Olisiko täällä naisia esim. kalakavereiksi naiselle? Olis kiva tavata kaikenlaisesta luonnossaliikkumisesta kiinnostuneita
T. 24-v luontolady
Luontoihmiset
10
145
Vastaukset
- luontoon luonnollise
Mites ois Vaikka mättäällä hommailtas luontoretken ohessa
- metsäpolku
Täällä yks luontohöperö ja kalastaja olen mies.
- ..............
Oletko mistä päin joensuuta, siis helpompi on yhtämatkaa lähteä reisuun, vaikka nuotio kahvia keittämään. osaatko mitä taitoja?
mikä vaikka isomalla ryhmänä 3-5henk. - muu1
Rantakylässä asun. Nuotio kyllä sujuu,kalahommat, teltat yms.
- muu1
Eikä miehissä mitään vikaa, ei vaan aina voi tietää taka-ajatuksista kuten tokalla kommentoijalla.
- pete vaan
Eka pete on kova kalamies
- ei ikinä
Et taidatuntea heteromiehen luontoa jos luulet että mies naisen kanssa lähtis pelkältä kaveripohjalta.
- muu1
Minähän nimenomaan tajuan sen ja siksi etsin naista kaveriksi. Itse et tajua mun viestiä vaan tulkitset aivan mehtään :DDD
- ystävä, kaveri
Etsin vanhempaa naista joka tykkää, kalastuksesta, luonnosta?
- Mummi2
ystävä, kaveri kirjoitti:
Etsin vanhempaa naista joka tykkää, kalastuksesta, luonnosta?
Tykkään luonnossa liikkumisesta, oleilusta, marjastuksesta, sienestykseksestä ja onkimisestakin. Valitettavasti en enää jalsa.
Mutta voisimme vaihtaa mielipiteitä siitä, mikä meissä joissakin ihmisissä vetää luontoon.
Liikunta, vai puhdas luonnontuote ravinnoksemme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673