törkeetä tekstiä

alore vera

Sinulle palstan valvoja! Mikä on sinun tehtäväsi yleensäkin tällä matkailupalstalla? Miksi et poista mitään tälle kuulumatonta? Onko sinun mielestäsi asiaan kuuluvaa mm. 28x... kirjoitukset? Luulisi jo nyt sinun poistaneen tämän ja monen muunkin häirikön ala- arvoiset paneskelujutut ja mainokset paljon tytöistä kannattaa maksaa ym. typerät kännisekoilutarinat. Nytkin tuossa taas tänään kirjoitettu 13.03 kellon aikaan asiaankuulumatonta sekä myös toisella palstalla joku nimimerkillä xxl kehuskelee "sen" koolla ja miten sillä saa naisia Thaimaassa.
Sanoppa huviksesi nyt kuuluuko nämä tällaiset matkailupalstalle? Vai voisiko niille olla jokin muu palsta parempi vaihtoehto?

48

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä täytyy nyt tätäkin soppaa hämmentää ,vaikkka sitten haukuttaisi minkälaiseksi pedofiiliksi ihmiskaupan suojelijaksi tai seksituristiksi.Nämä nimitellyt eivät kolahda milläänlailla sen vuoksi että a) olen parisuhteessa elävä heteromies b)nahka on niin paksuksi parkkiintunut ettei tunnu missään vaikka mitenkä ruoskittaisi c)lunta on tullut tupaan monta kertaa mutta aina se on vaan lapioitu pois.Sitten asiaan ettekö te pikkusieluiset nirppanokat voi jättä noiden kaverien juttuja lukematta kuten 28x jos ne niin kovasti ahdistavat, on heissä ainakin se hyvä puoli ettivät he ole toisia heti arvostelemasssa niinkuin suurin osa tälle palstaalle kirjoittajista tekee jos jonkun mielipide ei vastaa omaa ajattelumaailmaa.Kaiken lisäksi nuo jutut ovat olettaakseni aika pitkälle kieli poskessa kirjoitettu, varmasti on noissa tarinoissa paljon tottakin mutta eiköhän se vaan niin ole että jokainen vetäköön oman mielipiteensä etttä mikä on totta mikä taas ei,Savolaiisista sanotaan että vastuu on kuulijalla kun heiltä jotain kysyy näissäkin tapauksissa vastuu on lukijalla miten tosissaan nuo tarinat ottaa.

    • 28x...

      Miksi sitten vastailet vaikka olen mielestäsi tärähtänyt? Ehkä niin mutta mitä väliä?

      Kerro nyt se yksi thai- jutska edes?, sillä lunastaisit paikkasi täällä matkailupalstoilla. Ainoastaan kirjoittelijoiden haukkuminen on tyhmää eikä saavuta lukijoiden suosiota. Eiköhän palstan lukijat halua tänne reiluja matkakertomuksia eikä tuollaisia älyttömiä piiperryksiä ja avunhuutoja? Ruikuttajat eivät miehen mittaa täytä, siksi varmasti oletkin suuttunut kun pojat löivät pöytään komeat klunssinmittansa mitä sitten heiluttelevatten thai- tyttösille. Itselläsi on varmaankin aivan olematon pippeli. Muutoinhan käyttäytyisit kuin mies ja etkä vinkuisi vaan kävelisit pää pystyssä.

      Muakin on monasti kutsuttu helicopter- maniksi kun aamujäykällä olen hieman krapulapäissäni pistänyt jortikan pyörimään...
      Sillä tavalla päivä thaikuissa avautuu hienosti eikä jaksa olla kenellekään vihainen...

      Jos palstalla nyt sheriffi olisikin niin Hän nauraisi partaansa ja pitäisi Sinua pöllönä mitä oletkin.

      • Anonyymi

        Olematon nippeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olematon nippeli

        Amalian pippeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amalian pippeli.

        Khiai.


    • 28x...

      Minä tässä vielä. Nyt on aikaa koska olen työpöytäni ääressä eikä tässä tärkeämpääkään ole.

      Kiitän hra tiedoksivaania asiallisesta puheenvuorosta. Totean vielä että kaikki tarinani ovat omakohtaisesti koettuja tai ainakin nähtyjä joka kai on kokemus sekin.
      Sehän on todellakin lukijasta kiinni miten niihin suhtautuu.

      Niin ja tuosta palstan sheriffistä, hra mahasarakhamista. On hieno herrasmies joka asustelee omassa talossaan siellä thaimaaseudulla. On nähnyt palstan ylä- ja alamäet. Palsta on siistiytynyt aika paljon takavuosista. Ainoa asia joka tunteita herättää on sika- amalia sekä aloittajan kaltaiset nuijat. Hra sheriffi on kuitenkin teidän törppöjenkin antanut täällä aivan vapaasti hääriä mikä on hyvä asia sananvapauden kannalta.

      Toivon kaikille huumorintajua, pitkää ikää ja mukavia onnenhetkiä sänkyhommissa aivan kenen kanssa tahansa ja missä hyvänsä!

