Kaikki ryjä kyörätty fööriin!
http://digi.narc.fi/digi/view.ka?kuid=27586088
Murtajan potkurinvaihto
9
285
Vastaukset
- vanhat konstit
Voi olla kyseessä potkurin korjauskin. On tuollainen vaihto-operaatio suoritettu 90-luvulla erääseen pieneen kuivarahtialukseen. Tosin ei jään päältä vaan työlautalta.
- kylmää....
Telkkarissa oli joskus dokkari itänaapurin eli Neuvostoliiton atomimurtajasta nimeltään
Taymyr. Yksi potkurinlapa hajosi jäämerellä ja niin ne iivanat sen vaihtoivat merellä.- proppeliukko
Älä puhu sontaa!
- kalsaa...
proppeliukko kirjoitti:
Älä puhu sontaa!
Ei mitään paskapuhetta. Ohjelma oli 3 tai 4 osainen, siinä seurattiin murtajan matkaa
usean rahtialuksen kanssa Murmanskista jonnekkin kauas itään. Ohjelma tuli joskus -90 luvun alussa.
Potkurinlavan kimpussa oli 4 ukkoa, aina vartti kerrallaan ja sitten vaihto. Muutama päivä siinä kului.
- proppeliukko
Tässä itse proppeli:
http://digi.narc.fi/digi/view.ka?kuid=27795449
Kohteliaimmin tahdon huomauttaa, ettei lievästi alatyylinen vastaus ole aloittajan. - Putkurin vaihto
Kuva löytyy parempana Seppo Laurellin kirjasta Höyrymyrtajien aika.
Tuossa Murtajan hiililastiakin piti purkaa jäälle.- proppeliukko
Minä en mitään kirjoja lue. Kotiin tulee Jallu ja Kalle. Ne riittää. Tykkään tumputtaa...
- proppeliukko
proppeliukko kirjoitti:
Minä en mitään kirjoja lue. Kotiin tulee Jallu ja Kalle. Ne riittää. Tykkään tumputtaa...
Just joo??
- proppeliukko
Kiitos vinkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867