Ei aamua jaksanut odottaa.
Jennan kanssa ovat sitä mieltä että heidät koetaan niin koviksi vastuksiksi että.... niin en oikein saa selvää missä taas mättää. Jonathanilla ei ole hyvin asiat ennen kuin se on syönyt yksi kerrallaan vastustajansa ulos.
Jonathan oli niin väsynyt mutta ei uskalla mennä nukkumaan koska pojat voivat
Pu-hu-a Pa-haa Se-län-ta-ka-na.
Jonathanilla parjauskampanja täydessä vauhdissa
3
309
Vastaukset
- oikeesti oksettaa
Oksettaa noi Jonathanin Jennan ja Tuijan jutut. Eivät osaa muusta puhua kuin haukkua Jussia miten Jussi muka haukkuu kaikkia, eivätkä tajua mitä itse tekevät koko ajan.
Taas on Jussik haukkunut selän takana.- Huom!Huom!
Huom! Samassa ketjussa kirjoitus kuinka Joonas ja JussiK haukkuivat yöllä saunassa Jonathania!:) Kyllä nekin pojat osaa kuten Andte ja Perttikin! Taitaa pelottaa Jonathanin suosio ulkona, kun heidän mielestään hänen ei kuuluisi olla enää talossa heidän uhkanaan!
Lukekaa näitä kirjoituksia ennekuin lauotte tyhmiä kommentteja! Muutenkin tyhmiä kirjoituksia ja aloituksia on palsta kukkurallaan..
Oikeamielisyys ja rehellisyys kehiin täksi finaaliviikoksi!
Kansa päättää kuka voittaa ja se "kansa" tuskin pyörii näillä saiteilla, joten tyhmät kirjoitukset valuvat hukkaan!
Siihenhän se lopussa menee, ettei nukuta ja vahingossa lopussa epäillään jo parasta
peesailijaa, Jennaa Sääntörikkeet eiliseltä (käsimerkit, kiroilu) tietenkin unohdetaan tai laitetaan ne vaikka Jussin tekosiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744989Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242680Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251170Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra52897