Narsistin yhteydenotot

nyt yritys nukkua

Jälleen kerran hän otti minuun yhteyttä kun hänelle sopii ja tietysti humalassa.

Olin laittanut hänelle viestin, koska minun oli oltava häneen yhteydessä yhteisen asian takia. No mutta eihän sitä sopinut vastata ihmisten aikaan vaan keskellä yötä.

Tietysti vastauksessa mainittiin jälleen uusi uhrikokelas ja tietysti oli humalassa. Eihän hän nyt voi tajuta, että tavallinen ihminen nukkuu tähän aikaan!

Voi kun ei tarvis olla häneen yhteydessä, mutta kun nyt vielä on pakko.

25

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en unta saa

      Minäkin valvoin samaanaikaan sinun kanssasi. Minulle myös narsisti soittelee humalassa öisin ja puhuu mitä sattuu. Kehuu panojaan, uhkailee.valittaa elämäänsä.Yrittää saada minua takaisin. Meillä yhteinen sairas lapsi, joten yhteydenpito pakollinen.Nukun huonosti, odotan
      kokoajan soiko puhelin, tuleeko itsemurha uhkailu viestejä taas. Elämä nyt raskasta. Tuntuu että minun voimani eivät kohta riitä.Yritin yöllä miettiä mukavia asioita, eipä tullut mieleen.Voimia sinulle.Olen saanut monta kymmentä viestiä yön aikana, älyttömästi puheluita.

    • 9+4=?

      Puhelimen voi laittaa yön ajakasi äänettömälle tai sulkea kokonaan. Ihmisen täytyy olla aika masokisti, jos pilaa yöunensa odottaen "soiko puhelin"!

      • en unta saa

        En pysty sammuttamaan puhelintani.Aikuinen lapsemme saa sairaskohtauksia, joten minun on oltava aina saavutettavissa. Odotan alitajuisesti unen läpi, soiko puhelin. Välillä soitto tulee ambulanssista, välillä narsistilta. Voi kun voisikin sammuttaa edes yhdeksi päiväksi.Ei ole kivaa ajaa yöllä sairaalaan ja siellä huomata viestit, missä väitetään minun olevan huoraamassa. Turhaa touhua yrittää puhua järkeä.


      • Estä puhelut
        en unta saa kirjoitti:

        En pysty sammuttamaan puhelintani.Aikuinen lapsemme saa sairaskohtauksia, joten minun on oltava aina saavutettavissa. Odotan alitajuisesti unen läpi, soiko puhelin. Välillä soitto tulee ambulanssista, välillä narsistilta. Voi kun voisikin sammuttaa edes yhdeksi päiväksi.Ei ole kivaa ajaa yöllä sairaalaan ja siellä huomata viestit, missä väitetään minun olevan huoraamassa. Turhaa touhua yrittää puhua järkeä.

        Voit estää nuo häirikkösoitot, siltikin "oikeat asiapuhelut" tulee läpi. Ellet osaa itse, kysy apua joltain tutulta, tai vaikka oman operaattorisi asiakaspalvelusta.


    • Masa18

      Narsistilla on sama kaipuu toisen ihmisen luo kuin kaikilla muillakin eli ihminen ei ole luotu olemaan yksin. Tosin suurin osa narsistista eroon päässeistä ihmisistä valitsee yksinelämisen ja se on ymmärrettävää. Narsisti kuluttaa toisen ihmisen loppuun suhteen aikana ja vielä sen jälkeen. Yleensä toisen ihmisen seuraaminen ja vahtiminen pysyy aisoissa niin kauan kuin ollaan yhdessä. Suhteen loputtua ja yleensä uhrin siitä lähdettyä alkaa vainoaminen, seuraaminen ja mustamaalaaminen. Huvittavinta siinä on se, että yhdessäoloaikana narsisti näyttelee onnellista jne ja eron jälkeen kumppani on täysin nolla. Hän ihmettelee kaikille miten on voinut olla niin ala-arvoisen ihmisen kanssa. Kokemuksesta tiedän ,että yhteydenotot yli kymmenen vuoden ajan eron jälkeen ovat "normaalia".

      • Onko tosiaan noin?