    • aloe vera

      No niin palstan seriffi, missä vastauksesi?

    • anopinkielioppi

      Aloe veraa on käytetty mm. ulostuslääkkeenä. Suurina määrinä nautittuna se aiheuttaa oksennusreaktion. Se onkin määritelty myrkylliseksi.

    • mallisuoritus

      Tämä nyt sattuu olemaan suomi24 keskustelupalsta. Ideana on kirjoitella kaikkia mukavia juttuja palstasta riippuen. Tottakai joka palstalla on myös kirjoituksia joista kaikki eivät pidä. Mielestäni nekin ovat kuitenkin hyvin valaisevia. Ainakin voi miettiä haluaako niihin porukoihin leimaantua.

      Myös kannattaa miettiä kannattaako jostakin kirjoituksesta provosoitua. Tai ainakin haluaako näyttää sen että, provosoija on onnistunut tehtävässään, ja näin saavan itselleen mielihyvää. Se on loputon suo.

      Kannattaa myös miettiä kirjoittaessaan matkailupalstalle sisältääkö oma kirjoitus kuinkapaljon vinkkejä matkailuun. omavinkkini oli ainakin se että valitsee kohteeksi toisen kuin sen mitä omastamielestään provosoijat suosivat.

      Toinen vinkki voisi olla eräästä englantilaisesta laatuauton luonnehdinta suorituskyvystä, joka aikanaan ilmoitettiin vain *riittävä*
      Jos on tarpeeksi hyvä, ei tosiaan tarvita sen toteamiseen mittalaitteita.

      Kolmas vinkki liittyy matkailupalstalle kirjoittamiseen. Jos tuntuu siltä että matkailupalsta täyttyy törkystä ja ala-arvoisesta kirjoittelusta. Sitten vain itse täyttämään palstaa asiallisilla syväluotaavilla korkeatasoisilla matkakohdekohdeanalyyseillä.

      Aloittaja voisi tehdä meille muille sellaisen malliesimerkin tähän ketjuun vaikka.

      Jäämme odottamaan mallisuoritusta

      • aloe vera

        Oliko tässä nyt sitten itse palstan luotsin vastaus?

        Hyvä vastaus siinä mielessä, mutta en saanut vastausta siihen mitä kysyin itse palstan seriffiltä.


      • mallisuoritus
        aloe vera kirjoitti:

        Oliko tässä nyt sitten itse palstan luotsin vastaus?

        Hyvä vastaus siinä mielessä, mutta en saanut vastausta siihen mitä kysyin itse palstan seriffiltä.

        Palstan luotsin viestit tunnistaa luotsin merkistä. Tuskin kukaan oikeasti haluaa thaipalstan luotsiksi, koska se olisi kokopäivätyö. Palkaksi saisi roppakaupalla niskaansa sitä itseään.
        Jos itse olisin palstan luotsi, poistaisin kaikki ne viestit, jotka eivät liity Thaimatkailuun. Siis tämä omakin kirjoitus lähtisi, koska vastaan viestiin joka ei liity thaimatkailuun.

        Omastamielestäni kuitenkin tähän ketjuun voi vastata, koska koko ketju ei liity thaimatkailuun, vaan on jotain muuta. Joutaisi siksi poistettavaksi.

        Jokaisella meillä Thaimaan ystävillä on erilaiset lomatoiveet, ja myös matkapainotukset johon haluaa panostaa. Mikään niistä ei ole mielestäni väärin, jos itse on matkaansa tyytyväinen.Hyviätapoja, ja lakia kuitenkin kunnioittaen. Jos taas ei ole, vika ei ole kohteessa vaan itsessä. Jokainen kun kokee kohteen omalla tavallaan.

        Jos hehkuttaisin omaa paratiisiani thaimaassa, monien mielestä se on kyläpahanen, joka on päivässä nähty. Itse taas käynyt kymmenkuntakertaa, ja tiedän jo nyt minne seuraavalla upealla lomallani poikkean, jossa en ole vielä käynyt. Siitä huolimatta että edelliselläkin matkallani skootterin mittariin kertyi hulppeat 700km.

        Kuitenkin itselleni thaimaa tarkoittaa ennenkaikkea mielenrauhaa. Hienoja matkoja odotellessa, ei tarvitse provosoitua vaikka joku olisikin erimieltä. Minulle riittää hyvin se että tiedän mikä minulle siellä on hyväksi.

        Jos jonkun toisen mielipide ärsyttää, kannattaisi miettiä miksi se oikeasti ärsyttää. Sille omalle ärsytykselle voi tehdä jotain, toisten kirjoituksille vähemmän.

        Matkaa suunnitellessa pitäisi miettiä, mitä minä lomallani oikeasti tarvitsen, ja haluan. Kun sen on itselle selvittänyt, ei tarvitse kuin toteuttaa se. Loman onnistumisen voi sitten todeta vaikkapa omasta ärsyyntymiskynnyksestä. Jos jonkun kirjoitukset palstalla ärsyttävät matkasta huolimatta, pitää miettiä seuraava matka paremmin.

