Olen seurustellut veskarinaisen kanssa muutaman kuukauden ja alkuhuumaa ei ole ollut lainkaan, ja nyt on erittäin kylmä minua kohtaan. Olen antanut tulla ja mennä miten haluaa. Olen myös kysynyt haluaako hän erota, johon ei myöskään vastaa mitään? Miten asiaan tulisi suhtautua? Olenko vain ja odotan vai laitanko suhteen poikki? Tuleeko tilanne tästä muuttumaan enää?
Miksi vesimies on vaikea
3
545
Vastaukset
- Pettynyt veskariin
Minulla on ihan samat kokemukset vesimiehen miehen kanssa! Nyt olen ajatellut suojella itseäni ja unohtaa koko miehen...jos vaan onnistuu. Päätin etten enää ota yhteyttä, eikä ole miehestään mitään kuulunut. Suurin ongelma oli ehkä se, ettei mies suostunut kertomaan mitään siitä, mitä oikeastaan halusi minulta tai tapaamisissamme. Voimia sinulle jos jaksat vielä ja laitathan viestiä miten juttu etenee!
- ap......
Tilannepäivitys. Olemme eronneet, mutta päivittäin pidämme yhteyttä. Ongelmana on, että minulla on tunteita ja hänellä ei. Koitamme kuitenkin pysyä ystävinä, enkä hänestä luovukaan. On omalla tavallaan hyvä ihminen.
- Anonyymi
Välttäkää vesimiehiä, kylmiä kun kivet. Eivätkä siitä muuksi muutu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959