        "Narsistilla on sama kaipuu toisen ihmisen luo kuin kaikilla muillakin "

        Onko tosiaan noin? Minun käsittääkseni narsisti soittelee koska tahtoo kontrolloida, hallita ja pitää kurissa alamaisiaan. Keino on tietenkin se, että muka kaipailee, mutta se on samaa teatteria suhteen alussa, sen aikana ja jälkeen...

        Miksi kuvittelet, että hänellä on sama kaipuu kuin kaikilla muillakin?


      • Masa18
        Onko tosiaan noin? kirjoitti:

        "Narsistilla on sama kaipuu toisen ihmisen luo kuin kaikilla muillakin "

        Onko tosiaan noin? Minun käsittääkseni narsisti soittelee koska tahtoo kontrolloida, hallita ja pitää kurissa alamaisiaan. Keino on tietenkin se, että muka kaipailee, mutta se on samaa teatteria suhteen alussa, sen aikana ja jälkeen...

        Miksi kuvittelet, että hänellä on sama kaipuu kuin kaikilla muillakin?

        Narsisti ei osaa olla yksin tai mielestäni pelkää yksinäisyyttä. Häpeä, että kaikki suhteet loppuvat kumppanin lähtöön ja omat läheisetkin hylkäävät on suuri. Hän menettää kasvonsa. Narsisti ei ehkä samalla tavalla kaipaa toista ihmistä, koska hän olettaa saavansa toiselta aina jotain. Jos hän tarvitsee kuuntelijaa / keskustelijaa niin hän kertoo asioita toisista ihmisistä, joiden toivoo menevän eteenpäin. Ihmisestä, joka ei juorua, ei ole hänelle hyötyä. Kokemukseni mukaan narsisti on omalla sairaalla luonteellaan myös ihminen ja "tarvitsee" toista ihmistä. Mielipiteeni ovat ehkä ristiriidassa monien muiden kanssa, koska olen sinut narsistini kanssa. Olen pystynyt kehittämään hänen kanssaan eräänlaisen ystävyyden. Pysyvään parisuhteeseen hänestä ei ole, eikä häntä auta päästää liian lähelle, mutta hän tietää myös rajat kanssani.


      • Minä tunnen oman
        Masa18 kirjoitti:

        Narsisti ei osaa olla yksin tai mielestäni pelkää yksinäisyyttä. Häpeä, että kaikki suhteet loppuvat kumppanin lähtöön ja omat läheisetkin hylkäävät on suuri. Hän menettää kasvonsa. Narsisti ei ehkä samalla tavalla kaipaa toista ihmistä, koska hän olettaa saavansa toiselta aina jotain. Jos hän tarvitsee kuuntelijaa / keskustelijaa niin hän kertoo asioita toisista ihmisistä, joiden toivoo menevän eteenpäin. Ihmisestä, joka ei juorua, ei ole hänelle hyötyä. Kokemukseni mukaan narsisti on omalla sairaalla luonteellaan myös ihminen ja "tarvitsee" toista ihmistä. Mielipiteeni ovat ehkä ristiriidassa monien muiden kanssa, koska olen sinut narsistini kanssa. Olen pystynyt kehittämään hänen kanssaan eräänlaisen ystävyyden. Pysyvään parisuhteeseen hänestä ei ole, eikä häntä auta päästää liian lähelle, mutta hän tietää myös rajat kanssani.

        Minä tunnen oman narsisti-psykopaattini ihan nuoruudesta. Sitten oli se seurustelu ja nyt vuosien tapailusuhde, jonka senkin olen päättämässä. Lopullinen päättäminenkin on näköjään prosessi.

        En ole riidellyt narsistini kanssa vuosiin. Tuskin kukaan on epäillyt, etteikö narsisti tarvitsisi ihmissuhteitaan. Kysymys on siitä, mihin hän noita ihmisiä käyttää ja miten hän niitä kohtelee. Myöskin mitä hän todellisuudesta niistä ajattelee.

        Kyllä tämä minunkin vilpittömältä tuntuu, mutta olen nyt niin tiedostanut tämän tyylin, että en mene enää minkäänlaiseen halpaan, vaan olen askeleen edellä. Minun velvollisuuteni itseäni kohtaan on olla askeleen edellä, pyrkiä estämään kaikki paha.