        Kun loma on oikein onnistunut, siitä ei tarvitse uhota, tai puolustaa verissäpäin. Kun vaatimustasona on jo lähtiessä loistava, sen toteuduttua voi todeta sen olleen *riittävä* .


      • aloe vera
        mallisuoritus kirjoitti:

        Palstan luotsin viestit tunnistaa luotsin merkistä. Tuskin kukaan oikeasti haluaa thaipalstan luotsiksi, koska se olisi kokopäivätyö. Palkaksi saisi roppakaupalla niskaansa sitä itseään.
        Jos itse olisin palstan luotsi, poistaisin kaikki ne viestit, jotka eivät liity Thaimatkailuun. Siis tämä omakin kirjoitus lähtisi, koska vastaan viestiin joka ei liity thaimatkailuun.

        Omastamielestäni kuitenkin tähän ketjuun voi vastata, koska koko ketju ei liity thaimatkailuun, vaan on jotain muuta. Joutaisi siksi poistettavaksi.

        Jokaisella meillä Thaimaan ystävillä on erilaiset lomatoiveet, ja myös matkapainotukset johon haluaa panostaa. Mikään niistä ei ole mielestäni väärin, jos itse on matkaansa tyytyväinen.Hyviätapoja, ja lakia kuitenkin kunnioittaen. Jos taas ei ole, vika ei ole kohteessa vaan itsessä. Jokainen kun kokee kohteen omalla tavallaan.

        Jos hehkuttaisin omaa paratiisiani thaimaassa, monien mielestä se on kyläpahanen, joka on päivässä nähty. Itse taas käynyt kymmenkuntakertaa, ja tiedän jo nyt minne seuraavalla upealla lomallani poikkean, jossa en ole vielä käynyt. Siitä huolimatta että edelliselläkin matkallani skootterin mittariin kertyi hulppeat 700km.

        Kuitenkin itselleni thaimaa tarkoittaa ennenkaikkea mielenrauhaa. Hienoja matkoja odotellessa, ei tarvitse provosoitua vaikka joku olisikin erimieltä. Minulle riittää hyvin se että tiedän mikä minulle siellä on hyväksi.

        Jos jonkun toisen mielipide ärsyttää, kannattaisi miettiä miksi se oikeasti ärsyttää. Sille omalle ärsytykselle voi tehdä jotain, toisten kirjoituksille vähemmän.

        Matkaa suunnitellessa pitäisi miettiä, mitä minä lomallani oikeasti tarvitsen, ja haluan. Kun sen on itselle selvittänyt, ei tarvitse kuin toteuttaa se. Loman onnistumisen voi sitten todeta vaikkapa omasta ärsyyntymiskynnyksestä. Jos jonkun kirjoitukset palstalla ärsyttävät matkasta huolimatta, pitää miettiä seuraava matka paremmin.

        Kun loma on oikein onnistunut, siitä ei tarvitse uhota, tai puolustaa verissäpäin. Kun vaatimustasona on jo lähtiessä loistava, sen toteuduttua voi todeta sen olleen *riittävä* .

        Vastauksesi ei oikein vastannut sitä mitä kysyin ja kysymys oli asetettu palstan seriffille/luotsille. Ja matkailupalstalla ihmiset hakevat muutakin kuin vain kirjoittelevat toinen toisensa perään mallisuorituksia. Olen kyllä muilla matkailukohde sivuilla kirjoittanutkin joitain omia kokemuksia ja jakanut ajatuksia kyseisestä kohteesta muiden kanssa, mutta tällä palstalla olisin kaivannut jotain muuta kuin joidenkin sairaiden jatkuvia panojuttuja. Ei myöskään ole hyvä, kun lapsetkin lukevat näitä sivustoja, niin siellä joku on aloittanut keskustelun sen koosta, mikä nyt ei todellakaan kuulu matkailupalstalle. Niin kuin itsekin sanoit, että jokaisella palstalla kuuluisi keskustella sille kuuluvasta aiheesta, olen samaa mieltä.


      • puhdasta kauneutta
        aloe vera kirjoitti:

        Vastauksesi ei oikein vastannut sitä mitä kysyin ja kysymys oli asetettu palstan seriffille/luotsille. Ja matkailupalstalla ihmiset hakevat muutakin kuin vain kirjoittelevat toinen toisensa perään mallisuorituksia. Olen kyllä muilla matkailukohde sivuilla kirjoittanutkin joitain omia kokemuksia ja jakanut ajatuksia kyseisestä kohteesta muiden kanssa, mutta tällä palstalla olisin kaivannut jotain muuta kuin joidenkin sairaiden jatkuvia panojuttuja. Ei myöskään ole hyvä, kun lapsetkin lukevat näitä sivustoja, niin siellä joku on aloittanut keskustelun sen koosta, mikä nyt ei todellakaan kuulu matkailupalstalle. Niin kuin itsekin sanoit, että jokaisella palstalla kuuluisi keskustella sille kuuluvasta aiheesta, olen samaa mieltä.

