Kuka kävi katsomassa uuden s-market kokonaisuuden sammonlahdessa? Millaisilla mielipiteillä?kauppa?kahvila?parturi-kampaamo?
omasta mielestäni on hienoa että sammonlahteen saatiin tällainen rakennus aikaseksi;tuli tarpeeseen:)))
Itse kerkesin vain vilkaista äkkiä, mutta tyylikkäältä näytti.
s-market sammonlahti
kehitystä
4
1955
Vastaukset
- ,,,,
Et sitten lukenut aiempia viestiketjuja? mm. "Uudet kaupat"-ketjussa käsitellään tätä aihetta. Myöskin "Kauanko luulette"-ketju liittyy aiheeseen...
- kehitystä
eipä ole tosta tyylillisestä asiasta puhuttu
- poika
Kyllä minä ainakin tykkäsin sammonlahden s - marketista, ja rosso ja hessburger ovat Bonusta s - etukortilla
- afadfdf
Kävin tänään ostaa pitsan Rossosta,toista kertaa en osta,koska samanlaisia pitsoja löytyy pakastealtaastakin ja halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749