        Narsistilla on tunnetusti joukko "sielunkumppaniystäviä", joihin hän nyt kuvittelee minunkin kuuluvan. On kuitenki haasteellista irtautua ns. sielunkumppaniystävyydestäkin. Narsisti käyttää ihmistä hyväkseen niin kauvan, kuin tästä ikinä mitään irti saa. Hovilaiset ovat paljolti juuri hänen pa*okavereitaan, joiden kanssa ei enää olla.

        Suosittelen sinullekin irtaantumista edelleen.

        Narsistin kanssa kyyti on kylmää, eikä kannata juurikaan ajatella, että on onnistunut jossain sellaisessa, missä kukaan muu ei ole. Vaikka narsisti uhrinsa pitääkseen noin väittäisikin. Olen minä mitä tahansa, ja olen minä onnistunut missä tahansa, niin narsisti ei tunne minua, koska hän ei kykene syvälliseen tuntemiseen empatianpuutteensa vuoksi. Suureen älyllisyyteen hän ei kykene, koska on liian laiska, eikä muutenkaan ystävyyssuhteista hänellä ole paljoa kokemusta... kun on vain niitä hyväksikäyttösuhteita.

        On tämä minunkin aika venkura ja yrittää pysyä rinnalla, mutta minä en häntä halua. Hän vain juoruaa, vääntelee ja kääntelee asioita omaksi mieleisekseen...

        "koska olen sinut narsistini kanssa. "

        Kuulumme luultavasti siihen porukkaan, joka rauhoittaa olemassaolollaan narsistia. Haluatko olla hovilainen?

        Suosittelen, ettet anna narsistin tunnustuksien ja mielistelyn vaikuttaa itseesi. Ne eivät ole minkään arvoisia. Tosin itsekin nautin ja lepäsin suhteen jälkeen siinä tilassa Tosin olin seksisuhteessa häneen loppuun saakka myös. Nyt on taas taistelun aika.


      • nyt yritys nukkua
        Masa18 kirjoitti:

        Narsisti ei osaa olla yksin tai mielestäni pelkää yksinäisyyttä. Häpeä, että kaikki suhteet loppuvat kumppanin lähtöön ja omat läheisetkin hylkäävät on suuri. Hän menettää kasvonsa. Narsisti ei ehkä samalla tavalla kaipaa toista ihmistä, koska hän olettaa saavansa toiselta aina jotain. Jos hän tarvitsee kuuntelijaa / keskustelijaa niin hän kertoo asioita toisista ihmisistä, joiden toivoo menevän eteenpäin. Ihmisestä, joka ei juorua, ei ole hänelle hyötyä. Kokemukseni mukaan narsisti on omalla sairaalla luonteellaan myös ihminen ja "tarvitsee" toista ihmistä. Mielipiteeni ovat ehkä ristiriidassa monien muiden kanssa, koska olen sinut narsistini kanssa. Olen pystynyt kehittämään hänen kanssaan eräänlaisen ystävyyden. Pysyvään parisuhteeseen hänestä ei ole, eikä häntä auta päästää liian lähelle, mutta hän tietää myös rajat kanssani.

        Ymmärrän mitä Masa18 tarkoitat. Hehän eivät kestä olla yksin. Siksihän heillä näitä panoja on useita, koska aina on oltava joku, jonka puoleen kääntyä. Ja kun ei ketään sopivaa ole, niin he ottavat silloin meihin yhteyttä.

        Omanikin on soittanut tai laittanut minulle useita viestejä ennen nukkumaan menoa, koska on jollain tavalla "pelännyt" yksin nukkumista. En ole antanut hämätä itseäni, mutta olen jutellut hänen kanssaan aivan kuten muidenkin kanssa jutellaan.

        Nykyään kun hän elvistelee näillä naisillaan (kertoo jopa millaista työtä nainen tekee ja minkä niminen on) olen lopettanut ne lyhyeen. Siinä menee minun rajani. Jos toinen ei osaa käyttäytyä, niin ei tarvitse olla minuun yhteydessä.