        Palstan luotsi on juuri nyt estynyt, vastaamasta. Siksi me muut thaituntijat vastailemme asiattomiin, ja palstalle sopimattomiin kysymyksiisi parhaamme mukaan. Mielestäni voisit olla kiitollinen meille herrasmiehille, jotka ilman mitään mandaattiakin uhraamme aikaamme, neuvoen ja opastaen thaimaan matkailupalstalle tulisi kirjoittaa Thaimaan matkailusta.

        Kyllähän muillakin matkailupalstoilla kirjoitellaan lomaromansseista. Ainakin gambian, ja turkin palstoilla aiheesta on keskusteltu paljonkin. Mutta ko kohteet ovat niin törkyä täynnä, ja kehnot kohteet eivät kiinnosta, en niillä foorumeilla viihdy. Joten kirjoitelkoot siellä likaisia juttuja likaisista lomista, likaisista kohteista.

        On ihanaa kun on paratiiseja joissa sylit ovat kuin ruusunnuppuja, ja vartalot kuin veistoksia. Ikävää vain jos kaikki eivät osaa nähdä kaikkea puhdasta kauneutta, joka meidät maailmalla ympäröi.


      • aloe vera
        puhdasta kauneutta kirjoitti:

        Palstan luotsi on juuri nyt estynyt, vastaamasta. Siksi me muut thaituntijat vastailemme asiattomiin, ja palstalle sopimattomiin kysymyksiisi parhaamme mukaan. Mielestäni voisit olla kiitollinen meille herrasmiehille, jotka ilman mitään mandaattiakin uhraamme aikaamme, neuvoen ja opastaen thaimaan matkailupalstalle tulisi kirjoittaa Thaimaan matkailusta.

        Kyllähän muillakin matkailupalstoilla kirjoitellaan lomaromansseista. Ainakin gambian, ja turkin palstoilla aiheesta on keskusteltu paljonkin. Mutta ko kohteet ovat niin törkyä täynnä, ja kehnot kohteet eivät kiinnosta, en niillä foorumeilla viihdy. Joten kirjoitelkoot siellä likaisia juttuja likaisista lomista, likaisista kohteista.

        On ihanaa kun on paratiiseja joissa sylit ovat kuin ruusunnuppuja, ja vartalot kuin veistoksia. Ikävää vain jos kaikki eivät osaa nähdä kaikkea puhdasta kauneutta, joka meidät maailmalla ympäröi.

        Kun palstan luotsi on estynyt vastaamasta, hänen ei kuuluisikaan olla palstan luotsina.
        Kysymys ei ole asiaton ja ja palstalle sopimaton, mutta monet vastaukset ovat sitä kyllä.
        Tosta herrasmiehestä olen eri mieltä. Moni mieltää itsensä sellaiseksi, mutta tällä palstalla ei sellaisista ole merkkiäkään. Aikaa tuhlaatte vain paskanjauhamiseen.
        Eli sun mielestä noilla manitsemilla palstoilla kirjoitetaan likaisia juttuja likaisista lomista, ja likaisissa kohteissa. No mitäs nämä panojutut sitten ovat? Taitaa hra 28x... olla taas sekaisin kuin seinäkello.


      • Mitäs kummaa?
        aloe vera kirjoitti:

        Kun palstan luotsi on estynyt vastaamasta, hänen ei kuuluisikaan olla palstan luotsina.
        Kysymys ei ole asiaton ja ja palstalle sopimaton, mutta monet vastaukset ovat sitä kyllä.
        Tosta herrasmiehestä olen eri mieltä. Moni mieltää itsensä sellaiseksi, mutta tällä palstalla ei sellaisista ole merkkiäkään. Aikaa tuhlaatte vain paskanjauhamiseen.
        Eli sun mielestä noilla manitsemilla palstoilla kirjoitetaan likaisia juttuja likaisista lomista, ja likaisissa kohteissa. No mitäs nämä panojutut sitten ovat? Taitaa hra 28x... olla taas sekaisin kuin seinäkello.

        Meilläpäin ainakin terveet ihmiset panee niin kotona kuin lomallakin. En tiedä millaisista lomakohteista sinä haaveilet? Munkkiluostareista vai Suviseuroista?

        Lahkolaisten touhut ne sairaita on eikä bilekohteiden juhlakansan toimet. Nuoret saparopäät aivopestään lapsentekokoneiksi ja pidetään nyrkin ja hellan välissä. Thaimaassa kohdellaan naisia hyvin ja useimmiten juuri se nainen on se perheen pomo.


