kiinnostais ostaa tälläinen 1500 lada mitä mieltä porukka on ????http://www.nettiauto.com/lada/1500/6712366
kannataako ostaa
10
108
Vastaukset
- Eurosamara
Tyhmä kysymys "Kannataako ostaa Lada".
Et varmasti ole istunut edes Ladassa,kun tommosia kysyt.
Varmasti Lada kannattaa ostaa. Pienellä fiksauksella autolla ajaa vuosia,siis vuosikymmeniä. - Kanto.
Ajattelitko perustaa oman paalaamon?
- kannataako?
Kyllä aion ensiksi paalaan kokeeksi nykyisen Länsiautoni, sen jälkeen muitakin l-autoja.
- kannataako?
Kyllä. Olen kerännyt jo seitsemän Ladaa paalaamooni. Teen liikenneturvallisuustyötä.
- ketjun alottaja
kannataako? kirjoitti:
Kyllä. Olen kerännyt jo seitsemän Ladaa paalaamooni. Teen liikenneturvallisuustyötä.
Kuule älä käytä toisten nickiä kysyin kun olisin kiinnostunut ostamaan ensimäistä ladaa
- Eurosamara
ketjun alottaja kirjoitti:
Kuule älä käytä toisten nickiä kysyin kun olisin kiinnostunut ostamaan ensimäistä ladaa
Jos haluat asiallisia vastauksia,lähetä kysymys Ladakerhoon.
Onnea ensimmäisen Ladan ostoon. - Kanto.
ketjun alottaja kirjoitti:
Tämän syksyn aikana tänne on pesiytynyt nimimerkin lainaajat, tosiaan täältä ei kannata kysyä mitään tähellistä. Osta vain Lada.
- Kanto.
Kanto. kirjoitti:
Tämän syksyn aikana tänne on pesiytynyt nimimerkin lainaajat, tosiaan täältä ei kannata kysyä mitään tähellistä. Osta vain Lada.
Minä itse varastan muiden nimimerkit, vaikka minulla on omiakin toistakymmentä aktiivisesti käytössä.
- Runko.
Jos joku oikeasti kysyy, kannattaako ostaa vanha Lada, pitäisi hänet laittaa heti virkaholhoukseen.
- ladafever
Rungolta taas täyttä asiaa. Lada ei prameile, mutta on epäluotettava kaveri,joka jättää pulaan huonoillakin teillä tai ilmalla.Toivon vaan että saataisiin alkamaan loppu-Ladojen paalaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818