      • Masa18
        nyt yritys nukkua kirjoitti:

        Ymmärrän mitä Masa18 tarkoitat. Hehän eivät kestä olla yksin. Siksihän heillä näitä panoja on useita, koska aina on oltava joku, jonka puoleen kääntyä. Ja kun ei ketään sopivaa ole, niin he ottavat silloin meihin yhteyttä.

        Omanikin on soittanut tai laittanut minulle useita viestejä ennen nukkumaan menoa, koska on jollain tavalla "pelännyt" yksin nukkumista. En ole antanut hämätä itseäni, mutta olen jutellut hänen kanssaan aivan kuten muidenkin kanssa jutellaan.

        Nykyään kun hän elvistelee näillä naisillaan (kertoo jopa millaista työtä nainen tekee ja minkä niminen on) olen lopettanut ne lyhyeen. Siinä menee minun rajani. Jos toinen ei osaa käyttäytyä, niin ei tarvitse olla minuun yhteydessä.

        Kertoessaan sinulle aina uusista naisistaan, hän luulee tekevänsä sinut mustasukkaiseksi. Kun ei tule, niin olet jo selviämisen tiellä. Minun exäni kertoi myös uusista suhteistaan aikansa, kunnes huomasi, etteivät ne vaikuta mitenkään. Lopulta hän lopetti. Olemme molemmat kovia urheilemaan, hän nuorempana jopa kilpaili. Kilpailut loppui siihen, kun hänen päänsä ei kestänyt sitä, että joku toinen voi olla parempi. Minulla on oma elämäni ja lapseni lapsenlapsineen, jotka olen pitänyt ja pidän täysin erossa hänestä. Olemme molemmat samalta pieneltä paikkakunnalta, jossa jo aikoinaan kävimme kansakoulua samaan aikaan eli hän ei pystynyt koskaan sepittämään läheisistään tai menneistään satuja. Hänen ei myöskään minun takiani tarvitse esittää yhtään mitään, kun minä olen vain se lenkki- ja salikaveri. Jossain vaiheessa hän otti minut vuosia suhteemme päättymisen jälkeen ns. haasteena ja yritti valloittaa uudelleen. Lopulta hän luovutti. Nämä jutut ovat varmaan jostain aivan väärin, mutta minä pärjään hänen kanssaan liikunnassa, kunhan muista, että hän on aina parempi.


      • Jotenkin ajattelink.
        Masa18 kirjoitti:

        Kertoessaan sinulle aina uusista naisistaan, hän luulee tekevänsä sinut mustasukkaiseksi. Kun ei tule, niin olet jo selviämisen tiellä. Minun exäni kertoi myös uusista suhteistaan aikansa, kunnes huomasi, etteivät ne vaikuta mitenkään. Lopulta hän lopetti. Olemme molemmat kovia urheilemaan, hän nuorempana jopa kilpaili. Kilpailut loppui siihen, kun hänen päänsä ei kestänyt sitä, että joku toinen voi olla parempi. Minulla on oma elämäni ja lapseni lapsenlapsineen, jotka olen pitänyt ja pidän täysin erossa hänestä. Olemme molemmat samalta pieneltä paikkakunnalta, jossa jo aikoinaan kävimme kansakoulua samaan aikaan eli hän ei pystynyt koskaan sepittämään läheisistään tai menneistään satuja. Hänen ei myöskään minun takiani tarvitse esittää yhtään mitään, kun minä olen vain se lenkki- ja salikaveri. Jossain vaiheessa hän otti minut vuosia suhteemme päättymisen jälkeen ns. haasteena ja yritti valloittaa uudelleen. Lopulta hän luovutti. Nämä jutut ovat varmaan jostain aivan väärin, mutta minä pärjään hänen kanssaan liikunnassa, kunhan muista, että hän on aina parempi.

        " Nämä jutut ovat varmaan jostain aivan väärin, "

        Jotenkin ajattelinkin, että olette pienemmältä paikkakunnalta. Kyllä nämä narsisti on niin yksi yhteen veistettyjä, että muita selittaviä tekijöitä on enää pari kolme.. : )


      • en unta saa
        Onko tosiaan noin? kirjoitti:

        "Narsistilla on sama kaipuu toisen ihmisen luo kuin kaikilla muillakin "

        Onko tosiaan noin? Minun käsittääkseni narsisti soittelee koska tahtoo kontrolloida, hallita ja pitää kurissa alamaisiaan. Keino on tietenkin se, että muka kaipailee, mutta se on samaa teatteria suhteen alussa, sen aikana ja jälkeen...

        Miksi kuvittelet, että hänellä on sama kaipuu kuin kaikilla muillakin?

        En usko että narskulla minuakaan oikeasti ikävä, tai rakastaa.Yleensä kännipuhelut tai viestit alkaa missä sä oot kysymyksellä.Samaan syssyyn haukkuu, uhkailee.lahjoo, kiristää, kehuu naisiaan ja muka rakastaa.Aluksi luulin että katui ja rakasti.Nyt kiertää sen naisen luonna joka ovensa avaa.Viime yönä taas valvottiin, keittelin aamukahvit 2 jälkeen.Eipä muistanut kysellä pojastaan joka taas sairaalassa.


      • Lopeta vastaaminen
        en unta saa kirjoitti:

        En usko että narskulla minuakaan oikeasti ikävä, tai rakastaa.Yleensä kännipuhelut tai viestit alkaa missä sä oot kysymyksellä.Samaan syssyyn haukkuu, uhkailee.lahjoo, kiristää, kehuu naisiaan ja muka rakastaa.Aluksi luulin että katui ja rakasti.Nyt kiertää sen naisen luonna joka ovensa avaa.Viime yönä taas valvottiin, keittelin aamukahvit 2 jälkeen.Eipä muistanut kysellä pojastaan joka taas sairaalassa.

        Älä vastaa mihinkään kännitekstareihin, äläkä vastaa yöaikaan puheluihinkaan, pistät joko luurin kokonaan kiinni, tai estät nuo häirikkösoitot. Ei tämä tuon vaikeampaa ole. Et ole tilivelvollinen kenellekään missä olet ja kenen kanssa, kaikkein väihten sun exälle ja keskellä yötä. Tuota olinpaikkaa ei tarvitse ilmoittaa edes keskellä päivää, kyse on vain siitä, että se haluaa kontrolloida sun menemisiä ja tekemisiä. Mihinkään muuhun sun ei tarvi vastata, kuin siihen, jos tuo retale kyselee lapsensa olinpaikkaa. Siihenkään ei tarvi vastata keskellä yötä.


    • Tää on niin nähty

      Jep, niitä yhteydenottoja tulee aika-ajoin millon milläkin verukkeella. Jännää tässä on se, että sekopaatin suuntaan ei saa ottaa yhteyttä, hänellä sen sijaan on oikeus olla yhteyksissä just valitsemallaan hetkellä ja sun on vaan oltava tavotettavissa juuri silloin, muuten nousee ihan hirveä äläkkä...

      • Anonyymi

        V****n hyvin sanottu.

        Mun narsisti borderline nuori mies samanlainen. Pitää estettynä viikkoja, eli muhun saa yhteyden, mä en saa häneen. Nuori mies minäkin, seksi ja rakkaus long gone... Mä menin no contact, ei jaksa enää. Rahaa se vaan pyytää kun on yhteydessä. En maksa enää latin latia tuollaisille, joita ei kiinnosta aikaa mulle antaa.


    • nyt yritys nukkua

      Minun läheiseni on myös vakavasti sairaana, joten en myöskään voi laittaa puhelinta äänettömälle :(

      Tässä huomaa kuinka erillaista on ollut erota narskusta ja ns. tavallisesta puolisosta. Tavallisen puolison kanssa voidaan olla normaalisti yhteydessä, eikä hän koskaan hehkuta naisistaan. Osaamme olla korrekteja toisiamme kohtaan, kuten normaalit aikuiset tekee.

      Narsku kyllä pistää joka viestiin ja puheluun, minkä niminen ja kuinka rikas nainen on tällä hetkellä kierroksessa. Mutta eipä noista tunnu mitään pysyvää syntyvän :)

      Hänellä on ollut aikaisemmin mielestäni jotakuinkin norminaisia, mutta nyt näyttää siltä, että hän on löytänyt vertaisensa eli yhtä hyvän juomakulttuurin omaavan naisen. Muutenkin narskuni elämä on aikasmoisessa myllerryksessä, joten tämä kostea kausi tulee kuin nenä päähän tähän hetkeen sopimaan ;)

      • en unta saa

        Tuntuu niin minun elämältäni.Olen katkerana lukenut neuvoja miten kipataan narsku kokonaan ulos elämästä.Mutta nyt on pakko olla puheväleissä.Tosin monta kertaa olen jo yksin istunut tuntitolkulla yöllä sairaalanpäivystyksessä, kun narsisti on pitänyt hauskaa naistensa kanssa.Eilen isänpäivänä oli taas sulkenut puhelimensa.Sitten kehuu kuinka hän on hyvä isä pojalleen.Oksettaa, että käyttää sairautta hyväkseen.Toivottavasti ensi yönä saa nukkua. Kun ensi kertaa valvon yksin, mietin että jokumuukin on samassa elämän tilanteessa.Pakkohan tätä yöhelvettiä on jaksaa.


      • Tuskin on esimm.

        "aikaisemmin mielestäni jotakuinkin norminaisia, mutta nyt näyttää siltä, että hän on löytänyt vertaisensa eli yhtä hyvän juomakulttuurin omaavan "

        Tuskin on ensimmäinen samanmoinen eikä varmaan toinenkaan. Juopot löytävät toisensa kyllä. Juopottelutavat on yhdessä opittuja. Minun narsistini palaa juottoloihin ja niihin naisiin kuin kotiinsa matkoilta, joilta hän hakee kehuttavaa.

        Olen usein ihmetellyt, millä ne alkoholistinaiset pitävät itsetuntoaan yllä, mutta ne on varmaan ne sukkulana edestakaisin menevät miehet, jotka sitä pitävät yllä. Eli kun juoppo narsisti on ollut minun kanssani, hän menee juottolaan omiensa luo ja vakuuttaa niille naisille, että ovat naisia siinä kuin minäkin...

        Olen ajatellut, että oma narsisti-psykopaattini on siellä baareissaan wc-pan*jen kuningas.


      • PUBIPETTERIT
        Tuskin on esimm. kirjoitti:

        "aikaisemmin mielestäni jotakuinkin norminaisia, mutta nyt näyttää siltä, että hän on löytänyt vertaisensa eli yhtä hyvän juomakulttuurin omaavan "

        Tuskin on ensimmäinen samanmoinen eikä varmaan toinenkaan. Juopot löytävät toisensa kyllä. Juopottelutavat on yhdessä opittuja. Minun narsistini palaa juottoloihin ja niihin naisiin kuin kotiinsa matkoilta, joilta hän hakee kehuttavaa.

        Olen usein ihmetellyt, millä ne alkoholistinaiset pitävät itsetuntoaan yllä, mutta ne on varmaan ne sukkulana edestakaisin menevät miehet, jotka sitä pitävät yllä. Eli kun juoppo narsisti on ollut minun kanssani, hän menee juottolaan omiensa luo ja vakuuttaa niille naisille, että ovat naisia siinä kuin minäkin...

        Olen ajatellut, että oma narsisti-psykopaattini on siellä baareissaan wc-pan*jen kuningas.

        Kyllä ne siellä omissa "räkälöissään" pubipirkot ja pubipetterit harrastavat wc-panoja.


      • Hahaha.
        PUBIPETTERIT kirjoitti:

        Kyllä ne siellä omissa "räkälöissään" pubipirkot ja pubipetterit harrastavat wc-panoja.

        Pubipetterit: :-D


      • Oma häpeänsä
        en unta saa kirjoitti:

        Tuntuu niin minun elämältäni.Olen katkerana lukenut neuvoja miten kipataan narsku kokonaan ulos elämästä.Mutta nyt on pakko olla puheväleissä.Tosin monta kertaa olen jo yksin istunut tuntitolkulla yöllä sairaalanpäivystyksessä, kun narsisti on pitänyt hauskaa naistensa kanssa.Eilen isänpäivänä oli taas sulkenut puhelimensa.Sitten kehuu kuinka hän on hyvä isä pojalleen.Oksettaa, että käyttää sairautta hyväkseen.Toivottavasti ensi yönä saa nukkua. Kun ensi kertaa valvon yksin, mietin että jokumuukin on samassa elämän tilanteessa.Pakkohan tätä yöhelvettiä on jaksaa.

        Onko kertaakaan käyny mielessä sellaista seikkaa, että SUN ei tarvi olla vastuussa toisen aikuisen ihmisen kykenemättömyydestä huolehtia jälkeläisistään?! Lopeta siis tuo 24/7 tavoitettavissa olo, JOS lapsi joutuu sairaalaan, pistät tekstarin sille toiselle huoltajalle, kerrot missä ja miksi lapsi on. Pelkästään tuo tieto riittää, jos tuo luuseri ei sitten kykene hilaamaan ahteriaan sinne sairaalaan, tai osoita muutakaan välittämisen merkkejä, niin omapa on häpeänsä.

        Jatkossa: jos lapsi joutuu sairaalaan, ilmotat siitä tekstarilla ja homma oli siinä. Lopusta tuo tyyppi vastaa itse ja sun ei tarvi olla 24/7 tavoitettavissa. Kun lapsi pääsee kotiin, ilmota siitä tekstarilla ja that's it.


      • Lopeta päivystys
        Oma häpeänsä kirjoitti:

        Onko kertaakaan käyny mielessä sellaista seikkaa, että SUN ei tarvi olla vastuussa toisen aikuisen ihmisen kykenemättömyydestä huolehtia jälkeläisistään?! Lopeta siis tuo 24/7 tavoitettavissa olo, JOS lapsi joutuu sairaalaan, pistät tekstarin sille toiselle huoltajalle, kerrot missä ja miksi lapsi on. Pelkästään tuo tieto riittää, jos tuo luuseri ei sitten kykene hilaamaan ahteriaan sinne sairaalaan, tai osoita muutakaan välittämisen merkkejä, niin omapa on häpeänsä.

        Jatkossa: jos lapsi joutuu sairaalaan, ilmotat siitä tekstarilla ja homma oli siinä. Lopusta tuo tyyppi vastaa itse ja sun ei tarvi olla 24/7 tavoitettavissa. Kun lapsi pääsee kotiin, ilmota siitä tekstarilla ja that's it.

        Niin ja kun lapsi on kotona, pidä puhelin öisin kiinni, esimerkiksi herätys toimii kyllä, vaikka se olisi sammutettu. Jos lapsi on sairaalassa, pistät puhelimen asetukset niin, että muut puhelut tulee läpi, mutta tuon häirikön puhelut on estetty. Tuokin on täysin mahdollista, on ollut jo 15v sitten olleissa puhelinmalleissa.


    • Anonyymi

      Estä kaikki narsistin soitot silloin kun lapsi ei ole hänen luonaan. Tapaamisista yms lapseen liittyvästä
      voi sopia tekstiviesteilläkin. Ei ole pakko puhua ollenkaan. Sano ettet keskustele hänen kanssaan muusta kuin lapseen liittyvistä asioista etkä edes niistä kun hän on kännissä. Yhteishuolto ei edellytä että puhutte keskenänne. Pistä jätkät estoon.
      Puhelimen voi säätää niin että puhelin hälyttää vain tietyistä numeroista soitettaessa. Sairaalasta voivat soittaa yölläkin, samoin lapsesi voi soittaa sinulle milloin vain.

    • Anonyymi

      Lisäys edelliseen. Nyt luin viestisi tarkemmin ja huomasin että lapsesi on aikuinen. Miksi informoitu exääsi ollenkaan lapsen asioista. Aikuinen lapsesi pystyy itse olemaan yhteydessä isäänsä ja kertomaan sairauteensa liittyvistä asioista. Mihin sinä tuota kännistä exää tarvitset jos hänestä ei edes ole apua kun lapsi sairastuu? Et sinä ole exäsi tietotoimisto. Pistä äijä estoon.

      • Anonyymi

        Olisikohan syytä katsoa kuinka vanhoihin viesteihin vastaat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1299
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1227
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1018
    Aihe