      • puhdasta kauneutta
        aloe vera kirjoitti:

        Kun palstan luotsi on estynyt vastaamasta, hänen ei kuuluisikaan olla palstan luotsina.
        Kysymys ei ole asiaton ja ja palstalle sopimaton, mutta monet vastaukset ovat sitä kyllä.
        Tosta herrasmiehestä olen eri mieltä. Moni mieltää itsensä sellaiseksi, mutta tällä palstalla ei sellaisista ole merkkiäkään. Aikaa tuhlaatte vain paskanjauhamiseen.
        Eli sun mielestä noilla manitsemilla palstoilla kirjoitetaan likaisia juttuja likaisista lomista, ja likaisissa kohteissa. No mitäs nämä panojutut sitten ovat? Taitaa hra 28x... olla taas sekaisin kuin seinäkello.

        On aina mukavaa kun joku ihana nainen vaivautuu lukemaan näitä kirjoituksiani, ja viitsii niihin vielä vastata. Kiitos siitä.
        Mielestäni jos ketju ei liity palstan aiheeseen, on se aina asiaton. Vaikka se oikealla palstalla ei sitä olisikaan.

        Mitä tulee palstan luotsiin, hänelle tarkoitetut viestit voi osoittaa hänelle suoraan, eikä siihen tarvitse tuhlata täältä matkailupalstalta tilaa.

        Olen saanut sellaisen käsityksen että palstan luotsi, on thaimaassa hankkimassa kokemuksia, joita tahtoessaan niin, meille muillekkin jakaa. On varsin ymmärrettävää, ettei thaimaassa ollessa, halua aikaa viettää vastailemalla palstalla oleviin kysymyksiin.

        Palstan luotsin ollessa estynyt, palstaa valvoo ylläpito. Ylläpito vastaa hyvin harvoin kysymyksiin, jos ollenkaan. Ylläpidollekkin voi kirjoittaa suoraan. Silloin kirjoitus on siellä missä sen kuuluukin. Monilla palstoilla on useampiakin luotseja. Tälle palstalle ei halukkaita varmaan liiemmälti ole. Ei ole luotsin vika jos ei muita halukkaita ole.

        Mitä tulee noihin erotiikan saloihin, joihin viittasit varsin rahvaanomaisesti, haluaisin sinun kiinnittävän erityistä omiin kirjoituksiisi.

        Kun me palstalla ahkerasti kirjoittavat puhumme korkeintaan, haikaroista, ruusunnupuista, lisääntymisvietistä, romansseista, oppaista jne.
        Sinä mielummin kirjoittelet panojutuista. Ehkä se selittää myös sen seikan ettet huomaa herrasmiehiä näillä palstoilla.

        Vertaukseesi herra28x ja seinäkelloon on mielestäni hieman ontuva. Mekaanisen heilurin omaavan seinäkellon toimintaperiaate on varsin nerokas. Myös sellaisen valmistaminen vaatii ertyistä tarkkuuta. Ensimmäisen sellaisen rakensi Hollantilainen tiedemies Christian Huygens 1656. Sitä ihmettä matkustettiin katsomaan kaukaakin. Jo leonardo da vinci suunnitteli heilurikelloa, siinä kuitenkin onnistumatta. Tiedemiehet myös keskustelivat aiheesta vilkkaasti. Jotenkin en usko herra 28x kirjoitusten saavan vilkasta keskustelua aikaiseksi aikamme tiedemiehissä. Pikemminkin hänen kirjoituksensa hieman oikovat joitakin mutkia, ja enempikin niinsanotusti suuripiirteinen kirjoituksissaan. Se täytyy kuitenkin sanoa että 28x viestit käsittelevät thaimaan matkailua.

        Minä sen sijaan saatan joskus jopa eksyä aiheesta, jos huomaan joitakin epäkohtia kirjoituksissa. Kuten olet saattanut älykkäänä naisena sen huomatakkin.

        Kyllä mun mielestä mainitsemillani palstoilla on paljon törkyä, kuten kohteissakin, joten en niissä viihdy, enkä niihin myöskään matkusta. Eikä minulla ole tarvetta myöskään mennä ko palstoille soimaamaan naisten moraalittomuudesta. Jos he saavat jotakin kaipaamaansa suttuisista matkoistaan, niin mikä minä olisin heitä siitä tuomitsemaan?

        Minulle kelpaa taas vain erinomainen, ja siksi matkustankin yhä uudelleen pieneen paratiisiini, nauttien kaikesta ihanasta, mitä paratiisillani on minulle tarjottavana Thaimaassa. Suositelenkin vilpittömästi jokaiselle etsimään jonkin paikan jossa on oikeasti hyvä olla. Hyvää on mukavampi jakaakin.

        Kiitos kun jaksoit lukea :)


      • Vera Aloe
        aloe vera kirjoitti:

        Kun palstan luotsi on estynyt vastaamasta, hänen ei kuuluisikaan olla palstan luotsina.
        Kysymys ei ole asiaton ja ja palstalle sopimaton, mutta monet vastaukset ovat sitä kyllä.
        Tosta herrasmiehestä olen eri mieltä. Moni mieltää itsensä sellaiseksi, mutta tällä palstalla ei sellaisista ole merkkiäkään. Aikaa tuhlaatte vain paskanjauhamiseen.
        Eli sun mielestä noilla manitsemilla palstoilla kirjoitetaan likaisia juttuja likaisista lomista, ja likaisissa kohteissa. No mitäs nämä panojutut sitten ovat? Taitaa hra 28x... olla taas sekaisin kuin seinäkello.

        Ei nämä palstat ole mitään keskustelu paikkoja aloe veran ja luotsin kanssa tehty. Aloa vera ei ole ymmärtänyt että nämä ovat matkailu palstat ei morkkaus palstat. Luulee vielä että luotsi viitsii vastata tullaisen ryöpytyksen jälkeen.


    • 28x-- kunniaan--

      Jopa Sika Amalian töherrykset tuovat palstalle kirjoittajia ja lukijoita eli kontakteja, jotka onkin S24:n suurin tulonlähde.

      28X... kirjoitukset ovat palstan parasta antia.

      Jos Sika Amaliaa ahistaa, voi hän siirtyä vaikkapa Portugal -palstalaisia (joita ei edes ole, kun sisältö muodostui niin kuivaksi) ilahduttamaan.

      • 288x

        Vaain joku 28x kaltainen imbesilli älykääpiö suoltaa tuollaista tekstiä.


      • wiiiiweeee

        olisikin niin...nimim kakskasi x päivystää mm gambia palstalla (ei ole käynyt maassa), kreikka-palstalla (ei ole käynyt), ja turkki-palstalla (ei ole käynyt)...eli kirjoittelusta näkee, kun henkilö ei oikeasti tiedä mitään kohdemaasta.
        jäisikin vain pattaya-palstalle, mutta mellastaa muuallakin...välillä käyttää eri nimim kuten atooppi


      • hv.all
        wiiiiweeee kirjoitti:

        olisikin niin...nimim kakskasi x päivystää mm gambia palstalla (ei ole käynyt maassa), kreikka-palstalla (ei ole käynyt), ja turkki-palstalla (ei ole käynyt)...eli kirjoittelusta näkee, kun henkilö ei oikeasti tiedä mitään kohdemaasta.
        jäisikin vain pattaya-palstalle, mutta mellastaa muuallakin...välillä käyttää eri nimim kuten atooppi

        28x kirjoittaa paljon tarinoita pattayalta. suurinosa täällä purkaa pahaa oöoaan haukkamalla toisia eikä kirjoita matkailusta mitään.


      • vai mitä
        wiiiiweeee kirjoitti:

        olisikin niin...nimim kakskasi x päivystää mm gambia palstalla (ei ole käynyt maassa), kreikka-palstalla (ei ole käynyt), ja turkki-palstalla (ei ole käynyt)...eli kirjoittelusta näkee, kun henkilö ei oikeasti tiedä mitään kohdemaasta.
        jäisikin vain pattaya-palstalle, mutta mellastaa muuallakin...välillä käyttää eri nimim kuten atooppi

        Taitaa joku muukin päivystää Gambian Ym palstoilla kun tietää mihin 28 kirjoittelee.


      • utr7q2t
        wiiiiweeee kirjoitti:

        olisikin niin...nimim kakskasi x päivystää mm gambia palstalla (ei ole käynyt maassa), kreikka-palstalla (ei ole käynyt), ja turkki-palstalla (ei ole käynyt)...eli kirjoittelusta näkee, kun henkilö ei oikeasti tiedä mitään kohdemaasta.
        jäisikin vain pattaya-palstalle, mutta mellastaa muuallakin...välillä käyttää eri nimim kuten atooppi

        ja kakskasi x kirjoittaa monilla muillakin nimimerkeillä ja jopa vastailee itselleen. Ihan sekaisin on tämä arvon "herrasmies."


      • utr7q3t
        utr7q2t kirjoitti:

        ja kakskasi x kirjoittaa monilla muillakin nimimerkeillä ja jopa vastailee itselleen. Ihan sekaisin on tämä arvon "herrasmies."

        Niinhän säkin teet nimímerkit muuttuu.


    • XXL man

      Väitän että 90% miehistä on kiinnostunut thaikulttuurista ja thainaisista ja haluavat kuulla niistä lisää ja kuulla kertomuksia kanssakäymisistä.

      Moni ei pääse koskaan Thaimaahan koska ei ole rahaa tai vaimo ei päästä mutta silti ei tarvitse katkeroitua vaan seurata hymyssä suin toisten elämää koska se näyttää kuitenkin kovasti kiinnostavan päivästä toiseen Sika-Amaliaa ja muita parjaajia.

      Mikä se sitten on se oikeaoppinen matkailukertomus? Kyllä ihmisten kanssakäymiset ovat sitä parasta antia kaikkialla. Sosiaalisessa mediassa, tv- viihteessä ja aivan kaikessa. Iltapäivälehdet pursuaa tissi ja peba- juttuja kuinka joltakin vilahti ja joltakin toiselta melkein vilahti ja kuka teki mitä kenenkin kanssa ja on kaikenlaisia seksitutkimuksia päivittäin.

      Se johtuu varmaan siitä että ihmisellä kuten kaikilla muillakin kasvi ja eläinkunnan jäsenillä on lisääntymisvietti. Ilman sitä tällä pallolla ei olisi kuin kiveä ja tuhkaa. Kyse on siis täysin luonnollisesta asiasta.

      Epänormaali on sellainen henkilö joka tulkitsee ihmisten väliset seksuaaliset kanssakäymiset sairaiksi. Näitä palstoja eivät lapset lue ja vaikka lukisivat niin ei näissä ole mitään mitä he eivät jo tietäisi yksitoistavuotiaina. Ahdasmielisyys on sairaus, seksuaalisuus ei.

      Kuten kakskasikin sanoi niin missä on näiden sairaan ahdasmielisten katkerien tyyppien omat matkakertomukset? Ei kai missään koska he eivät koskaan missään käy.

      Terveen heteron poikamiehen Thaimaan matkaan jos ei kuulu naiset niin hän ei ole terve hetero poikamies. Mitä niitä tosiasioita siis kiertelemään? Ilman ihmissuhteista puhumisesta voisi jäädä aika lyhyeksi nämä matkakertomukset. "Sit käytiin rannalla oli halpaa ja kivaa ja ilma oli kiva ja ruoka oli kiva". Sellainenko se on se oikeaoppinen vanhurskas matkakertomus?

      Palstalla ei sitäpaitsi ole ollut mitään roisia eikä varsinaista pornoa. Ihan tahdikkaita kertomuksia jotka jättävät mielikuvitukselle varaa.

      Voisin kertoa pervolta kuulostavia tarinoita tusinoittain mutta en niistä täällä matkailupalstalla viitsi jutella. Nekin ovat täysin normaaleita nykymaailmassa ja Thaimaa on vapaiden maa ja kaikki tapahtuu lakien puitteissa. Joka muuta väittää vaikkapa minusta niin saa turpaansa.

    • Panee Lomallakin

      Ekalla luokalla jo kerrotaan mikä on pippeli ja mikä pimppi joten on aika uskomatonta että joku aikuinen järkyttyy siitä kuullessaan. Millä tavallahan tuo aloittaja on maailmaan tullut ja eikö lomalla saa enää olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

    • Yksi mahdollisuus on että haikara on tuonut,eikös tuota tarinaa kakaroille aikoinaan uskoteltu jos kysyi miten maailmaan on tultu.Toinen vaihtoehto on tuo peräaukon kautta maailmaan tupsahtaminen,jota ryhmää mielestäni tuo aloittaja aivan selvästi edustaa muiden pikkusieluisten nirppanokkien lisäksi

    • Oman tien kulkija?

      Tämänkään topicin aloittaja ei ymmärrä edelleenkään, että hänen saamansa suosio, kyselyissä ei saavuta mitenkään reippaan peukutuksen tasoa, mitä hänelle vastanneet ovat nopeastikin saaneet...
      Ehkäpä olisi aihetta pieneen itsetutkisteluun, jolloin saattaisi jopa avautua palstoja lukevien mieltymykset, mutta sitähän ei jääräpäisyydessään tule milloinkaan myöstämään?
      Onnea vain valitsemallesi yksinäisen kulkijan tielle!!!

    • Tsottsotttt

      Tsot Tsot nyt Oman tien kulkija, XXL ja 28x muutama muu. Kyllä aloittaja ihan asiaa kirjoittaa. Tulin saitille katsomaan vinkkejä Thaimaan lomaa varten ja täytyy kyllä todeta, että ala-arvoista on teidän jutut. Tappelutkin keskenänne ja haukutte joka ikisen kirjoittajan. Puhumattakaan noista naurettavista matkakertomuksista. Hävetkää nyt isot miehet, aikuiset ihmiset!
      Eläkää unelmissanne, mutta eikö tosiaankaan ole olemassa jotain sopivampaa pervosaittia teille.

      • haista nyt taas

        "Tulit" varmasti saitille katsomaan matkavinkkejä amalia aivan varmasti juu. Luuletko ettei kukaan vastaa kun haukut ihmisiä päivästä toiseen etkä ole kirjoittanut yhtäkään matkakertomusta vieläkään.

        Ainoa ala-arvoinen olet sinä itse frigidi tekopyhä trollipeikko.


    • ulkomalainen nainen

      Thaiimaalaiset naiset ovat rumia.
      Suomalaiset miehet ovat humalaisia.
      Virolaiset miehet ovat komeita.
      Haluan löydä virolainen poikaystävä.

      • Pattayan mies

        Sika-Amalia ei tiedä että virolaiset dokaa 5 x enemmän kuin suomalaiset mutta annetaan 2 pistettä hyvästä yrityksestä! Jatkahan katkeroitumistasi rauhassa! Jokainen viestisi lisää nautintoani.


      • suomalainen ei persu

        On thaimaassa rumiakin naisia. Myös kauniita, kuten varmaan joka maassa.
        Thaimaalainen kauneusihanne myös poikkeaa vaikkapa suomalaisesta joiltakin osin. *luojan kiitos, vaikken luojaan uskokkaan*

        Monet suomalaiset miehet myös juovat paljon. Itse en normaalisti käytä ollenkaan. kerrankuussa ehkä 1 saunaolut. Matkatessa thaimaassa, ehkäpä kerran tai korkeintaan kaksi juhlin hieman reippaamin, silloinkin hyvänmaun rajoissa, jotta kaikilla on kivaa.

        Viro ei kiehdo milläänlailla, eikä viinarallikaan ole mun juttu. Ei siis ole tarvetta matkustella viroon.

        Ei liene keneltäkään pois, vaikka virolaisen miehen löytäisitkin. Onnea vaan metsästykseen. Varmasti moni virolainen mies on otettu jos oletetu kaunis nainen ottaa hänet elätikseen, virossa kun palkkataso on käsittääkseni matala. Toki siellä myös varakkaita. Kelpaako sitten varakkaalle virolaiselle, voi olla toinen juttu.

        Itse en ainakaan kelpuuttaisi huonolla itsetunnolla omaavaa naista, joka pönkittääkseen itseään arvostelee negatiivisesti toisia tuntemattomia ihmisiä. Rasismin vastustaja kun olen.


    • hipraka

      Hih, kivaa jutustelua, jengi tykkää ja mainostajia on palstalle jo jonoksi asti. Mitä kivempaa ja härskimpää väittelyä, sen enemmän mainos- euroja suoli24 saa.

      Oliskohan ihan thai- palstat kärkipäässä siinä mitä luetaan?

      Ite oon nyt Pattiksella just kämpillä ja kännissä kohta menen nukkumaan.
      Terve vaan ja kiitos!?

    • toisilla on.

      Kahdeksalta aamulla thaimaan aikaan onkin nukkumaan menon aika.

    • Real Alpha

      Pattayan äijät kuvittelevat olevansa koviakin palomiehiä ja alphauroksia. Todellisuudessa ovat aisankannattajia, jotka tykkäävät lipittää ja nykyttää valmiiksi siemennettyä ja paljon käytettyä mustaa thailimpsaa.

      • peukuta taas (ittes)

        ennemmin, kuin läskin Sika Amalian tautista *****


      • Gynekologi

        Mustaa ????Et ole koskaan pimpsaa edes nähnyt. Ei edes mustilla pimpsa ole musta.


      • limpasaa ja Hon Tong

        Palomiehia pitkällä letkulla. Niin me olemmekin. Vaatimattomiakin lisäksi. Thaimaassa myydään samoja limpsojakin kuin Suomessa. Ei ole olemassa erikseen thailimpsaa.


      • Glam Rocks
        limpasaa ja Hon Tong kirjoitti:

        Palomiehia pitkällä letkulla. Niin me olemmekin. Vaatimattomiakin lisäksi. Thaimaassa myydään samoja limpsojakin kuin Suomessa. Ei ole olemassa erikseen thailimpsaa.

        Isomunaset on vahvimmilla. Kun iso muna alkaa seisomaan housussa, niin harva nainen jää kylmäksi. Pienimunasten täytyy turvautua järkeensä ja kieruudella sekä oveluudella saada nainen haarat levällään selälleen.


    • 28x...

      Mustan likan pimppi on nätin vaaleanpunainen, yleensä melkein mustilla kehyksillä. Yleensä vielä kosteakin ja nättiä katseltavaa.
      Sänki on kovahko.

      En nyt muista mitä aloittaja kyseli tai jotain mutta eikös pienet pimppijutut mahdu joka rakoon?

      Jos sitä mustaa nahkaa halajaa niin täytyy suunnata hieman muualle, Thaikuissa ovat nättejä ja maitosuklaanvärisiä. Peppuset ovat kiinteitä sekä läsyttäessä kivasti värehtelevät, parhailla minuutin...

      • panen kun panettaa

        Syyskuussa totesin että monet taikku tytöt ovat lopettaneet koko shaveukset moi moi monilla mutta huomattavasti siistimmät moi moi kuin suomalaisilla naarailla. Totesin viime viikonloppuna pikkujoulujuhlien jälkimainingeissa kun erehdyin suomi naaraan kanssa bylsimään kamala pehko hyi hemmetti halut meni. Thai tytöt pitävät moi moin siistinä aina ,toisin kuin suomaalaiset. Pyllyjen kiineys 100-0 thai tyttöjen hyväksi.


    • peppupappa

      Nostakaamme satakertainen eläköön- huuto thaityttöjen peppusille!

    • voi kamalaa
    • MääkäänEnssaaSuomess

      SIKASIISTII 28x, KERRO LISÄÄÄ!!!!! Kerro, miltä se kermapiirakka maistuu ja onko rotukohtaisia eroja mällin maussa :)

    • Tattijoki

      Up

    • Anonyymi

      28x tarinat ovat koko palstan PARASTA antia

      • Anonyymi

        On, mikäpä olisikaan parempaa kuin salaliittoteoriat.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe