Olisiko täällä naisia esim. kalakavereiksi naiselle? Olis kiva tavata kaikenlaisesta luonnossaliikkumisesta kiinnostuneita
T. 24-v luontolady
Luontoihmiset
10
138
Vastaukset
- luontoon luonnollise
Mites ois Vaikka mättäällä hommailtas luontoretken ohessa
- metsäpolku
Täällä yks luontohöperö ja kalastaja olen mies.
- ..............
Oletko mistä päin joensuuta, siis helpompi on yhtämatkaa lähteä reisuun, vaikka nuotio kahvia keittämään. osaatko mitä taitoja?
mikä vaikka isomalla ryhmänä 3-5henk. - muu1
Rantakylässä asun. Nuotio kyllä sujuu,kalahommat, teltat yms.
- muu1
Eikä miehissä mitään vikaa, ei vaan aina voi tietää taka-ajatuksista kuten tokalla kommentoijalla.
- pete vaan
Eka pete on kova kalamies
- ei ikinä
Et taidatuntea heteromiehen luontoa jos luulet että mies naisen kanssa lähtis pelkältä kaveripohjalta.
- muu1
Minähän nimenomaan tajuan sen ja siksi etsin naista kaveriksi. Itse et tajua mun viestiä vaan tulkitset aivan mehtään :DDD
- ystävä, kaveri
Etsin vanhempaa naista joka tykkää, kalastuksesta, luonnosta?
- Mummi2
ystävä, kaveri kirjoitti:
Etsin vanhempaa naista joka tykkää, kalastuksesta, luonnosta?
Tykkään luonnossa liikkumisesta, oleilusta, marjastuksesta, sienestykseksestä ja onkimisestakin. Valitettavasti en enää jalsa.
Mutta voisimme vaihtaa mielipiteitä siitä, mikä meissä joissakin ihmisissä vetää luontoon.
Liikunta, vai puhdas luonnontuote ravinnoksemme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108