuja tekemällä ei mustalaiseksi tule. 7% kaal ja ylpeä siitä ja ei se ole sulta pois jos huoltoasemalla minusta helposti huomaa että oon kaaleita. sinusta ei huomaa, et uskalla värjätä hiuksiasi mustaks.


        HAVA HOPLAA LOUVOT EI LOPU KOSKAAN!

        MIE OON MINÄ JA MMUT ON MEIDÄN MAIDENVIERESTÄ

        ANNAN TULITIKUN JA SAVUKKEEN YHTÄ AIKAA


        MISTÄ SEISOOLTANI KUULEN NIIN ISTUALTANI VASTAAN

        t:

        Original fintiko kaalengo mafioso

        OLETKO KUULLUT 7% ETTÄ JOKA HEVOSELLE LÖYTYY AJURI JOKA LAITTAA SUITSET SUUHUN? JOTEN UHOAMINEN TYPERÄÄ


      • 7% on herrasi
        KAAJE ITE kirjoitti:

        OLETKO KUULLUT 7% ETTÄ JOKA HEVOSELLE LÖYTYY AJURI JOKA LAITTAA SUITSET SUUHUN? JOTEN UHOAMINEN TYPERÄÄ

        Oon kuullut ton toi on yksi mustalaissäänntöistä kulttuurissamme, sinä yritit testata minua että muistanko sääntöjä? okei voidaan pelata tätä peliä, juuri tuolla tavoin opeteltiin kavereiden kanssa kulttuurisäännöt. oon valmis kysy toinen kysymys. mulla on nyt 1 piste. kymmenestä poikki?


      • KAAJE ITE
        7% on herrasi kirjoitti:

        Oon kuullut ton toi on yksi mustalaissäänntöistä kulttuurissamme, sinä yritit testata minua että muistanko sääntöjä? okei voidaan pelata tätä peliä, juuri tuolla tavoin opeteltiin kavereiden kanssa kulttuurisäännöt. oon valmis kysy toinen kysymys. mulla on nyt 1 piste. kymmenestä poikki?

        SE MIKÄÄN SÄÄNTÖ OLE VAAN VANHA ELÄMÄN VIISAUS


      • king 7%
        KAAJE ITE kirjoitti:

        SE MIKÄÄN SÄÄNTÖ OLE VAAN VANHA ELÄMÄN VIISAUS

        sovitaan että se on tasapeli 1-1 , sait myös romano pisteen.


      • Rotupuhdas_jeeno

        "kun varttit esiintyy enemmin mustalaisena mitä kahen täys mustalaisen lapset , no kait niitten on pakko kun kukaan heitä ei muuten ota todesta"

        Ai että oikein kahen "täys mustalaisen" lapset... Ihanko suoraan Intiasta juontaa kummankin sukuketjut katkeamattomana? Vai onkos teillä siskot ja veljet ja serkut maanneet keskenänsä polvesta polveen vai mitenkä on rotu puhtaana pysynyt?

        Joka ainoan kaaleen suvussa on kaajoja kun tarpeeksi mennään historiassa taaksepäin. Ei sitä tarvitse kierrellä eikä pettää itseään. On täysin mahdotonta että näin pieni porukka olisi 500 vuoden ajan lisääntynyt Suomessa pelkästään omiensa kesken. Tai mikäli se on mahdollista niin kyllä suoraan sanoen hirvittää...


    • kaalo5428

      Puolikkaita voidaan sanoa vielä mustalaisiksi mutta vartit on ko kaajeita näyttääki iha kaajeilta niiko esimerkiks tämä myyrmäen laulaja onni

      • Onnimyyrmäki

        Pakko sanoa tähän että onhan niitä koko mustalaisia jotka on vaaleita tukasta silmistä ja naamasta... se mitä tunnen sydämessäni on min mielestä tärkeämpi asia.. //myyrmäen onni itse


    • lähtö Intiaan saakka

      "ja vetävät mustalaisuutta huippuunsa , mitä ei täysi mustalainen tee ... "

      Mistä sinä luulet vielä löytäväsi "täysi mustalaisen" rotupuhtaan kaaleen? Et ainakaan Suomesta yhden ainutta! Enemmän tai vähemmän virtaa jokaisen suonissa kaajon veri. Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai edes paheksuttavaa.

    • Anonyymi

      Itte olen vartti ja vähä päälle mutta silti mustalaane olen henkee ja verree, en oo tumma, ei tummia hiuksia mutta silti pukua käytän ja mustalaase luonne o

      • Anonyymi

        Minäpä oo n vartin yli manne. Käytän röijyä ja ajurin nahkalakkia ja olen parempi kuin vartin tai puolen tai kolomen vartin mannet.


    • Anonyymi

      Meillä asui naapurissa musta mies jota sanottiin valtiksi.Naaman väristäkö ne prosentit tulee tämä valtti olisi kyllä reilut sata.

      • Anonyymi

        Mitä mustempi sen parempi ja siitä tulee hyvät rosentit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mustempi sen parempi ja siitä tulee hyvät rosentit

        Ja mitä väliä sillä värillä ja kaikenmaailman varteilla on? Onko niin hienoa jaotella itsensä täysmustalaisiin ym. Minusta siinä ei ole mitään sen ylhäisempää kuin tavallisessa kansassa missä kukin on sellainen miksi on syntynyt. Ei valkolaisetkaan tee numeroa siitä täällä laskeskelemalla, jos vaikka onkin suvussa jossain kohtaa muutakin verta kuin oman kansan. Kukaan meistä ei kovin pitkälle taakse päin tiedä, onko siellä vaikka aasialainen tai brittiläinen tai brasilialainen jonkun isänä ollut. Tärkeämpää on kiinnittää huomiota käytöstapoihin ja pitää huoli ettei asetu kenenkään yläpuolelle eikä ylpeile sillä onko mustalainen vai ei.


    • Anonyymi

      Ukkomustalainen on riittävä arvo päämustalaiselle vartit ja muut voltit on aivan turhia ja pikkumustalainen on novelli.

    • Anonyymi

      Minuapa ei kiinnosta puolen puupennin vertaa mitä minusta ajatellaan- ei kaaleiden eikä kaajeiden suunnalla. En pidä edes minkäänlaista hametta kun ei huvita. Minulle mustalaisuus on älykkyyttä ja sitä, että ostaaan elää msutalaisittain, talonpoikaisittain ja herroittain. Tätä olen pyrkinyt elämässä toteuttamaan ja hyvinpä on mennyt. Itseasiassa paremmin kuin kenelläkään tuntemallani kaalolla.

      Silloin ollaan hataralla jäällä kun aletaan mustalaisuutta ulkosilla asioilla määrittämään, koska kyse on henkisestä asiasta.

    • Anonyymi

      ei kai sillä enään tässä maaliman ajassa ole niin tolkkua että onko joku kaaleessa tai vaikka somali kun kaikki asumma samassa valtiossa ja sopu on vielä meillä. on vähän kulunut ajattelu tämmönen että kuka on kukin ihmisiä me olemme kaikki !

      tuusulan filosovi

    • Anonyymi

      Armeijassa oli eräs ylivääpeli kuulemma joko puolimustainen tai varttimustalainen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe