Yritin tuossa asentaa Octavia -00 sisätilalämppärin haaroitusta, mutta en onnistunut löytämään rintapellistä yhtään läpivientikumia/reikää. Voisiko joku ystävällinen sielu jolla haaroitus on, tai on jopa sen itse asentanut kertoa vähän koordinaatteja, että mistä sisään? Reikää en nyt heti lähtisi poraamaan, vai?
Kiitoksia jo etukäteen
Sisätilalämmittimen asennus...
2
954
Vastaukset
Merkkiliikkeen alkuperäisohjeet neuvovat vetämään kuskinpuolella olevan muovikourun kautta mutta on erinomaisen hankala tapa.Rintajoupin asentaja neuvoi poraamaan hanttarinpuolelle rintapeltiin reiän ja johto siitä läpi.Jos alat porahommiin niin mittaapa paikka hyvin ja hanttarin jalkatilasta vaan läpi,vedä ensin vaikka 3-5mm poralla jos ei kumminkaan satu ihan siihen mihin oli tarkoitus osua.
- Fabis
Ainakin 03 fabiassa on tuulilasinpyyhkijöiden muovikuoren alla molemmissa reunoissa reiät läpi joissa on kumitulpat suojana. Katteleppa jos ocussakin olisi. Tuulilasinpyyhkijät ja muovin, tai ainakin muovin joudut todennäköisesti irroittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294