Jonathanilla parjauskampanja täydessä vauhdissa

taas mennään

Ei aamua jaksanut odottaa.
Jennan kanssa ovat sitä mieltä että heidät koetaan niin koviksi vastuksiksi että.... niin en oikein saa selvää missä taas mättää. Jonathanilla ei ole hyvin asiat ennen kuin se on syönyt yksi kerrallaan vastustajansa ulos.

Jonathan oli niin väsynyt mutta ei uskalla mennä nukkumaan koska pojat voivat
Pu-hu-a Pa-haa Se-län-ta-ka-na.

3

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti oksettaa

Oksettaa noi Jonathanin Jennan ja Tuijan jutut. Eivät osaa muusta puhua kuin haukkua Jussia miten Jussi muka haukkuu kaikkia, eivätkä tajua mitä itse tekevät koko ajan.

Taas on Jussik haukkunut selän takana.

• Huom!Huom!

Huom! Samassa ketjussa kirjoitus kuinka Joonas ja JussiK haukkuivat yöllä saunassa Jonathania!:) Kyllä nekin pojat osaa kuten Andte ja Perttikin! Taitaa pelottaa Jonathanin suosio ulkona, kun heidän mielestään hänen ei kuuluisi olla enää talossa heidän uhkanaan!

Lukekaa näitä kirjoituksia ennekuin lauotte tyhmiä kommentteja! Muutenkin tyhmiä kirjoituksia ja aloituksia on palsta kukkurallaan..
        Oikeamielisyys ja rehellisyys kehiin täksi finaaliviikoksi!

Kansa päättää kuka voittaa ja se "kansa" tuskin pyörii näillä saiteilla, joten tyhmät kirjoitukset valuvat hukkaan!

• Siihenhän se lopussa menee, ettei nukuta ja vahingossa lopussa epäillään jo parasta
      peesailijaa, Jennaa Sääntörikkeet eiliseltä (käsimerkit, kiroilu) tietenkin unohdetaan tai laitetaan ne vaikka Jussin tekosiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe