ÄÄNESTYS TÄYTTÄ HUIJAUSTA

rehtipeli

Ei sijat voi noin heitellä muutamassa minuutissa tai sitten äänestäjiä ei ole kuin muutama kymmenen. Äänet alkavat pikkuhiljaa erotella henkilöt mutta tuollainen vaihtelu on pelkkää huijausta.
Ihmetellä vain saa että onko tuo ihan laillista toimintaa.

13

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6489

      Ihmetyttää myös tuo Tuijan suosio!!!

    • vitunvittu

      jep :DD kyllä taas huomaa miten vitun manipuloitu toi paska äänestys on. ihan ku suomessa oikeesti kukaan noista sais 100 ääntä per ilta, suomalaiset pihit jotka 24/7kaa kattoo ei rahojaan tonne äänestele.

      hauskinta, että kaveriporukkamme kesken meitä 8 joilla 24/7, saatiin katsomolta bugista johtuen 5 ääntä jokainen joilla voidaan vaikuttaa ääneen, annettiin kaikki äänet armille koska haluttiin jenna vittuun tuolta tai jooku muu älykääpiö, kumminki meijän äänien jälkee 2min pääst näytettii et armi tippumas :DDD

      kyl huomaa et tuotanto päättää ketkä menee jatkoo ja ketkä ei

      Vihaan jennaa: läski itsekäs itserakas siiderivalas joka kuvittelee ittestää liikoja, toivon et muuttais osaman seuraks loppuelämäkseen

    • tyhmät äänestää

      Jos yleisö olis päättänyt, niin huora-Jenna ja homo-Jonathan olis saanu tänään häädön. Mutta ehei, eihän tuotanto omia suosikkejaan pihalle laita. Äänestäjiltä otetaan vaan rahat pois, äänet häviää bittiavaruuteen.

      Kummallista on tuokin, että Tuulikki ei ollut kertaakaan tän illan häätöäänestyksessä punaisilla palkeilla. Ja huppista vaan, häätö tulikin yllättäen.

      Toi tuotannon touhu on niin läpinäkyvää!! En yhtään ihmettelis jos Jenna tai Jonathan voittaa, hehän ovat kansan vihaamia mutta tuotannon suosikkeja!

      • V..tuttaa

        Täysin samaa mieltä. Pikku-Horo ja Homo-Joonatan ei voi saada sellaista äänimäärää,että olisivat jatkossa.


    • Miten laskettu

      Seitsämän viimeisintä asukasta sai yli 60 % äämistä ELI kusetusta kaikki prosentit. Neljälle parhaalle jäi alle 40% eli mahdoton yhtälö !!!

    • saatananperkele

      Ei ole mitään valvojaa äänestyksellä eli tuotanto jättää itselleen kannattavimmat jäljelle.Rikollista tuommoinen....prkele

    • PaskaArmiSentäsUlos

      Varmaan olikin huijausta mutta heikommasta päästä nuo kolme olivat.
      Vahvasti uskon että Tuulikki on pyytänyt päästä pois. Oli järkyttävää katsoa miten Jenna vielä suoran lähetyksen aikana kävi kaksi kertaa kiusaamaan Tuulikkia. Tuulikki pyysi että antaisi olla ettei hän alkaisi itkeä mutta vähän ajan päästä piti jälleen alkaa vääntää veistä haavassa. Hirvee lehmä tuo Jenna mutta on tuotannon suosikki.

    • ...

      NÄÄ HÄÄTÖÄÄNESTYKSET ON PELKKÄÄ KATSOJIEN KUSETUSTA!

    • taas kävi näin

      Tuotanto piti Jennan, koska se aiheuttaa eniten häslinkiä tuolla meuhkaamisellaan. Sama Jonathanin kanssa. Ei olis mitään katsottavaa, jos tapetit siellä vain makoilis, ikävä kyllä.
      Jenna ja Jonathan .aiheuttaa katsojissa eniten inhon ja vihantunteita,
      En itse oo eläissäni nähnyt tuollaisia toistenkiusaajia
      .Jenna kuin uhmaikäinen lapsi, ei minkäänlaista kunnioitusta muita kohtaan, ainoastaan mie, mie. mulle kaikki ja heti. Todellinen vääryys, jos tuollainen moukkamainen kakara voittaa tän skaban.

      • tippihippi

        Noh, älkää nyt hermostuko, ei Jenna todellakaan voita sitä pottia, on kyllä kieltämättä räväkkä ja värikäs persoona, ei ole paha eikä kiusaaja, katelkaa 24/7 niin sitten huomaatte, mutta Jonathanin voitto onkin sitten eri juttu, siitä voi olla monta mieltä, en toivo hänelle voittoa, mut jos menee niin voi voi, ei ole minun rahoista pois, joten en itke.


    • 15+10

      Joo ihan selvää kusetusta on kun Jonathan ja Jenna on vieläkin mukana.

    • huhhuhhhfff

      Kyllä toi läski lappalainen huora on paha ja kiusaaja. Huomaa kun saa toisen itkemään ilkeydellään niin hymy vetää korviin saakka ja ei voi lopettaa vahingonilon nauruaan. Vittu mikä uneducated retard streetchild.

      Mä en vihaa ketään muuta koko maailmassa yhtäpaljoo ku tota BB talon läskii huorajennaa

      • MIE OON PARAS!!!

        Et oo ainoo! Jo pelkästään ton ruman mätisäkin pärstän näkeminen saa laatan lentämään. Saati sitten toi "herttainen" rääkyminen..

        Tollasta itsekästä, lapsellista sontakasaa ei olis ikinä pitäny ottaa bb-taloon! Toivottavasti seuraavaks valkotakkiset miehet vie ton kakaran jonnekin opettelemaan käytöstapoja!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe